1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. CORPORACTIVE CONSULTING S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

CORPORACTIVE CONSULTING S.R.L.

Municipiul Oradea, Str. STELIAN VASILESCU, Nr. 50

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (30) Active ( 0 ) Arhivă ( 30 )

Area sales manager (BH-SM)

Oradea,
expirat: 06.04.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Menținerea și creșterea vânzărilor produselor companiei;
  • Atingerea obiectivelor stabilite pentru zona deservită;
  • Stabilirea, menținerea și extinderea bazei de clienți;
  • Servirea nevoilor clienților existenți;
  • Creșterea oportunităților de afaceri prin diferite rute către piață;
  • Recrutarea și instruirea personalului clienților prin promovarea produselor;
  • Dezvoltarea strategiilor de vânzare și stabilirea obiectivelor;
  • Colectarea feed-back-ului clienților și a studiilor de piață;
  • Raportarea către superiori;
  • Prospectarea permanentă a concurenței. 
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant tehnic

București,
expirat: 04.03.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Oferă consultanță și realizează prezentări/demonstrații ale produselor către clienți;
  • Participă activ la creșterea portofoliului de clienți împreună cu agentul alocat zonei respective;
  • Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
  • Oferă soluții tehnice pentru șantierele indicate și deservite de agentul zonei;
  • Oferă suport permanent echipei de vânzări;
  • Lucrează în strânsă colaborare cu toate departamente interne (logistică, achiziții și producție) în scopul obținerii de informații adiționale, când este necesar
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Chief executive assistant

Oradea
expirat: 10.12.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Recepționează, triază și transmite mesaje telefonice, corespondență prin email, poștă, fax;
  • Calendar management - programează și organizează întâlnirile, deplasările, călătoriile și vizitele de afaceri;
  • Asigură trierea și arhivarea documentelor;
  • Participă la ședințele de lucru, urmărește sarcinile distribuite până la finalizarea acestora prin aplicații/ softuri specifice;  
  • Urmărește proiectele în desfășurare;
  • File management;
  • Desfășoară activități PR;
  • Gestionează platforme de dezvoltare; 
  • Are activități comerciale (raportări prețuri, cereri oferte, discuții cu furnizori);
  • Implicare directă în discuțiile cu partenerii (Japonia, Hu, Germania, SUA, etc); 
  • Utilizează multiple aplicații tehnice (pentru procesare text, gestionarea bazelor de date, foi de calcul, programe de grafică și prezentare, calendar electronic, etc.);
  • Folosește internetul și gestionează pagini web
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Financial controller

Oradea
expirat: 26.11.2020
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltarea şi eficientizarea procedurilor de lucru;
  • Dezvoltarea de soluții noi;
  • Oferirea de soluţii tehnice clienţilor;
  • Efectuarea controlului de gestiune în programele informatice folosite de către companie;
  • Verificarea corectitudinii datelor introduse în program;
  • Supervizarea, oferirea de suport şi instruirea angajaţilor noi;
  • Realizarea de deplasări ocazionale în ţară sau în afara ţării, în interes profesional
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Director financiar

Oradea
expirat: 26.11.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Conduce și răspunde de activitatea Departamentului Financiar-Contabil în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Planifică şi coordonează activităţile departamentului astfel încât resursele sale să fie eficient utilizate, iar termenele, procedurile şi standardele prestabilite să fie respectate
  • Analizează permanent impactul modificărilor legislative şi normative, astfel încât să fie diminuate efectele negative şi maximizate cele pozitive
  • Organizează şi coordonează activităţile Departamentului Financiar în vederea prezentării fidele a situaţiei financiare, a performanţei financiare şi a fluxurilor de numerar ale companiei
  • Întocmeşte si urmăreşte cash-flow-ul zilnic
  • Stabileşte priorităţi pentru plăţi şi eşalonează plăţile în timp
  • Urmăreşte efectuarea plăţilor şi rezolvă eventualele situaţii conflictuale
  • Utilizează la maximum resursele financiare disponibile pentru a face faţă schimbărilor cu care se confruntă compania
  • Menține relația cu banca și auditul extern al companiei
  • Asigură implementarea procedurilor şi standardelor privind rapoartele financiare, pentru ca toate tranzacţiile financiare ale companiei să fie precis şi la timp înregistrate
  • Analizează şi recomandă îmbunătăţiri ale sistemelor financiare, politicilor şi procedurilor firmei, care să contribuie la creşterea profitabilităţii
  • Analizează situaţia financiar-contabilă pentru prezentarea fidelă a poziţiei financiare şi a performanţelor firmei
  • Întocmeşte situaţii financiare bugetate complete  – P&L, BS și CF
  • Analizează raţionalitatea cheltuielilor în corelare cu bugetul de venituri şi cheltuieli şi solicită explicaţii privind deviaţiile
  • Întocmeşte rapoarte pentru management, pentru Consiliul de Administrație și orice alte rapoarte sunt solicitate de membri CA
  • Asigură elaborarea de studii şi analize cu privire la profitabilitatea activităţilor, eficienţa utilizării capitalului de lucru, evoluţia acumulărilor băneşti, a structurii cheltuielilor materiale şi a altor indicatori financiari
  • Asigură respectarea riguroasă a prevederilor legale privind activităţile  din domeniul propriu de activitate şi ia toate măsurile legale pentru respectarea lor
  • Întocmeşte rapoarte trimestriale către BVB și ASF în limba romană și engleză
  • Participă și răspunde împreună cu celelalte structuri organizatorice la inventarierea elementelor patrimoniale;
  • Furnizează informații financiare clare și fiabile, ajuntând la luarea deciziilor în companie
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Product manager

Orem
expirat: 26.11.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Creating the product strategy and leading the team to deliver a finished product;
  • Can also lead to the marketing of a product, which involves the analysis and forecasting of profit;
  • Research market research to get ideas for the products that customers will want;
  • Defining communication objectives for product marketing;
  • Comparing the company's products with the competitor's products in order to assess the competition on the market;
  • Providing management with analysis and reports and answering questions and requests from management;
  • Specifying and supervising the necessary research to determine the needs and desires of customers;
  • Review and adjust inventory levels and product production schedules to maintain product availability;
  • Creates and/or supports the creation of training materials and lead training sessions to educate customers and sales personnel on product technical features and benefits – Travel is required to support training activities
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant vânzări optică medicală

Oradea
expirat: 31.10.2020
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Activități de promovare a produselor și serviciilor companiei;
  • Asigură consultanță de specialitate pentru sprijinirea clienților în alegerea produselor;
  • Asigură accesibilitatea produselor pentru client;
  • Menține și dezvoltă portofoliul de clienți
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant tehnic (tâmplărie PVC și aluminiu)

Oradea
expirat: 31.08.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Realizează măsurătorile necesare de tâmplărie PVC, aluminiu și accesorii pentru clienții firmei persoane fizice sau juridice;
  • Este responsabil pentru corectitudinea măsurătorilor și informațiilor recepționate de la clienți și transmise departamentelor de vânzări și producție. Predă fișele de măsurători cu toate informațiile necesare scrise lizibil și cu desenele aferente departamentului de vânzări;
  • Studiază sistemele de tâmplărie PVC, aluminiu și accesorii comercializate de companie;
  • Colaborează cu departamentele tehnice și de vânzări pentru execuția și montarea tâmplăriei măsurate;
  • Colaborează cu echipele de montaj pentru organizarea activității acestora la locul de montaj;
  • Disponibilitate pentru deplasări la măsurători și constatarea diverselor situații care necesită prezența unei persoane tehnice pe teren
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Șef parc auto

Oradea
expirat: 31.08.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Verifică starea autovehiculului și remedierea defecțiunilor;
  • Optimizează procesul de lucru și face propuneri de îmbunătățire a activității;
  • Planifică tururilor șoferilor din subordine;
  • Respectă termenele pentru: revizii, ITP, roviniete, RCA și verificare rampei hidraulice
  • Verifică facturile emise de către diverse service-uri auto în cazul reparaților;
  • Centralizează și arhivează foile de parcurs;
  • Realizează școlarizări/ training-uri pentru șoferii noi angajați;
  • Stabilește nevoia firmei de resurse umane împreună cu responsabilul servicii clienți KS;
  • Planifică concediile șoferilor;
  • Verifică starea curățeniei autovehiculelor din parcul auto;
  • Angajații cu această funcție la indicația superiorilor, în funcție de nevoile firmei, pot fi solicitați și pentru alte activități
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Coordonator producție

Oradea
expirat: 31.08.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Coordonează colectivul din subordine spre atingerea obiectivelor;
  • Răspunde de rezultatele obținute de personal și de costuri;
  • Întocmește planuri de școlarizare pentru salariați din subordine;
  • Discută în permanență cu angajații din subordine;
  • Optimizează derularea procesului de producție;
  • Realizează standardul de calitate, personal, mediu și eficiența energetică;
  • Planifică și întocmește bugetului în funcție de cifra de afaceri;
  • Identifică și propune investiții necesare;
  • Derulează și realizează investiții împreună cu Directorul Regional;
  • Activități legate de personal, planifică concediilor și a activității acestuia;
  • Schimbă constant informații cu personalul din teren și cu personalul care se ocupă de relațiile cu clienții referitor la teme relevante și detalii ce țin de clienți;
  • Procură materiale ajutătoare necesare întreprinderii, materiale care nu sunt incluse în contracte cadru sau se procură la nivel central;
  • Planifică comenzi de lenjerie pentru depozit în acord cu Directorul societății comerciale;
  • Verifică procesul programelor de spălare și a instalațiilor de dozare;
  • Dispune reparații necesare pentru buna funcționare a întreprinderii;
  • Este persoana de contact pentru autorități și investitori, în acord cu Directorul filialei;
  • Ține evidența și rezolvă, respectiv verifică prescrie toate echipamentele (exemplu cazanul cu aburi, instalația de prevenire a incendiilor, ascensor, instalația de aer condiționat etc.);
  • Organizează ridicarea deșeurilor și ține evidența lor;
  • Întocmește evaluarea furnizorilor
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant tehnic (tâmplărie PVC și aluminiu)

Oradea
expirat: 31.08.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Realizează măsurătorile necesare de tâmplărie PVC, aluminiu și accesorii pentru clienții firmei persoane fizice sau juridice;
  • Este responsabil pentru corectitudinea măsurătorilor și informațiilor recepționate de la clienți și transmise departamentelor de vânzări și producție. Predă fișele de măsurători cu toate informațiile necesare scrise lizibil și cu desenele aferente departamentului de vânzări;
  • Studiază sistemele de tâmplărie PVC, aluminiu și accesorii comercializate de companie;
  • Colaborează cu departamentele tehnice și de vânzări pentru execuția și montarea tâmplăriei măsurate;
  • Colaborează cu echipele de montaj pentru organizarea activității acestora la locul de montaj;
  • Disponibilitate pentru deplasări la măsurători și constatarea diverselor situații care necesită prezența unei persoane tehnice pe teren
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Translator Codification & Supplying (French)

Oradea
expirat: 31.10.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Managing article and BOM codification process on GIP ERP in relation with LS plant;
  • In relation with central codification team, integrate into Steph process articles to purchase it on LS data base suppliers;
  • In relation with production team including manufacturing dept , set parameters on GIP ERP for articles;
  • Translation of French documents & requirements to Romanian or English language for manufacturing, production and Purchasing;
  • Managing the purchasing process in Steph , including FAF, PO Acknowledgement, chasing late Pos
  • Daily, validate and record orders, update Leroy Somer plant purchasing database (price, delivery/acknowledged date);
  • Opens and follows up open orders in Steph system;
  • Keeping day to day communication with suppliers to ensure they deliver parts on time and in line with the Production Schedule;
  • Analyses and measures the supplier on time delivery , communicates them their result and follow their action plan for improvement
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Director Transport

Oradea
expirat: 31.10.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Planifică, organizează și controlează activități legate de transport;
  • Administrează flota auto de transport, flotă de autoutilitare și bugetul alocat;
  • Coordonează echipa care întocmește toate documentele;
  • Coordonează și monitorizează activitatea coordonatorilor de transport, a conducătorilor auto și a dispecerilor;
  • Supervizează modul de întretinere și de exploatare a mașinilor;
  • Păstrează legatura cu autoritățile rutiere și furnizorii relevanți;
  • Implementează soluții optime de desfașurare a transporturilor;
  • Asigură respectarea calitățiii și termenelor cerute de standardele companiei;
  • Caută permanent oportunități de eficientizare a costurilor legate de transport;
  • Realizează rapoarte de activitate și prognozează cheltuielile aferente
Afișați mai multe >>
600 - 660 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant Comercial

Oradea
expirat: 06.09.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Iniţiază contactele comerciale cu clienţi și potențiali clienți;
  • Realizează un program regulat de vizite şi de prospectări;
  • Stabileşte relaţiile pe termen mediu și lung cu clienţii săi;
  • Efectuează analiza nevoilor clienţilor bazându-se pe o bună cunoaştere ale caracteristicilor tehnice ale produselor şi serviciilor;
  • Negociază condiţiile comerciale în cadru de limite pre-stabilite (tarife, reduceri şi discounturi, condiţii de plată);
  • Este responsabil pentru revizuirea contractelor legate de noile produse;
  • Urmăreşte execuţia comenzilor (termene, conformitatea produsului sau serviciului, facturare, plată)
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Agent vânzări

Oradea
expirat: 01.06.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Vânzarea produselor companiei către hoteluri, SPA, centre de recreere,fitness, magazine de decorațiuni interioare, lanțuri de magazine,cabinete individuale de avocați, notari, medici;
  • Atragerea de noi clienți, întreținerea relației cu clienții existenți și urmărirea comenzilor și plăților făcute de clienți;
  • Consolidarea legăturilor cu clienții deja existenți;
  • Promovarea produselor comercializate de companie
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Quality manager

Oradea
expirat: 18.04.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Manages the Quality Department;
  • Maintains customer-specific standards and requirements;
  • Represents company’s interests in front of customers when needed;
  • Tracks the quality objectives, initiating necessary corrective actions in relevant field;
  • Requires and maintains corrective actions plan on quality issue and manages the process of resolving the complaints received from the client;
  • Prepares and leads internal audits (system audit, process/product audit);
  • Issues quality reports;
  • Directly supervises employees in the quality assurance team. Responsibilities include planning, assigning and directing work; appraising performance; rewarding and disciplining employees
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Agent Vânzări (aparatură medicală)

Oradea
expirat: 14.04.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Crearea și actualizarea bazei de date a clienților și potențialilor clienți din aria de responsabilitate;
  • Promovarea și vânzarea produselor din portofolilul firmei prin vizitarea periodică a clienților;
  • Întocmirea planului săptămânal de vizite la sediul potențialilor clienți;
  • Însușirea cunoștințelor despre  gama de produse și servicii oferite de companie;
  • Realizează oferte pentru clienții și potențialii clienți ai companiei în funcție de cerințele și nevoile acestora;
  • Monitorizează concurența și noutățile apărute pe piața specifică;
  • Transmite periodic rapoarte de activitate către Directorul de Vânzări sau către alte persoane responsabile, conform cerințelor acestora; oferă orice informație disponibilă la cererea Directorului de Vaânzări sau a altor persoane responsabile din companie;
  • Întocmește liste cu comenzile și livrările de produse pentru luna următoare;
  • Urmărește derularea contractelor până la finalizarea acestora, asigurându-se de respectarea termenelor
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Gm assistant

Oradea
expirat: 14.04.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Armonizează și integrează cu prioritate agenda de lucru a Directorului General (GM);
  • Gestionează și transmite informațiile între Directorul General și restul departamentelor;
  • Oferă suport și coordonează simultan diverse proiecte organizaționale;
  • Întâmpină oaspeții conducerii și asigură protocolul;
  • Îi organizează deplasările și întâlnirile din birou și din afara biroului;
  • Urmărește în permanență dacă mesajele/corespondența au fost recepționate/transmise de la/ către Directorul General (GM), se asigură că toate acestea au fost transmise cu rapiditate și promptitudine;
  • Programează, organizează și ține evidența întâlnirilor;
  • Elaborează rapoarte și prezentări, emite diverse documente pentru Directorul General (GM), respectând termenele-limită primite de la acesta;
  • Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor la care are acces;
  • Asigură o bună comunicare cu toate departamentele companiei;
  • Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează/transmite informații;
  • Răspunde de promovarea imaginii companiei prin comportamentul adoptat și prin activitatea desfașurată;
  • Ofera suport administrativ și organizatoric pentru evenimentele de business, când este necesar;
  • Efectuează activităţi administrative conform necesităţilor pentru functionarea eficientă a Conducerii;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Director transport

Oradea
expirat: 14.04.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Planifică, organizează și controlează activități legate de transport;
  • Administrează flota auto de transport, flotă de autoutilitare și bugetul alocat;
  • Coordonează echipa care întocmește toate documentele;
  • Coordonează și monitorizează activitatea coordonatorilor de transport, a conducătorilor auto și a dispecerilor;
  • Supervizează modul de întretinere și de exploatare a mașinilor;
  • Păstrează legatura cu autoritățile rutiere și furnizorii relevanți;
  • Implementează soluții optime de desfașurare a transporturilor;
  • Asigură respectarea calitățiii și termenelor cerute de standardele companiei;
  • Caută permanent oportunități de eficientizare a costurilor legate de transport;
  • Realizează rapoarte de activitate și prognozează cheltuielile aferente
Afișați mai multe >>
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Agent Vânzări (aparatură medicală)

Oradea
expirat: 12.03.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Crearea și actualizarea bazei de date a clienților și potențialilor clienți din aria de responsabilitate;
  • Promovarea și vânzarea produselor din portofolilul firmei prin vizitarea periodică a clienților;
  • Întocmirea planului săptămânal de vizite la sediul potențialilor clienți;
  • Însușirea cunoștințelor despre  gama de produse și servicii oferite de companie;
  • Realizează oferte pentru clienții și potențialii clienți ai companiei în funcție de cerințele și nevoile acestora;
  • Monitorizează concurența și noutățile apărute pe piața specifică;
  • Transmite periodic rapoarte de activitate către Directorul de Vânzări sau către alte persoane responsabile, conform cerințelor acestora; oferă orice informație disponibilă la cererea Directorului de Vaânzări sau a altor persoane responsabile din companie;
  • Întocmește liste cu comenzile și livrările de produse pentru luna următoare;
  • Urmărește derularea contractelor până la finalizarea acestora, asigurându-se de respectarea termenelor
Afișați mai multe >>
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Economist

Oradea
expirat: 11.02.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Întocmește note de intrare-ieșire a mărfurilor pe baza facturilor emise de furnizori;
  • Emite documente de ieșire a mărfurilor;
  • Efectuează confruntarea și urmărirea stocurilor de marfă ori de câte ori este necesar ;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Manager Operatiuni Curierat

Timișoara
expirat: 29.07.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Responsabil pentru respectarea reglementărilor privind livrarea rapidă, sigură și eficientă a coletelor și funcționarea stațiilor, cu accent pe activitatea curierilor;
  • Asigura respectarea procedurilor privind livrarea coletelor, precum si taxarea și tarifarea acestora;
  • Supraveghează personalul de curierat din toate cele 20 de locații din țară;
  • Responsabil pentru coaching, instruire și dezvoltare a echipei din subordine;
  • Evaluează personalul de curierat și modul de lucru al acestora;
  • Supraveghează performanța echipei, în conformitate cu politicile organizaționale, cu procedurile și procesele de management al performanței
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Manager Transport Rutier

Timișoara
expirat: 29.07.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Responsabil pentru respectarea reglementărilor privind livrarea rapidă, sigură și eficientă a coletelor și funcționarea stațiilor, cu accent pe activitatea curierilor;
  • Se ocupă de managementul flotei proprii;
  • Administreaza bugete și crează rapoarte;
  • Se asigură că analizează piața în permanență;
  • Asigura respectarea procedurilor privind livrarea coletelor, precum si taxarea și tarifarea acestora;
  • Supraveghează personalul de curierat din toate cele 20 de locații tara;
  • Responsabil pentru coaching, instruire și dezvoltare a echipei din subordine;
  • Evalueaza personalul de curierat, modul de lucru al acestora;
  • Supraveghează performanța echipei, în conformitate cu politicile organizaționale, cu procedurile și procesele de management al performanței
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Purchase Executive

Oradea
expirat: 23.07.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Daily check of the outgoing purchase orders;
  • Follow up and initiating corrective actions (if required) on next KPI’s: Non confirmed, Overdue, Requisitions
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Sef serviciu financiar-contabilitate

Oradea
expirat: 05.08.2016
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Quality Analyst

Oradea
expirat: 16.07.2016
Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Account Trainer

Oradea
expirat: 16.07.2016
Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Coordonator Productie

Oradea
expirat: 10.04.2016
Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Sef Serviciu Contabilitate

Oradea
expirat: 27.03.2016
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Director Vanzari

Oradea
expirat: 02.03.2016
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul CORPORACTIVE CONSULTING SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.