1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. QULT CONCEPT S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

QULT CONCEPT S.R.L.

Bucureşti Sectorul 1, Str. ANDREI MUREŞANU, Nr. 27BIS, Etaj 1, Apartament 3

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (7) Active ( 0 ) Arhivă ( 7 )

Responsabil tehnic

București
expirat: 15.02.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant tehnic

București
expirat: 20.11.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Instalarea si asigurarea functionalitatii aparatelor de parfum profesionale in locatia ceruta de client;
  • Efectuarea operatiilor de service si mentenanta la locatia clientilor
  • Executarea vizitelor de service (planificate sau la cerere), respectand programul, termenele limita, standardele de calitate;
  • Planificarea volumului de munca si raportare precisa si la timp a muncii efectuate;
  • Responsabil de stoc (inventar, transfer de stocuri), urmarirea atenta a gestiunii aparatelor si parfumului, piese de schimb etc
  • Contribuirea la imbunatatirea produselor si metodelor de lucru prin oferirea de feed-back supervizorului direct
  • Identificarea reparatiilor neplanificate, in functie de necesitatile echipementelor, contactarea persoanelor responsabile si obtinerea aprobarilor pentru efectuarea acestor reparatii
  • Cresterea satisfactiei clientului oferind servicii de calitate si asigurand o comunicare continua, proactiva si precisa;
  • Raportare fidela a lucrarilor efectuate (la nivel de echipament);
  • Mentinerea unei relatii de colaborare la un nivel ridicat de profesionalism impreuna cu clientii
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant de Vanzari Directe Bucuresti

București
expirat: 03.11.2021
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Identifica si contacteaza potentialii clienti in concordanta cu strategia de vanzari;
  • Efectueaza vizite la clienti;
  • Promoveaza imaginea companiei, cat si a serviciilor companiei: solutii de parfumare profesionala pentru spatii comerciale (hoteluri, showroom-uri auto, cladiri de birouri, clinici medicale, mall-uri, etc);
  • Vanzarea serviciilor din portofoliul companiei;
  • Prezentarea ofertelor prin metodele interne ale companiei  si stabilirea conditiilor de colaborare;
  • Cunoasterea si studierea continua a solicitarilor directe ale clientilor companiei (intelegerea nevoilor clientilor);
  • Analiza serviciilor si selectarea acelora ce corespund cerintelor clientilor;
  • Prezentarea ofertelor selectate clientilor interesati si stabilirea relatiilor de colaborare cu acestia;
  • Consilierea profesionista a clientilor, in privinta serviciilor prezentate, precum si in negocierea si derularea tranzactiei;
  • Urmarirea derularii si finalizarii tranzactiilor pentru serviciile din portofoliul companiei;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant de Vanzari Directe Bucuresti

București
expirat: 27.03.2021
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Identifica si contacteaza potentialii clienti in concordanta cu strategia de vanzari
  • Efectueaza vizite la clienti
  • Promoveaza imaginea companiei, cat si a serviciilor companiei: solutii de parfumare profesionala pentru spatii comerciale (hoteluri, showroom-uri auto, cladiri de birouri, clinici medicale, mall-uri, etc)
  • Vanzarea serviciilor din portofoliul companiei;
  • Prezentarea ofertelor prin metodele interne ale companiei  si stabilirea conditiilor de colaborare;
  • Cunoasterea si studierea continua a solicitarilor directe ale clientilor companiei (intelegerea nevoilor clientilor);
  • Analiza serviciilor si selectarea acelora ce corespund cerintelor clientilor;
  • Prezentarea ofertelor selectate clientilor interesati si stabilirea relatiilor de colaborare cu acestia;
  • Consilierea profesionista a clientilor, in privinta serviciilor prezentate, precum si in negocierea si derularea tranzactiei;
  • Urmarirea derularii si finalizarii tranzactiilor pentru serviciile din portofoliul companiei;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Marketing Assistant

București
expirat: 29.10.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • sa contribuie la dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing online si offline a companiei;

  • sa participe la planificarea, implementarea si optimizarea campaniilor de marketing;

  • sa analizeze campaniile, sa monitorizeze si sa propuna îmbunatatiri pentru KPI-urile de digital marketing;

  • este responsabil/a pentru managementul campaniilor de social media de la concept la implementare;

  • sa creeaze ipoteze de crestere a business-ului pe baza rapoartelor existente;

  • Implicat în strategia de optimizare conversii;

  • sa genereze, sa editeze si sa publice continut unic, zilnic (text original, imagini, video sau articole);

  • sa realizeze si sa optimizeze paginile companiei pentru fiecare platforma astfel incat sa creasca vizibilitatea continutului social;

  • sa imbunatateasca continuu actiunile din social media, folosindu-se de metricii si social data puse la dispozitie de fiecare platforma si Google Analytics;

  • sa colaboreze cu celelalte departamente pentru a creste vizibilitatea companiei, sa identifice key players si sa coordoneze aceste actiuni;

  • sa redacteze si sa publice articole pe platforma Wordpress si sa editeze text in platforme specifice;

  • sa propuna solutii in vederea fidelizarii clientilor existenti;

  • sa pregateasca analize si rapoarte specifice de marketing;

  • sa ofere suport administrativ în activitatea pe care o desfasoara.

Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Marketing Specialist

București
expirat: 01.10.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • sa contribuie la dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing online si offline a companiei;

  • sa participe la planificarea, implementarea si optimizarea campaniilor de marketing;

  • sa analizeze campaniile, sa monitorizeze si sa propuna îmbunatatiri pentru KPI-urile de digital marketing;

  • este responsabil/a pentru managementul campaniilor de social media de la concept la implementare;

  • sa creeaze ipoteze de crestere a business-ului pe baza rapoartelor existente;

  • Implicat în strategia de optimizare conversii;

  • sa genereze, sa editeze si sa publice continut unic, zilnic (text original, imagini, video sau articole);

  • sa realizeze si sa optimizeze paginile companiei pentru fiecare platforma astfel incat sa creasca vizibilitatea continutului social;

  • sa imbunatateasca continuu actiunile din social media, folosindu-se de metricii si social data puse la dispozitie de fiecare platforma si Google Analytics;

  • sa colaboreze cu celelalte departamente pentru a creste vizibilitatea companiei, sa identifice key players si sa coordoneze aceste actiuni;

  • sa redacteze si sa publice articole pe platforma Wordpress si sa editeze text in platforme specifice;

  • sa propuna solutii in vederea fidelizarii clientilor existenti;

  • sa pregateasca analize si rapoarte specifice de marketing;

  • sa ofere suport administrativ în activitatea pe care o desfasoara.

Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Business Coordinator

București
expirat: 13.09.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Coordonarea intregii activitati comerciale a retelei de clienti/magazine fizic/magazine online

  • Conceperea strategiei in vederea identificarii de clienti noi;

  • Conceperea strategiei de comunicare integrata;

  • Propunere de solutii in vederea fidelizarii clientilor existenti;

  • Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare;

  • Responsabil de intocmirea de pontaje, plata salariilor angajatilor companiei, cat si coordonarea activitatii financiare;

  • Organizarea activitatii pe criterii de “cost efficiency”, in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre reteaua de magazine/clienti;

  • Stabilirea strategiei specifice fiecarui magazin/client pentru implemetarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute;

  • Stabilirea strategiei pentru magazinul online si urmarirea indicatorilor;

  • Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;

  • Gestioneaza aspectele tehnice in legatura cu produsele comercializate, care intervin in fiecare magazin/client;

  • Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profit;

  • Responsabil pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;

  • Isi asuma responsabilitatea pentru propunerile de noi furnizori, dupa ce a verificat pozitia in piata si standardele serviciilor oferite de catre acestia;

  • Raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul departamentului pe care-l conduce;

  • Transmite catre Directorul General raportarile (saptamanale, lunare) privind vanzarile, planul de actiune pentru cresterea vanzarilor, furnizorii noi etc.;

  • Concepe impreuna cu Directorul General strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite.

Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul QULT CONCEPT S.R.L., împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.