1. Angajator
  2. Sfântu Gheorghe
  3. LAYTON & FARLEY S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

LAYTON & FARLEY S.R.L.

Municipiul Sfântu Gheorghe, Str. SPORTURILOR, Nr. 9, Bloc 5, Scara B, Etaj 2, Apartament 11

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (1) Active ( 0 ) Arhivă ( 1 )

Back-office specialist

Miercurea Ciuc,
expirat: 27.06.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Răspunde de activarea serviciilor și setarea datelor clienţilor noi ai companiei în aplicațiile specifice;

  • Răspunde de recepţia, înregistrarea şi arhivarea electronică a documentelor operaționale a companiei;

  • Se asigură că documentele operaționale sunt indexate/codate corespunzător în aplicaţiile specifice;

  • Răspunde de menținerea legăturilor cu partenerii și furnizorii firmei și de plasarea de comenzi și rezervări de spații de intervenție pentru procesele de intreținere auto (programarea vehiculelor în service, comanda pieselor de schimb și a accesoriilor, formulare de comandă, etc);

  • Răspunde de informarea clienților prin mijloace de comunicare specifice (email și/sau telefon) privind scadențele expirarii documentelor și a intervențiilor service

  • Se asigură că timpul de răspuns pentru email-urile recepţionate pe adresa de email a serviciului Back Office este de maxim 4 ore lucrătoare;

  • Se asigură ca datele introduse şi modificările făcute în aplicaţiile specifice sunt conforme;

  • Se asigură ca datele şi modificările neconforme din sistemele de lucru, care se pot corecta, sunt corectate în timp util;

  • Monitorizează şi gestionează solicitările şi reclamaţiile primite din partea clienţilor interni sau externi, respectiv: se asigură ca email-urile primite de la clienţi sunt răspunse în maxim 4 ore lucrătoare.

  • Oferă suport personalului de pe teren privind furnizarea datelor de localizare, înregistrarea în sistemele specifice a documentelor de lucru generate de personalul de pe teren în timp real

  • Se implică activ în soluționarea problemelor identificate în procesele de lucru

Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul LAYTON & FARLEY S.R.L., împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.