Bucureşti Sectorul 1, Str. ARH.LOUIS BLANC, Nr. 1, Etaj 5
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Repararea, revizia și întreținerea utilajelor, echipamentelor din toată gama comercializată de companie (din punct de vedere mecanic, hidraulic și electric), grupuri electrogene, utilaje pentru salubrizare
Coordonează activitatea de producție pe schimbul de productie;
Coordonează personalul din subordine pentru desfășurarea activității de producție;
Supervizează activitatea angajaților, astfel încât aceștia să își îndeplinească atribuțiile specifice postului;
Gestionează datele și întocmește rapoarte/grafice, privind realizările zilnice, conform cerințelor si procedurilor interne referitoare la activitatea de productie;
Implicarea activă în formarea personalului și verificarea acestuia
Răspunde de executarea corectă și în timp a activităților de tăiere și căntuire a mărfurilor respectând procedurile interne;
Răspunde de asigurarea funcționării continue și optimizate a mașinilor de debitare și căntuire, respectând menținerea în limitele admise a tuturor parametrilor de funcționare, în conformitate cu procedurile și instrucțiunile în vigoare;
Este responsabil pentru utilajele din dotare din punct de vedere siguranță, integritate, curățenie, buna funcționare;
Răspunde pentru îndeplinirea integrală și corectă a sarcinilor de lucru zilnice și periodice;
Se preocupă în permanență de creșterea gradului propriu de profesionalism și asigură un standard înalt de profesionalism în realizarea activității;
Răspunde de aplicarea și respectarea politicilor și procedurilor companiei.
Receptionează marfa, o stochează, arhivează documentele și le predă contabilității în caz de neconformități, anunță managerul mentenanță în vederea luării deciziei de acceptare sau nu a respectivelor produse;
Menţine înregistrări specifice activitatii de inventar conform legii și procedurilor interne (inclusiv toate informaţiile de identificare, cum ar fi data achiziţiei, modelul, seria etc.);
Aplică etichetele interne de identificare, pentru produsele recepționate și depozitate pe rafturi;
Receptionează facturile și le predă spre validare managerului mentenanță în cazul serviciilor și către departamentul achiziții în cazul produselor de schimb;
Verifică zilnic registrul de consum și actualizează datele în sistem;
Răspunde cerințelor șefilor de departament și a personalului mentenanță în legătură cu produsele solicitate. în funcție de stocul disponibil onorează livrarea sau în caz contrar cu aprobarea managerului de mentenanță lansează comanda de achiziție către departamentul achiziții;
Gestionează relația cu furnizorii de piese de schimb și servicii specifice activității departamentului mentenanță;
Realizează cercetări de piață la solicitarea managerului mentenanță și supervizat de acesta, și propune furnizori noi mai competitivi;
Urmăreste comenzile lansate de achiziție marfă și menționează depășirile de livrare precum și motivele ce au determinat acest fapt, într-o bază de date, la care are acces managerul mentenanță;
Analizează calitatea produselor comandate periodic și semnalează neconformitățile către managerul mentenanță;
Organizează spațiul în vederea depozitării produselor pe grupe de sortimente, precum și în vederea optimizării fluxului de depozitare la predare-primire;
Introduce date în programul de mentenanță (date referitoare la stoc) și participă împreună cu managerul mentenanță la implementarea acestui program în cadrul departamentului mentenanță;
Consiliază clientul în vederea amplasării a aerului condiționat, luând în calcul parametrii necesari pentru o bună funcționare a aerului condiționat;
Instalează aparatele de aer condiționat la domiciliul clientului menținând standardele de profesionalism și respectând normele de siguranță;
Menține legătura cu clientul (pentru stabilirea programării – deplasarea pentru constatare dacă necesită și deplasare pentru finalizarea instalării);
Raportează toate instalarile efectuate prin metodele specifice fiecărui tip de produs, completează fișa de lucru și transmite toate documentele necesare raportării;
Încasează banii (pe teren) în baza documentelor justificative (chitanță+factură) și îi depune la sediul societății, în baza formularului de depunere;
Gestionează și manipulează echipamentele și materialele necesare pentru efectuarea instalațiilor.
Accountable for the recruitment and selection for open positions, following the entire life-cycle of the recruitment process;
Advertise open positions on all relevant channels, actively search candidates (through strategic sourcing, cold calling, networking, social media), conduct selection interviews, provide feedback to candidates;
Participate in job fairs and promote actively the employer brand on the market;
Develop pool of internal and external talents, by good networking relationships within the community and the company to ensure a strong recruitment pipeline;
CV screening and selection, identifying the best suitable candidates that match the job description and company values;
Monitors the job market and prepares analyses and summaries of the main job market trends;
Reports on a regular basis about the recruitment process status and keeps in touch with the stakeholders
Întocmire raport lunar cu taxe și contribuții de plată;
Calculare și depunere cerere de recuperare a concediilor medicale din FNUASS;
Operare în Revisal;
Asigură elaborarea, revizuirea, implementarea și respectarea reglementărilor PG SO-07 – Calcul și înregistrare drepturi și obligații ale angajaților și ale angajatorului;
Calculează și raportează trimestrial KPI aferenți PG SO-07;
Întocmire Note contabilă salarii;
Întocmește diverse situații privind costul orelor suplimentare sau orice alt raport privind salarizarea;
Sortarea buteliilor și a bateriilor goale și pregătirea pentru umplere, și pregătirea lor pentru livrare;
Separarea buteliilor/bateriilor defecte și a celor ce trebuie verificate și transportul acestora în zona de depozitare;
Transportul cilindrilor, bateriilor și a altor materiale în interiorul fabricii, cu ajutorul transpaletei;
Cântărirea corectă a buteliilor/bateriilor de CO2 plini și goi;
Se asigură de existența în bune condiții tehnice a garniturilor de cauciuc tip O-ring la racordurile de îmbuteliere, schimbându-le pe cele defecte cu unele noi;
Răspunde de verificarea etanseități ventilelor și fixării capacelor cilindrilor;
Deservește instalația de îmbuteliere a gazelor tehnice și aparatura auxiliară a acesteia;
Efectuează vizită de constatare a stării utilajului;
Efectuează, în locația clientului, activități de reparare, revizie și întreținere a utilajelor și echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic și electric);
Identifică piesele de schimb necesare intervențiilor și le comandă;
Realizează puneri în funcțiune și expertizări atât ale utilajelor noi, cât și ale celor second-hand (de ocazie);
Folosește și păstrează în bune condiții echipamentul de lucru și de protecție a muncii;
Informează superiorul cu privire la problemele aparute în procesul de producție, în cel mai scurt timp posibil;
Îndeplinirea diferitelor sarcini de lucru, corect, dupa cerințe;
Lucrează independent sau în echipă, utilizând echipamentele și instrumentele aflate în zona de lucru;
Inspectează piesele, pentru a vedea dacă sunt în conformitate cu specificațiile clientului;
Se ocupă de întreținerea permanentă a echipamentelor și mașinilor de lucru, respectarea ordinii și curățeniei la locul de muncă pe toată durata timpului de lucru;
Respectă toate regulile de sănătate și securitate în muncă ale Societății, precum și a celor prevăzute de lege
Se deplasează în locațiile clienților pentru a remedia defecțiunile sesizate;
Execută operațiuni de reparații parte mecanică și electrică pentru toată gama echipamentelor de ridicat (stivuitoare, echipamente de depozit, etc.);
Identifică și remediază defecțiunile apărute utilizând software-ul și dispozitivele de diagnoză specifice;
Întocmește lista de piese de schimb pentru reparații;
Menține legătura și execută sarcinile atribuite de către Responsabilul de SERVICE, în conformitate cu instrucțiunile producătorului și a procedurilor interne stabilite;
Operează utilaje de ridicat și transportat (Autorizatie ISCIR).
Intervenții la toate solicitările clienților pentru mentenanță și intervenții mobile cu furtunuri hidraulice;
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Executive Assistant
București
expirat: 19.04.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Maintain executive calendar, manage staff meetings and commitments;
Organize department key events;
Assist in key projects as appropriate from mergers and acquisitions, venture investments, strategy, and partnerships and provide selective support to direct staff and others in the organization as needed;
Manage calendar and travel to help drive maximum effectiveness, all while coordinating complex travel arrangements and successfully handling last minute changes;
Assist with scheduling group meetings;
Coordinate special projects and large meetings with internal and external individuals;
Organize quarterly all hands meetings and semi-annual team building events;
Compile and publish weekly senior staff minutes and group updates. Maintain up to date organizational charts, contact lists and email alias lists;
Process forms including expense reports, change of status, employment requisitions, contractor time cards and IS and Facilities work requests;
Perform general office Administrative duties such as ordering supplies and equipment;
Manage all open purchase orders. Work with vendors and project managers to ensure billing occurs in timely manner and that project scope changes are considered and accounted for
Coordonează activitatea tehnicienilor din producție;
Propune planul de buget pe utilajele repartizate;
Coordonează și supraveghează activitatea de întreținere preventivă a echipamentelor de producție, auxiliare repartizate și a utilajelor de infrastructură;
Asigură disponibilitatea utilajelor repartizate, prin întreținere preventivă, planifică și asigură efectuarea reparațiilor necesare;
Realizează și îmbunătățește instrucțiunile de lucru specifice (plan întreținere, plan gresare etc) pentru utilajele repartizate;
Menține evidența pieselor de schimb utilizate în cadrul reparațiilor efectuate și asigură existența unui stoc critic minim stabilit anterior;
Pregătește personalul și asigură materialele necesare pentru realizarea acțiunilor de reparații și îmbunătățiri prevăzute în planul de acțiuni
Execută acțiuni de întreținere preventivă și de reparații/reglaje respectând tehnologiile recomandate;
Execută activitățile prevăzute de graficele de verificări;Intervine în cel mai scurt timp posibil în cazul întreruperii/opririi liniei de producție și acționeaza cât mai eficient pentru a minimiza pierderile de orice fel;
Repune în parametrii de siguranță linia de producție și utilajele aferente secției unde actionează;
Se asigură înainte de începerea lucrărilor că are necesarul pieselor de schimb și a materialelor specifice liniei de producție și execută lucrările în timpul programat.
Lucrul cu aplicațiile din Internet Banking, efectuarea de plăți zilnice, listare extrase de cont;
Înregistrare extrase de cont;
Înregistrare facturi cheltuieli diverse, mijloace fixe, obiecte de inventor;
Evidența contractelor de la terți;
Gestionarea raportului privind contul de profit și pierdere: Întocmire situații și raportări periodice sau la cerere: profitabilitate, evoluție indicatori, grad de încasare a creanțelor etc;
Întocmirea și urmărirea realizării bugetului de venituri și cheltuieli;
Evidența biletelor la ordin primite de la client;
Gestionarea relației cu banca: Întocmire și transmitere documentații legate de credite;
Verificarea modului și corectitudinii de înregistrare în Soft1 a achizițiilor intracomunitare și a importurilor NON UE;
Elaborare și urmărire Cash Flow;
Planificare plăți furnizori interni și externi, acord conducere;
Întocmirea facturilor de vânzare mijloace fixe, obiecte de inventar, deșeuri, etc.;
Asigură organizarea de inventare periodice sau la nevoie;
Înregistrare note contabile diverse;
Urmărirea activităților de Credit control;
Urmărește operațiiile cu numerar sau acte la bănci, ocazional
Promote the HSE culture by conducting dedicated trainings, organizing campaigns and disseminate the HSE information towards the employees regularly;
Ensure the necessary support for designing, implementing and maintaining the local HSE Integrated Management System, according with Corporate policies/ objectives/ procedures and ISO, ISand ISstandards;
Ensure the necessary support for the implementation of the following activities at the department level: Risk assessment, Training, Machinery safety and equipment safeguarding, Contractor safety, Cranes and hoists, Ladders and scaffolding, Fall protection, Walking and working surface, Industrial hygiene, Fire prevention, Loss prevention;
Provide the necessary support for the employee’s representatives from each department being member of the Health & Safety Committee;
Involved in self-assessment audit, findings follow-up and actions closure;
Testing the emergency response system by conducting theoretical & practical drills/simulations as per the plan;
Ensure the emergency response equipment inspection, maintenance and regular testing is conducted;
Issue the hot work permits and verify the pre-existing conditions to perform the activity safely;
Update the emergency response plan and all related documents whenever required;
Ensure the interface with the providers of firefighting and fire detection services;
Provides support for internal & external audits on loss prevention and environmental protection;
Provide regular training (theoretical & practical) to internal emergency response team members;
Liaison with local authorities (Emergency Situation Inspectorate, Environmental Agency, Territorial Labor Inspectorate) and facilitate any audit if required;
Conduct regular inspections on site regarding fire prevention;
Focal point in case of biological risks are identified. Act as civil protection officer;
Perform hazard identification and risk assessment for the workplaces/ workstations (including ergonomics analysis);
Validate new products from HSE standpoint by conducting specific Risk Assessment;
Document & maintain the data base for HSE Key Performance Indicators reporting (weekly, monthly, yearly etc.);
Conduct safety induction for new employees whenever required;
Develop and provide data analysis and reports to the plant management and authorities accordingly;
Produces VAT return information from the accounting system;
Calculates the VAT recovery under the partial exemption method;
Regular reconciliation of the VAT control accounts and records;
Maintains the accuracy of VAT transactions on the accounting systems;
Active management of third party service provider;
Supports the implementation of new business, systems and processes into the RFC, may participate in the SAP implementation of new businesses within EMEA;
Checks relevant documents according to conformity with local and international taxes regulations;
Ensures the overall company awareness of modification in VAT legislation;
Supports the Sarbanes Oxley (SOX) Management and External Audit testing for VAT and other tax cycles;
May prepare external reporting and tax workbooks for various legal entities
Montează sau demontează matrițe de pe port-matrițe respectând normele de securitate și sănătate în muncă, conform planificării stabilite de către șeful ierarhic, confecționând/adaptând elementele de montaj necesare;
Intervine prompt pentru remedirea/îmbunătățirea/înlocuirea/mentenanța preventivă a matrițelor așa cum este cerut în planul de lucru zilnic sau în planul de întreținere preventivă a matrițelor;
Recepționează și verifică noile matrițe sosite în fabrică conform cerințelor standard de recepție scule. (TSO, «Tool Qualification » sau Tool Transfer »);
Urmărește, propune și participă la îmbunătățirea continuă a instalațiilor, echipamentelor, sculelor, dispozitivelor, matrițelor;
Efectuează operații de remediere a matrițelor prin sudură, pilire, repoziționare, adăugare de riboventi, adăugare de autoventi, adăugare de canale de aerisire;
Participă la activități de inventariere, remediere, stocare, casare a pieselor de schimb, a sculelor și dispozitivelor luate în primire și a matrițelor.
Întocmește și răspunde de întocmirea documentelor pentru toate categoriile de ambalaje, paleți și materii prime descărcate/livrate;
Aranjează distinct pe sortimente flacoanele, cutiile, capacele, pungile, etichetele;
Verifică personal cantitățile și tipul mărfii descărcate comparativ cu documentele de intrare;
Inventariază toate categoriile de mărfuri pe care le gestionează la sfârșitul fiecărei luni și transmite documentul de inventar pe mail managerului;
Suplimentar, la încheierea fiecărei campanii sau subcampanii de Producție, confruntă stocurile scriptice și cele faptice. Documentul respectivului bilanț se trimite pe mail celor doi responsabili specificați mai sus;
Răspunde de depozitarea și marcarea IBC-urilor recuperabile pe categorii și amplasări distincte.
Responsible for inputting customer frame or POs, or distributing them to correct reviewers to review in client's system to ensure all information is transferred to latter stages accurately;
Manage the KPI achievement for PO processing in terms of accuracy and efficiency;
Standardize PO input/review procedures and guidelines to accumulate and stabilize the capability;
Help manage the external and internal compliance related to PO;
Be rеsponsiblе for аnalyzing thе contract, brеаk down thе milеstones аnd makе billing schedule; be in charge of the billing applicаtion to ensurе the timеlinеss, аccuracy of issuаnce of invoice and integrity of the supporting documents;
Cooperates with related departments for process improvement, contract negotiation, contract terms improvement;
Monitoring the billing process operation to ensure the KPI Index (timeliness rate and accuracy rate) can be reached;
Create Billing or Revenue trigger in a timely and correct manner based on billing supporting documents which are provided by the project team;
Monitor the billing and revenue recognition process and efficiently communicate with related departments to solve the problems;
Active involvement in weekly meetings for process improvement and business analysis;
Communicate with customer, local finance and accounting based on reconciliation report and credit check process to ensure time payment collection and delivery unlocking
Realizarea bugetului de venituri și cheltuieli aprobat la nivel de sucursală prin atragerea de clienți noi în portofoliul sucursalei și îndeplinirea target-ului asumat;
Cunoașterea și promovarea produselor din portofoliul companiei;
Realizarea proceselor de SCONTARE;
Prospectarea pieței în vederea atragerii de clienți noi în portofoliul sucursalei;
Vizitarea clienților și a potențialilor clienți;
Consilierea financiară a clienților și a potențialilor clienți;
Respectarea normelor și fluxurilor interne stabilite pe linia KYC/AML/CFT;
Cunoașterea contextelor financiare precare, în vederea prevenției;
Actualizarea în timp real a datelor referitoare la clientelă în sistemul informatic;
Participare la ședințele de analiză a activității de vânzare organizate in Baia Mare
Determine SEO and SEM requirements, provide recommendations and strategy and ensure implementation, driving engagement to the SPS web pages with measurable ROI;
Oversee, manage, implement, and optimize various types of Google Ads and Linkedin campaigns. Develop campaign assets: ad copies, define keywords to target, audiences, create remarketing lists;
Creates the social media strategy, to increase presence on existing platforms including Facebook, LinkedIn, Twitter, and Instagram;
Ensures brand consistency on social media channels by working with various stakeholders such as: Field Marketing, Integrated Marketing, Product marketing, PR;
Provides training and guidance to marketing team members on best practices and social media campaign strategy implementation;
Develop paid digital marketing strategies, defining budgets and estimating results;
Support and ensure marketing campaign correct tracking (track web conversion elements, track the efficiency of various traffic sources and the user behaviour);
Analyse and interpret digital data to develop insights and improvement recommendations;
Manage process, agency relationships, and business stakeholder expectations
Create and maintain nurture campaigns through marketing automation (Marketo) and retargeting to convert leads to prospects Sales Org;
Create and associate Marketo programs with SFDC campaigns for bidirectional members’ sync;
Manage campaign preparation and execution and its timeline;
Manage streamlined campaign management processes;
Enhance marketing databases by remediating, curating, unifying and mapping data;
Connects disparate information (data from different sources, processes, people, etc. and coordinates with marketing automation performance analysis by owning analytical tools & marketing reporting tools;
Develops standardized metrics and visual dashboards to measure the entire Demand Generation funnel (waterfall), highlighting marketing impact on pipeline and revenue generation;
Creating clear and concise reports/digital dashboards for the marketing team’s needs for ROMI analysis, utilizing storytelling techniques;
Reporting on the success of the integrated modern marketing platforms (social, media, 3rd party syndication);
Develop and manage a testing strategy to continuously optimize emails, forms and complete campaigns;
Merge and segment e-mail lists;
List imports: add and process all lists into market DB, ensure data normalization and email validation took place, add all contacts to appropriate nurture;
Ad-hoc projects and troubleshooting: support set up new system integrations, write SOP’s and troubleshoot issues that arise within the systems (Marketo /CRM (SFDC));
Designing, producing, and managing interactive online content, including email templates, social media and promotional artwork, informative e-books;
Develops concepts and designs as directed in the Brief and presenting design ideas to all the relevant stakeholders;
Incorporate brand elements and guidelines into designs to maintain consistency across all visual materials;
Collaborating with the e-commerce, website and marketing teams to ensure that all designs align with the brand image, while also meeting usability and website standards;
Create and develop design concepts and solutions for campaigns, collateral, and communications materials. Reviewing online marketing content to identify room for improvement;
Working with website content authors to ensure the smooth implementation of new content;
Providing advice and guidance on the aesthetic for campaigns, projects, and promotional events
Write engaging copy for decks to support senior leadership and the sales team, tradeshow messaging, training documents, videos, print/digital ads, brochures, emails for both internal and external audiences and other marketing collateral as requested;
Collaborate with a global team of marketers and sellers to take complex information and break it down into clear, simple language that customers will connect with;
Think strategically about how to develop content that will convert and drive customers to take action;
Conduct interviews with subject matter experts to gain key insights that can be converted into content;
Contribute and adhere to the editorial brand guidelines to ensure quality and consistency across all content;
Translate messaging framework into compelling content to deliver a consistent brand story;
Contribute to the overall content strategy, providing new content solutions to support key stakeholders;
Work with graphic designers to provide clear direction to bring copy to life
Verificarea vizuală și dimensională a produselor conform documentelor și standardelor de calitate, ale desenelor tehnice și ale procedurilor stabilite;
Identificarea și izolarea neconformităților apărute pe fiecare fază de producție;
Utilizarea instrumentelor de masură specificate în scopul controlului calitativ