1. Angajator
  2. Iaşi
  3. ARTEHNIS S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

ARTEHNIS S.R.L.

Municipiul Iaşi, Str. OTILIA CAZIMIR, Nr. 15, Etaj 8, Apartament 3

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (11) Active ( 0 ) Arhivă ( 11 )

Specialist achizitii publice

Iași
expirat: 21.06.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Cunostinte solide privind legislatia achizitiilor publice;
  • Identificarea anunturilor publicate pe site-urile oficiale privind achizitiile publice (SICAP);
  • Consultanta in elaborarea de documentatii de atribuire (fise de date si caiete de sarcini);
  • Verificarea conditiilor de eligibilitate;
  • Participarea la procedurile de achizitii publice pentru atribuirea de contracte de furnizare servicii proiectare;
  • Pregatirea dosarelor de licitatii (elaborarea documentelor de calificare etc.);
  • Cunostinte de intocmire si incarcare formular DUAE;
  • Intocmirea documentelor justificative DUAE;
  • Asigurarea de suport la intocmirea documentatiei din punct de vedere tehnic;
  • Elaborarea si transmiterea solicitarilor de clarificaril in cadrul procedurilor de achizitii publice (solicitari de clarificari referitoare la documentatia de atribuire);
  • Gestionarea procedurilor de achizitii aflate in derulare (elaborarea de raspunsuri la solicitarile de clarificari primite de la comisiile de evaluare, elaborarea de contestatii, documente privind prelungirea valabilitatii ofertelor si a garantiilor de participare etc.);
  • Oferirea de suport la procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia;
  • Gestionarea pozitiilor si achizitiilor directe din cadrul catalogului electronic;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Arhitect Proiectant

Iași
expirat: 05.04.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Intocmeste documentatii de proiectare pentru toate fazele (SF,DALI, DTAC, DTOE, DTAD si PT+DE);
  • Coordoneaza proiectarea multidisciplinara pentru toate fazele de proiectare;
  • Elaborareaza documentatiile pentru obtinerea avizelor, precum si a celor de obtinere a Autorizatiei de Construire si Functionare;
  • Realizeaza masuratori si relevee;
  • Realizeaza 3D-uri si randari in urma discutiilor cu beneficiari;
  • Reprezinta societatea in relatii cu autoritatile sau clienti;
  • Participa la activitatea de concept si design pentru fiecare proiect in parte;
  • Intocmeste partea de arhitectura a proiectelor realizate in cadrul biroului;
  • Executa lucrari de imbunatatire a proiectelor, la solicitarea Managerului General/Managerului de Proiect;
  • Documentarea permanenta in legatura cu prevederile legislative si modificarile acestora ce au tangenta si aplicabilitate in domeniu;
  • Colaborează cu clienții, inginerii și specialiștii din alte domenii, pentru a dezvolta soluții de design și construcție adecvate nevoilor și cerințelor acestora;
  • Asigură respectarea reglementărilor, standardelor și procedurilor de proiectare și construcție aplicabile, inclusiv în ceea ce privește siguranța și eficiența energetică;
  • Realizează documentația de proiectare necesară, inclusiv planuri, secțiuni, detalii, calcule și estimări de costuri, în conformitate cu cerințele clientului și ale autorităților competente;
  • Supervizează desfășurarea proiectelor de la concept la finalizare, asigurând respectarea termenelor limită și a bugetelor stabilite;
  • Colaborează cu echipa de construcție și consultanții de proiectare, pentru a asigura o implementare adecvată a proiectelor de construcție;
  • Gestionează documentația de proiectare;
  • Ofera servicii de asistenta tehnica pe toata perioada executiei lucrarilor
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist achizitii publice

Iași
expirat: 05.04.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Cunostinte solide privind legislatia achizitiilor publice;
  • Identificarea anunturilor publicate pe site-urile oficiale privind achizitiile publice (SICAP);
  • Consultanta in elaborarea de documentatii de atribuire (fise de date si caiete de sarcini);
  • Verificarea conditiilor de eligibilitate;
  • Participarea la procedurile de achizitii publice pentru atribuirea de contracte de furnizare servicii proiectare;
  • Pregatirea dosarelor de licitatii (elaborarea documentelor de calificare etc.);
  • Cunostinte de intocmire si incarcare formular DUAE;
  • Intocmirea documentelor justificative DUAE;
  • Asigurarea de suport la intocmirea documentatiei din punct de vedere tehnic;
  • Elaborarea si transmiterea solicitarilor de clarificaril in cadrul procedurilor de achizitii publice (solicitari de clarificari referitoare la documentatia de atribuire);
  • Gestionarea procedurilor de achizitii aflate in derulare (elaborarea de raspunsuri la solicitarile de clarificari primite de la comisiile de evaluare, elaborarea de contestatii, documente privind prelungirea valabilitatii ofertelor si a garantiilor de participare etc.);
  • Oferirea de suport la procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia;
  • Gestionarea pozitiilor si achizitiilor directe din cadrul catalogului electronic;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist achizitii publice

Iași
expirat: 05.04.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Cunostinte solide privind legislatia achizitiilor publice;
  • Identificarea anunturilor publicate pe site-urile oficiale privind achizitiile publice (SICAP);
  • Consultanta in elaborarea de documentatii de atribuire (fise de date si caiete de sarcini);
  • Verificarea conditiilor de eligibilitate;
  • Participarea la procedurile de achizitii publice pentru atribuirea de contracte de furnizare servicii proiectare;
  • Pregatirea dosarelor de licitatii (elaborarea documentelor de calificare etc.);
  • Cunostinte de intocmire si incarcare formular DUAE;
  • Intocmirea documentelor justificative DUAE;
  • Asigurarea de suport la intocmirea documentatiei din punct de vedere tehnic;
  • Elaborarea si transmiterea solicitarilor de clarificaril in cadrul procedurilor de achizitii publice (solicitari de clarificari referitoare la documentatia de atribuire);
  • Gestionarea procedurilor de achizitii aflate in derulare (elaborarea de raspunsuri la solicitarile de clarificari primite de la comisiile de evaluare, elaborarea de contestatii, documente privind prelungirea valabilitatii ofertelor si a garantiilor de participare etc.);
  • Oferirea de suport la procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia;
  • Gestionarea pozitiilor si achizitiilor directe din cadrul catalogului electronic;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Assistant Manager / Specialist Marketing Începător

Iași
expirat: 03.03.2022
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist Proiectant Arhitectură cu experiență

Calea Chișinăului, Iași
expirat: 06.08.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer CFDP

Calea Chișinăului, Iași
expirat: 02.02.2020
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistant Administrativ

Calea Chișinăului, Iași
expirat: 08.06.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Depune documente pentru societate la diverse instituţii pentru care a fost împuternicit;
  • Livrează documente către parteneri si le ridica de la parteneri;
  • Indeplineşte orice formalitati in legatura cu societatea pentru care a primit delegare sau împuternicire din partea superiorilor ierarhici;
  • Urmareste elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor si acordurilor si verifica respectarea calitatii si a continutului cadru stabilit de institutii;
  • Realizeaza depunerea, monitorizarea  si preluarea avizelor;
  • Asigura depunerea si obtinerea de certificate fiscale, constatatoare, caziere si alte documente de interes ale societatii de la institutii;
  • Asigura buna relationare si prezenta la toate institutiile publice sau private cu care societatea interactioneaza si relationeaza;
  • Preia din activitatile Asistent Managerului cand se solicita;
  • Asigura suport la toate activitatile societatii cand se solicita;
  • Primeşte persoanele: reprezentanţi ai instituţiilor publice, colaboratori, parteneri care vin in contact cu Managerul General sau alţi manageri ai societatii, in interes de serviciu;
  • Participă daca este cazul la şedinţele de lucru prezidate de Managerul General
  • Redactează ordinea de zi şi procesul-verbal
  • Asigura activitatea de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
  • Participă şi asigură traducerea în cadrul întâlnirilor de afaceri cu clienţii străini
  • Convoacă participanţii la şedinţele firmei
  • Urmăreşte asigurarea transportului partenerilor;
  • Tine evidenta partenerilor care se prezintă la întâlniri/conferinţe in calitate de colaboratori ai societatii;
  • Asigura indeplinirea cerintelor SSM, PSI si Medicina Muncii in societate;
  • Urmareste respectarea relatiilor contractuale stabilite pentru functionarea spatiilor, sediilor si punctelor de lucru ale societatii;
  • Urmareste evidenta corecta a furnizorilor de utilitati, telefonie, internet, transport, curatenie si raspunde de buna functionare si functionalitate din spatiile societatii, eficientizand cheltuielile care sunt generate de acestea;
  • Urmareste functionarea echipamentelor si dotarilor din spatii si asigura necesarul de consumabile, eficientizand cheltuielile care sunt generate de acestea;
  • Urmareste dotarile societatii, asigura intretinerea si buna exploatare a acestora si stabileste necesitatile ulterioare
  • Sesizarea imediată a managerului general în momentul în care constata dificultăţi sau defecţiuni ale echipamentelor , aparaturii si dotarilor, insa cauta solutii pentru remedierea lor;
  • Urmareste respectarea regulamentului de ordine interioara al societatii, curatenia si climatul de lucru corespunzator;
  • Sesizează şi propune corecţii / metode de armonizare şi simplificare a normelor interne;
  • Executa alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept
Afișați mai multe >>
150 - 270 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistant manager

Calea Chișinăului, Iași
expirat: 08.06.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Stabileşte împreună cu Managerul  General programul zilnic al activităţilor care îi revin;
  • Notează programările Managerului General şi urmăreşte respectarea acestora;
  • Asigură reprogramarea în caz de nevoie;
  • Comunică celor implicaţi schimbările intervenite;
  • Organizează întâlnirile evitând suprapunerile / aglomerările atât a persoanelor cat si a spatiilor folosite pentru întâlniri, evenimente;
  • Primeşte persoanele: reprezentanţi ai instituţiilor publice, colaboratori, parteneri care vin in contact cu Managerul General sau alţi manageri ai societatii, in interes de serviciu;
  • Participă la şedinţele de lucru prezidate de Managerul General;
  • Redactează ordinea de zi şi procesul-verbal;
  • Asigura activitatea de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
  • Participă şi asigură traducerea în cadrul întâlnirilor de afaceri cu clienţii străini;
  • Convoacă participanţii la şedinţele firmei;
  • Urmăreşte asigurarea transportului partenerilor;
  • Tine evidenta partenerilor care se prezintă la întâlniri/conferinţe in calitate de colaboratori ai societatii;
  • Păstrează legătura permanentă între Managerul General şi Managerii de departamente;
  • Redactează corespondenţa de protocol la standarde de calitate care să asigure imaginea pozitivă a firmei;
  • Urmăreşte continuitatea corespondenţei desfăşurate;
  • Primeşte corespondenta (trimisa prin posta, electronic sau fax), o prezintă Managerului General, o înregistrează si distribuie personalului căruia i-a fost repartizata;
  • Expediaza corespondenta produsa de personalul societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
  • Arhivează corespondenţa pe criterii care să permită o identificare eficace şi acces rapid la informaţii;
  • Preia şi directionează apelurile telefonice;
  • Asistă Managerul General in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
  • Sesizarea imediată a managerului general în momentul în care constata dificultăţi sau defecţiuni în utilizarea echipamentelor şi a aparaturii;
  • Centralizează normele interne, procedurile firmei şi alte documente de interes general;
  • Urmăreşte modificările apărute şi asigură actualizările necesar;
  • Sesizează şi propune corecţii / metode de armonizare şi simplificare a normelor interne;
  • Asigură difuzarea către managementul firmei a actualizărilor operate;
  • Depune documente pentru societate la diverse instituţii pentru care a fost împuternicit;
  • Plăteşte taxe, impozite, amenzi pentru societate, precum si alte plati in functie de cele stabilite de conducerea societatii (salarii, furnizori etc.);
  • Realizează facturarea, preluarea de documente, aranjarea şi transmiterea acestora către contabilitate, resurse umane şi juridic, precum şi arhivarea acestora;
  • Livrează documente către parteneri si le ridica de la parteneri;
  • Indeplineşte orice formalitati in legatura cu societatea, pentru care a primit delegare sau împuternicire din partea superiorilor ierarhici;
  • Participă activ la problemele legate de proiectele noi indicate de Managerul General şi păstrează permanent legătura dintre Managerul General şi ceilalţi Manageri în vederea derulării şi a finalizării proiectelor;
  • Centralizează informaţiile care îi parvin, le prelucrează şi le prezintă Managerului General în forme clare şi accesibile;
  • Face demersuri necesare optimizării activităţii de colectare a datelor;
  • Difuzează informaţiile primite de la Managerul General către persoanele vizate:
  • Executa alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept
Afișați mai multe >>
150 - 330 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Manager Proiect

Calea Chișinăului, Iași
expirat: 04.03.2015
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • coordonează buna organizare a activităţilor ce se desfăşoară pe proiecte pentru toate etapele: Ofertare / Contractare / Echipa de lucru / Lansare în lucru / Prestare de activităţi, luare decizii, încadrare in termenele contractuale / Verificare inaintea predarii / Predare si monitorizare după predare;
  • se implică la etapa iniţială de ofertare prin urmărirea documentaţiilor suport, identificarea activitaţilor care apar in cadrul unui proiect, elaborarea temei de proiectare, ofertei tehnico-economică, clauze contractuale, echipei de lucru, graficului de timp;
  • la Contractare stabileşte echipa de lucru pentru prestarea activităţilor ofertate împreuna cu Specialist Marketing / Ofertare / Contractare, urmăreşte încadrarea în buget şi ofertă, propune termeni şi clauze contractuale, realizează tema de proiectare pe specialităţi şi graficul de timp;
  • lansează în lucru şi responsabilizează personalul subordonat;
  • identifică cele mai optime şi eficiente soluţii de proiectare şi prestare a serviciilor;
  • implică optim şi eficient resurse umane / logistice / financiare;
  • stabileşte şi urmăreşte îndeplinirea corectă a conţinuturilor cadru pe proiecte şi verificarea activă şi continuă a stadiului lucrărilor;
  • asigură respectarea termenelor de predare, calitatea documentelor predate şi clauzele contractuale;
  • comunică activ cu beneficiarii, colaboratorii, subordonaţii şi cu ceilalţi factori implicaţi în proiect, precum şi cu managementul societăţii;
  • respectă procedurile de lucru ale societăţii cu privire la printare, îndosariere, semnare, scanare, predare, facturare, arhivare etc.;
  • organizează, comunică, transmite corect, eficientizează, coordonează şi verifică colaboratorii şi subordonaţii în activităţile pe care le prestează;
  • stabileşte pe fiecare proiect activităţile şi priorităţile si stabileşte împreună cu  echipa care sunt responsabilii şi responsabilităţile;
  • asigură şi răspunde de îndeplinirea în termen şi la nivelul de calitate şi corectitudine al societăţii proiectele / activităţile ce se prestează;
  • asigură comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului şi respectarea obligaţiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;
  • pregăteşte şi organizează planurile de activitate în cadrul proiectului şi asigură resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • administrează bugetul proiectului în conformitate cu procedurile interne aplicabile şi cu condiţiile contractuale şi ale finanţatorului;
  • valorifică şi dezvoltă oportunităţi pe durata implementării proiectului;
  • coordonează activităţile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanţii şi alţi colaboratori implicaţi;
  • stabileşte relaţii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienţii, beneficiarii şi finanţatorii proiectului;
  • pregăteşte bugetul şi cash-flow-ul proiectului pe contracte în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului şi cu activităţile prevăzute a se desfăşura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfăşurări a acestuia;
  • monitorizează în timp progresul atins faţă de obiectivele propuse şi redactează adrese către finanţatori, parteneri şi beneficiari cu respectarea datelor şi clauzelor prevăzute în contracte;
  • asigură circulaţia informaţiei în cadrul proiectului şi pentru alte departamente ale organizaţiei, organizând periodic întalniri cu echipa de proiect şi prezentând proiectul celorlalte departamente;
  • asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului şi informează la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;
  • arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect;
  • face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse;
  • evalueaza impactul proiectului si il comunica prin raport de lucru la finalul proiectului superiorilor;
  • stabileste conform structurii organizatorice, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;
  • motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi, dar şi a colaboratorilor şi beneficiarilor;
  • verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite superiorilor;
  • organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine;
  • executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;
  • privind relatiile interpersonale / comunicarea: Raspunde de rezolvarea prompta a problemelor de comunicare ce apar in cadrul activitatilor proiectului; Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; Asigura un climat de colaborare intre toti angajatii implicati in proiect; Informeaza seful direct de aparitia unor probleme importante care pot avea impact asupra desfasurarii proiectului
  • fata de echipamentul din dotare: Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotare (softuri, internet, PC, copiator etc.); Raspunde de insusirea si respectarea procedurilor interne legate de utilizarea in conditii optime a aparaturii de catre intreg personalul din subordine; Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea; Respecta procedurile interne legate de utilizarea autovehiculului / telefonului / echipamentelor pe care le are in folosinta;
  • în raport cu obiectivele postului: Raspunde de gestionarea resurselor umane si materiale conform cu planificarea proiectului, precum si de alocarea lor corecta activitatilor proiectului; Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte; Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari; Acorda sprijin in evaluarea performantelor membrilor echipei pe care o conduce; Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia; Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare; Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces; Raspunde de relatia cu partenerii, clientii si beneficiarii;
  • privind securitatea si sanatatea muncii: Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre toti membrii echipei de proiect; Raspunde de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor din subordine; Consemneaza rezultatul instruirii in fisele de instruire individuala, cu indicarea materialului predat, a duratei si a datei instruirii; Raspunde de pastrarea fiselor de instruire individuala ale angajatilor din subordine; Raspunde de luarea la cunostinta si de aplicarea masurilor stabilite in urma evaluarii riscurilor in zonele cu risc ridicat; Raspunde de luarea tuturor masurilor tehnice, organizatorice, igienico-sanitare sau de alta natura stabilite de angajator in Planul de prevenire si protectie in urma evaluarii riscurilor, pentru asigurarea securitatii si sanatatii angajatilor din subordine;
  • privind regulamentele / procedurile de lucru: Raspunde de respectarea procedurilor de lucru generale specifice (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.); Respecta si asigura cunoasterea si aplicarea Regulamentului Intern si a Regulamentului de Organizare si Functionare de catre intreg personalul din subordine
  • răspunde şi coordonează toate documentele / comunicările / actele / acţiunile / activităţile care se produc în cadrul proiectului;
  • manifestă o gândire proactivă, de implicare pozitivă şi de soluţionare promptă în societate sau cu specialişti colaboratori;
  • prezintă un raport de activitate la fiecare 6 luni în faţa superiorilor;
  • stabileşte necesarul de resurse umane, logistice, administrative, financiare pentru desfăşurarea activităţilor;
  • realizează solicitări odată la 3 luni pe care le înaintează superiorilor;
  • propune superiorilor măsuri pentru acţiunile sau problemele disciplinare ale subordonaţilor;
  • verifică şi răspunde de corectitudinea activităţilor prestate de subordonaţi;
  • păstrează confidenţialitatea datelor la care are acces;
  • iniţiază activităţi de implicare ale societăţii şi ale echipei de proiectare în acţiuni care pot aduce beneficii: evenimente, concursuri, prezentări, târguri, discuţii, parteneriate;
  • reprezintă societatea în relaţiile cu organele municipale, judeţene şi alte organe care se ocupă de avizări care ţin de proiectele executate;
  • reprezintă interesele societăţii în toate discuţiile şi acţiunile care vizează domeniul de activitate al echipei din care face parte;
  • urmăreşte realizarea şi îndeplinirea procedurilor de lucru individuale şi în echipă pentru personalul din subordine dar şi pentru ceilalţi membri ai societatii;
  • comunică activ cu Managerul General, Administratorul, ceilalti manageri pentru a organiza, eficientiza, prioritiza şi rezolva activităţile societăţii;
  • răspunde de activitatea de elaborare a ofertelor tehnice la procedurile de ofertare şi achiziţii publice;
  • urmăreşte şi răspunde de respectarea graficului de prestări servicii de către subordonaţi, angajaţi ai societăţii sau colaboratori, şi se implică activ în rezolvarea problemelor şi identificarea de soluţii interne sau externe;
  • urmăreşte îndeplinirea obligaţiilor contractuale pe proiect;
  • aprobă concediile, învoirile, angajările, demiterile, deplasările în interes de servciu ale subordonaţilor;
  • la 3 luni prezintă superiorilor raport de activitate pentru fiecare dintre subordonaţii şi colaboratorii cu care a relaţionat pe proiecte;
  • propune superiorilor măsuri de corecţie / încurajare pentru subordonaţi / colaboratori;
  • răspunde de arhivarea corectă a informaţiilor şi a proiectelor societăţii;
  • se implică activ în asociaţiile şi organizaţii de profil din domeniul construcţiilor cu sprijinul şi în interesul societăţii;
  • răspunde şi organizează activităţile de comunicare între birouri, de curăţenie, de utilizare şi întreţinere a echipamentelor, de eficientizare a resurselor, de bună conduită, respectare a regulamentelor şi a procedurilor de către angajaţi;
  • participă la redactarea contractelor şi a tuturor actelor de interes ale societăţii;
  • Managerul Proiect respectă programul de lucru al societăţii, însă prioritate pentru acesta este îndeplinirea obiectivelor şi a responsabilităţilor stabilite la termenele fixe, în caz contrar el va răspunde financiar;
  • aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile publice, precum si legislatia si reglementarile specifice activitatilor tehnice si de consultanta pe care societatea le desfasura;
  • asigura elaborarea si realizarea relatiilor contractuale cu beneficiarul, colaboratorii si subcontractantii, precum si a tuturor activitatilor ce deriva: monitorizare, garantii, clauze, informarea celor implicati etc.;
  • sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.;
  • executa alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept
  • Respecta documentele sistemului de management al calitatii (manual calitate, proceduri de sistem, proces si de lucru, etc) determinate, documentate si implementate in organizatie
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Arhitect Debutant

55 Bulevardul Profesor Dimitrie Mangeron, Iași
expirat: 04.03.2015
Entry (0-2 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul ARTEHNIS SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.