1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. NORTH POINT DEVELOPMENT S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

NORTH POINT DEVELOPMENT S.R.L.

Bucureşti Sectorul 1, Str. EUGEN BROTE, Nr. 46-50, Bloc B3, Etaj 1, Apartament 5

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (7) Active ( 0 ) Arhivă ( 7 )

Inginer Junior

Strada Trifești, București
expirat: 21.10.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Impreuna cu superiorul direct, Coordoneaza si urmareste activitatea de executie a lucrarilor de constructii conform contractului de executie privind durata, calitatea si receptiile, precum si stadiile fizice convenite cu beneficiarii;
  • Impreuna cu superiorul direct, previzioneaza, organizeaza resursele logistice, financiare, umane aferente proiectului alocat;
  • Impreuna cu superiorul direct, supervizeaza activitatea echipelor din subordine;
  • Impreuna cu superiorul direct, raspunde de incadrarea in manopera prevazuta in deviz;
  • Impreuna cu superiorul direct, urmareste si realizeaza obiectivele de profit prin optimizarea costurilor directe si indirecte si asigurarea calitatii produselor si respectarea cerintelor beneficiarului;
  • Impreuna cu superiorul direct, raspunde de efectuarea verificarii lucrarilor pe faze de executie si intocmirea documentelor pentru receptia lucrarilor;
  • Mentinerea relatiilor functionale cu departamentele: tehnic, economic si executie;
  • Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respecta obligatiile contractuale ce decurg din acordul de parteneriat;
  • Impreuna cu superiorul direct, pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Impreuna cu superiorul direct, administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului;
  • Impreuna cu superiorul direct, valorifica si dezvolta oportunitatile pe durata implementarii proiectului;
  • Impreuna cu superiorul direct, coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipamentele tehnice, consultantii si pe alti colaboratori implicati;
  • Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
  • Impreuna cu superiorul direct, pregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia;
  • Impreuna cu superiorul direct, monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte;
  • Impreuna cu superiorul direct, asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente;
  • Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;
  • Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect;
  • Face propuneri de imbunatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse;
  • Evalueaza impactul proiectului si il comunica, conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Assistant Manager

Strada Trifești, București
expirat: 15.10.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Responsabil de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii;

  • Managementul documentelor companiei: sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential;

  • Coordonarea relatiei cu furnizorii companiei;

  • Colectare datelor primite si organizarea acestora;

  • Persoana de legatura cu firma de contabilitate;

  • Transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Management;

  • Intocmirea si redactarea documentelor transmise;

  • Pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice ale companiei;

  • Acuratetea datelor pe care le transmite;

  • Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;

  • Centrаlizаreа si verificarеa corеctitudinii documentelor contаbilе primare primitе de la terti cum sunt: facturi, chitаntе, deconturi, extrase de cont, conform cu legislatia in vigoare;

  • Inregistrarea si arhivarea in bune conditii a tuturor documentelor, cat si a celor financiar-contabile;

  • Asigurarea evidentei facturilor primite de la furnizori, cat si a facturilor emise;

  • Evidenta, urmarirea si raportarea derularii contractelor (realizare/incasare);

  • Intocmirea de analize financiare periodice precum si situatii si rapoarte financiar-contabile in conformitate cu politica companiei si legislatia in vigoare;

  • Gestionarea apelurilor telefonice/fax;

  • Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor;

  • Administrarea bazei de date a clientilor, furnizorilor si colaboratorilor;

  • Intocmirea si editarea diverselor documente, rapoarte si analize (periodice si la cerere)

  • Activitati legate de administrarea si intretinerea biroului;

  • Asigurarea protocolului;

  • Alte activitati specifice de secretariat si administratie

Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Sef Santier

Strada Trifești, București
expirat: 27.08.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Coordoneaza si urmareste activitatea de executie a lucrarilor de constructii conform contractului de executie privind durata, calitatea si receptiile, precum si stadiile fizice convenite cu beneficiarii;
  • Previzioneaza, organizeaza resursele logistice, financiare, umane aferente proiectului alocat;
  • Supervizeaza activitatea echipelor din subordine;
  • Raspunde de incadrarea in manopera prevazuta in deviz;
  • Urmareste si realizeaza obiectivele de profit prin optimizarea costurilor directe si indirecte si asigurarea calitatii produselor si respectarea cerintelor beneficiarului;
  • Raspunde de efectuarea verificarii lucrarilor pe faze de executie si intocmirea documentelor pentru receptia lucrarilor;
  • Mentinerea relatiilor functionale cu departamentele: tehnic, economic si executie;
  • Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respecta obligatiile contractuale ce decurg din acordul de parteneriat;
  • Pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului;
  • Valorifica si dezvolta oportunitatile pe durata implementarii proiectului;
  • Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipamentele tehnice, consultantii si pe alti colaboratori implicati;
  • Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
  • Pregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia;
  • Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte;
  • Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente;
  • Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;
  • Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect;
  • Face propuneri de imbunatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse;
  • Evalueaza impactul proiectului si il comunica, conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect;
  • Stabileste, conform structurii organizatorice, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Assistant Manager

Strada Trifești, București
expirat: 26.06.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Office Manager

Strada Trifești, București
expirat: 26.09.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer constructor

Voluntari,
expirat: 09.06.2018
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer constructor

Voluntari,
expirat: 09.06.2018
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul NORTH POINT DEVELOPMENT S.R.L., împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.