Bucureşti Sectorul 1, B-dul IANCU DE HUNEDOARA, Nr. 48, CLADIREA CRYSTAL TOWER, Etaj 11
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (277)Active ( 3 )Arhivă ( 274 )
Reprezentant medical_Constanta si Tulcea
Constanța
Valabil pana la: 16.05.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Responsible for Purchase Orders opening and goods receipt processing for finance and legal department; Makes daily records and is responsible for the AP activities of the local accounting department;
Plays a key role in the month-end closing process by handling various reconciliations for assigned company trial balance accounts; Assists the GFS AP Team in the daily processes and the closing of the month;
Ensures the connection between the GFS AP team and the company, being responsible for maintaining up-to-date work procedures and updated approval routes based on company’s employee changes for all AP processes or due to system developments implemented by the company;
Solves invoices that are in exceptions for various reasons, by supporting the local team to ensure their registration in SAP; Supports the Accounting team manager in the fluctuation analyzes of AP indicators;
Cooperation with external and internal auditors on AP processes;
Responsible for confirming balances with suppliers alongside the GFS team;
Monitoring the reconciliation of suppliers; Responsible for reporting at the end of the month in the AP area;
Ensure compliance with internal control requirements, procedures and Reckitt group manuals regarding AP processes
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Coordoneaza vanzarea pe zona desemnata: Bucuresti si Constanta
Este responsabil pentru atingerea targetelor din portofoliul desemnat
Gestioneaza constant comenzile la nivel de magazin/canal si urmareste procesul general pentru realizarea obiectivelor lunare, obtinand informatii din fiecare magazin despre livrate/ nelivrate
Creeaza relatii profesionale cu persoanele cu functii de decizie din fiecare magazine
Costruieste bune relatii atat cu ceilalti colegi RSR, cat si cu cei din office, mai ales cu echipele de KAMi si Customer Marketing, pentru a implementa cu success actiunile agreate in IKA
Intocmeste si transmite la timp rapoarte periodice catre managerul direct si alte cereri din partea organizatiei Reckitt Benckiser
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Responsible for accurate forecasting, both financials and volume wise;
Responsible for managing customer negotiations in relation to Reckitt`s commercial strategy and the customer trading terms
Responsible for the promotional strategy per customer and promotional execution (including trade budget management, range and space optimization);
Ensure business continuity for all Modern Trade when line manager is missing;
Implementation and ongoing management of the category strategy per customer
Responsible for developing customer new product launch plans and ensuring successful implementation
Continuous improvement in the management of the account by identifying opportunities for efficiency, profitability and overall improvement in the management of categories
Adapt knowledge of customer strategies to Reckitt strategy to optimize sale potential
Responsible for the promotional strategy per customer and promotional execution
Responsible for developing customer new product launch plans and ensuring successful implementation
Continuous improvement in the management of the account by identifyng opportunities for efficiency, profitability and overall improvement in the management of categories
Adaps knowledge of customer strategies to RB strategy to optimize sale potential
Make daily records and is responsible for the activities of the local accounting department
Play a key role in the end-of-month closing process, preparing journal entries and managing various reconciliations for the accounts in the assigned company's balance sheet
Ensure the efficiency of the month closing process by coordinating all the persons involved, ensuring the monthly / quarterly / annual reporting in the RB systems in the terms communicated by the group
Responsible for verifying the operations registered in the RB accounting accounts both at the statutory and group level, as well as for reconciling the verification balance
Support the Manager of the accounting team in the fluctuation analyzes of the economic-financial indicators
Ensure the coordination and control of the BSTR RTR team
Responsible for fixed assets (acquisitions, depreciation at group / local level, decommissioning of fixed assets, register of fixed assets) and their reconciliation
Responsible for verifying the records of bank statements and their reconciliation at the end of the month
Responsible for the process regarding the affiliated parties: the records referring to the affiliated partners (goods, services), of the VAT quotas used in their registration, for the payment of the debts of the receivables regarding the affiliated parties by compensation, for the reconciliation of the balances left at the end of each month. affiliate
Responsible for re-invoicing costs to affiliated parties for seconded employees or costs received in Romania related to affiliated parties
Responsible for obtaining tax residency certificates for affiliated partners
Responsible for coordinating the company's cash flow, by collaborating with P2P and OTC teams
Responsible for the line of credit offered by RB Treasury by ordering payments to the group for the excess over the limit imposed by the group or by analyzing cash flows
Cooperation with external and internal auditors
Coordinate the preparation of the transfer pricing file made with the help of tax consultants
Ensure the maintenance of working procedures and approval routes in the field of RTR, which can intervene from the system developments required by the company
Responsible for end-of-month reporting in the area of ICO, RTR
Ensures compliance with the internal control requirements, procedures and manuals of the RB group regarding the RTR processes
Responsible for accurate forecasting, both financials and volume wise;
Responsible for managing customer negotiations in relation to Reckitt`s commercial strategy and the customer trading terms
Responsible for the promotional strategy per customer and promotional execution (including trade budget management, range and space optimization);
Ensure business continuity for all Modern Trade when line manager is missing;
Implementation and ongoing management of the category strategy per customer
Responsible for developing customer new product launch plans and ensuring successful implementation
Continuous improvement in the management of the account by identifying opportunities for efficiency, profitability and overall improvement in the management of categories
Adapt knowledge of customer strategies to Reckitt strategy to optimize sale potential
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea uneicolaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea uneicolaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct