Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Coordonează implementarea proiectului, de la inițiere până la punerea în funcțiune și transferul în operațional, asigurând îndeplinirea obiectivelor proiectului și răspunde de încadrarea lui în bugetul aprobat;
Gestionează relația cu toate părțile interesate ale proiectului pentru a menține o legătură eficientă;
Alocă și monitorizează resursele pentru a asigura eficiența proiectului și pentru a maximiza rezultatele;
Raportează rezultatele și riscurile proiectului către canalele de management adecvate și escaladeaza problemele, în conformitate cu planul de lucru al proiectului;
Coordonează dezvoltarea manualelor de utilizare, a materialelor de instruire și a altor documente, pentru a permite implementarea cu succes și transferul procesului către operațional;
Efectuează evaluarea post-proiect și identifica elementele de proiect de succes precum și punctele de îmbunătățit;
Promovează un mediu de lucru sigur, asigurând implementarea și respectarea cerințelor în domeniul sănătății și securității în muncă
Raspunde de activitatea operationala in terminalele de captare cenusa;
Elaboreaza procedurile de operare si intretinere preventiva a echipamentelor tehnologice fixe si mobile, cat si a programului de reparatii planificate, difuzarea si controlul realizarii acestora;
Se ocupa de o buna gestionare a relatiilor pe plan extern cu autoritatile locale si cu furnizorii de materii prime, cat si intern, cu departamentul de distributie si clientii finali cum ar fi fabricile de ciment;
Managementul si executia proiectelor de investitii CAPEX si NON – CAPEX, in segmentul de terminale de captare cenusa operationale si in curs de dezvoltare, in zona in care isi desfasoara activitatea;
Gestioneaza relatiile cu furnizorii de echipamente si servicii atat operationale cat si pe proiecte specifice (ex.: paza, incarcare materii prime, proiectare, studii, constructii, instalatii montaj, etc), in conformitate cu procedurile de achizitionare agreate de companie;
Se asigura ca politica Holcim de SSM (Sanatate si Securitate in Munca) si cerintele legale sunt actualizate si efectiv respectate in toate terminalele de captare cenusa operationale sau in curs de dezvoltare
Vei participa activ la dezvoltarea si implementarea strategiilor de achizitie pentru categoriile tale de materiale si servicii;
Vei participa in procesul de achizitie a materialelor si serviciilor din categoriile tale, identificand furnizorii potriviti pe baze competitive, negociand contractele de achizitii si urmarind derularea acestora;
Vei gestiona procesul de calificare, de evaluare si imbunatatire a performantelor furnizorilor, precum si managementul relatiilor cu furnizorii;
Vei cunoaste piata materialelor si serviciilor din categoriile tale;
Vei colabora cu clientii interni pe tot parcursul procesului de achizitie pentru a adresa nevoile acestora, precum si cu echipa regionala/globala de achizitii
Vei asigura implementarea cerințelor interne cu privire la Sănătatea și Securitatea în Muncă în stațiile de betoane mobile, dedicate proiectelor de infrastructură, si in aria logistica;
Vei contribui la și vei monitoriza îndeplinirea obiectivelor pentru programele si actiunile specifice SSM în stațiile de betoane mobile, dedicate proiectelor de infrastructură, si in aria logistica;
Vei fi responsabil de îmbunătățirea performanței în domeniul Sanatatii si Securității în Munca;
Vei fi responsabil de imbunatatirea performantei SSM în locațiile clienților și în depozitele de saci din NV-ul României;
Vei păstra comunicarea cu contractorii din transport, cu privire la cerințele privind SSM referitoare la șoferi și vehicule;
Vei coordona investigarea incidentelor, a comportamentului periculos şi vei implementa planurile de acţiune pentru evitarea reapariţiei acestora;
Vei realiza rapoarte specifice conform cerinţelor interne
În procesul de management al performanței: îi vei sprijini pe colegii noștri pentru a avea conversații care să îi ajute să obțină performanță înaltă, vei evalua procesul, identificând și recomandând oportunități de eficientizare
În procesul de învățare și dezvoltare, vei sprijini implementarea activităților de învățare și dezvoltare la nivel de companie și vei asigura partea de raportare a informațiilor ce țin de această arie
Vei avea contribuție importantă în implementarea unui sistem care să țină cont de toate aspectele relevante pentru procesul de învățare (LMS) dar și în gestionarea bazelor de date
În proiecte de dezvoltare organizațională: vei participa la elaborarea și realizarea proiectelor din aria ta de activitate (studii de satisfacție și implicare, sănătate și siguranță, wellbeing, diversitate și incluziune)
Vei manageria portofoliul de clienți ce activează în segmentul Infrastructură la nivel local și regional, identificând permanent nevoile acestora și propunând soluții;
Vei coordona echipele de Vânzări Infrastructură și Promovare și Implementare Soluții Infra;
Vei colabora activ cu departamentul de Marketing și Centrul Tehnic, pentru dezvoltarea de produse și soluții care să răspundă nevoilor clienților în cadrul proiectelor de Infrastructură;
Vei identifica noi oportunități pentru promovarea și mărirea portofoliului de clienți pentru filer de calcar;
Vei întocmi / urmări forecast-ul / bugetul de vânzări pe aria de responsabilitate și vei asista echipa de management, furnizând date pentru MTP, BUDGET, FORECAST;
Vei urmări permanent acțiunile competiției, vei colecta din piața informații despre acestea și vei pregăti rapoarte pentru echipe și pentru managementul companiei;
Vei propune Directorului Infrastructură programe de training pentru echipă, cu scopul de a îmbunătăți competențele tehnice, profesionale și de leadership ale acesteia
Intocmeste, urmareste, optimizeaza si actualizeaza planurile de lubrifiere in conformitate cu instructiunile privind mentenanta preventiva si corectiva a echipamentelor
Respecta normele de protecție a muncii si SMI in vigoare;
Întocmește necesarul de piese de schimb și consumabile pentru lucrările de mentenanță;
Monitorizearea starea / calitatea lubrifiantilor din stoc si din echipamente, precum si nivelul stocurilor din magazie
Contribuie la elaborarea și pregătirea tuturor documentelor legate de întreținere în sectorul de mentenanță: proceduri, instrucțiuni de lucru, documentație tehnică a echipamentelor etc
Contribuie la elaborarea planului de mentenanță si execută operațiile de întreținere in conformitate cu acesta;
Identifică și propune soluții de optimizare a costurilor în aria de responsabilitate;
Asigură funcționarea echipamentelor și instalațiilor în conditții de siguranță, conform standardelor de mediu și sănătate și securitate în muncă. Realizează audituri periodice și propune acțiuni de îmbunătățire
Realizează operațiile de mentenanță preventivă și corectivă a echipamentelor
Implementează programele de mentenanță, efectuează inspecțiile zilnice și reviziile săptămânale, precum și reparațiile planificate
Menține evidența stocurilor de piese de schimb și materiale de mentenanță, realizează comenzile de achiziții pentru asigurarea stocului minim necesar
Propune și realizează lucrări de îmbunătățire și modernizare a echipamentelor pentru a maximiza nivelul de siguranță și capacitatea de producție
Gestionează relația cu furnizorii echipamentelor pentru constatarea și soluționarea avariilor apărute
Planifică și desfasoară împreună cu echipa mentenanță activități de întreținere, înlocuire și reparații ale echipamentelor
Participă activ la efectuarea lucrărilor de relocare, respectiv punere în funcțiune a echipamentelor și instalațiilor
Coordonează implementarea proiectelor de investiții CAPEX și non-CAPEX
Planifică și monitorizează desfășurarea activităților de mentenanță preventivă și corectivă (programate și neprogramate) în stațiile de betoane și agregate.
Elaborează procedurile de operare și întreținere preventivă a echipamentelor tehnologice fixe și mobile
Evaluează periodic starea echipamentelor și vine cu propuneri de îmbunătățire.
Asigură necesarul de piese de schimb pentru echipamente.
Gestionează relațiile cu furnizorii de echipamente și servicii (proiectare, studii, construcții, instalații montaj etc.)
Respecta planul de mentenanta preventiva si efectueaza inspectiile primare si planificate in conformitate cu acest plan;
Raspunde de monitorizarea si implementarea programelor de revizii si reparatii saptamanale, lunare si anuale pentru sistemul automatizat de prelevare si pregatire probe;
Gestioneaza stocul de piese de schimb si consumabile pentru toate echipamentele/instrumentele aflate in automatizare;
Raspunde de functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor si echipamentelor din sistemul automatizat de prelevare si pregatire probe in concordanta cu documentatia tehnica disponibila
Asigură întreținerea modulului Financiar în SAP (planul de conturi, centre de cost și a altor mastere din aria de financiar conform regulilor aferente contabilității de grup și statutare)
Participă la testarea mapării noilor cerințe în SAP (ex. punct de lucru nou, produse noi etc.); asigură suportul și primul nivel de helpdesk pe parte financiară și controlling, colaborează intern pentru rezolvarea rapidă a problemelor identificate
Coordonează verificarea calității datelor de către colegii din controlling în Business Warehouse, menține legătura cu organizația regională de IT (EITS)
Dezvoltă rapoarte interne pentru monitorizarea și creșterea performanței financiare
Oferă suport pentru actualizarea procedurilor de lucru SAP în modulul Financiar (furnizori, clienți, carte mare, mijloace fixe) și Controlling (calculație de cost, reevaluare stocuri)
Întreține baza de date pentru masterele din aplicația de planificare Cognos (aliniere SAP)
Asigură implementarea şi respectarea cerinţelor legale şi a politicilor companiei în domeniul securităţii, calităţii şi protecţiei mediului
Conduce, motivează, susţine dezvoltarea profesională şi personală a membrilor echipei prin îndrumare, feedback şi instruiri. Sprijină si încurajează un mediu de lucru colaborativ şi în deplină siguranţă
Coordonează activitățile de producție și mentenanță din statia de betoane, asigurand disponibilitatea resurselor și a echipamentelor de producție
Participă la planificarea și urmărirea activităților de mentenanță preventivă/corectivă pentru asigurarea functionalității eficiente a echipamentelor de producție
Gestionează relația cu autoritățile din domeniu și reprezintă compania la nivel local
Realizează analize financiare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor și pregătește rapoarte financiare periodice
Monitorizează și analizează evoluția indicatorilor financiari selectați pentru gestionarea performanței la nivel de segment și companie (realizat vs. buget, anul anterior, forecast). Face recomandări și vine cu idei pentru îmbunătățirea rezultatelor sau a proceselor;
Participă la realizarea previziunilor pentru perioada următoare și pe termen lung bazate pe analiza realizărilor anterioare și a perspectivele de dezvoltare viitoare (MTP, buget, forecast)
Calculează și interpretează indicatori de performanță la nivel de produs, segment, companie
Participă la pregătirea documentației și calculațiilor financiare pentru aprobarea proiectelor de investiții, asigură monitorizarea cheltuielilor de investiții și a indicatorilor definiți
Pregătește prezentări și analize pentru echipa de management
Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de companie și asigură suport utilizatorilor implicați în procesul de planificare
Participă la procesul de închidere în aria de controlling, incluzând calculația de cost
Participă la pregătirea rapoartelor de grup inclusiv interpretarea variațiilor
Execută operațiuni de controlling în SAP așa cum sunt definite în organizație (STPO, LGPO, definire comenzi interne)
Mentine relatia cu clienții, efectuează reconcilieri solduri/punctaje periodice
Întocmește rapoarte și informează forța de vânzări asupra cecurilor/biletelor la ordin cu scadența depășită sau refuzate
Gestionează relația cu centrul regional de servicii, monitorizează corectitudinea înregistrării documentelor în sistem, oferă suport și îndrumare în rezolvarea diferitelor situații privind activitatea de clienți
Verifica instrumentele de plataCEC, BO ) si le transmite catre centrul regional de servicii spre inregistrare
Pregătește borderourile privind instrumentele de plata și asigură trimiterea lor la banca spre încasare
Realizeaza procesele verbale de compensare pentru stingerea datoriilor reciproce
Se asigura ca sunt luate toate masurile astfel incat cerintele SSM sa fie indeplinite
Efectueaza operatiunile de mentenanta electrica, in concordanta cu procedurile companiei
Efectueaza inspectii periodice pe fluxul de productie si face observatii detaliate cu privire la starea tehnica si modul de functionare a echipamentelor
Propune actiuni de optimizare/imbunanatire a activitatii de mentenata
In cadrul opririlor planificate, executa lucrarile de mentenanta electrica conform cu planul derevizii/reparatii ale echipamentelor pentru asigurarea disponibilitatii acestora
Colaboreaza cu firmele subcontractante si monitorizeaza executialucrarilor precum si respectarea procedurilor companiei
Se asigura ca sunt luate toate masurile astfel incat cerintele SSM sa fie indeplinite
Efectueaza operatiunile de mentenanta electrica, in concordanta cu procedurile companiei
Efectueaza inspectii periodice pe fluxul de productie si face observatii detaliate cu privire la starea tehnica si modul de functionare a echipamentelor
Propune actiuni de optimizare/imbunanatire a activitatii de mentenata
In cadrul opririlor planificate, executa lucrarile de mentenanta electrica conform cu planul derevizii/reparatii ale echipamentelor pentru asigurarea disponibilitatii acestora
Colaboreaza cu firmele subcontractante si monitorizeaza executialucrarilor precum si respectarea procedurilor companiei
Coordonează și asigură activitățile de descărcare și încărcare a cimentului
Gestionează materiile prime, materialele și piesele de schimb
Confirmă serviciile prestate de terți, întocmește rapoartele de producție și actele necesare închiderii de lună, lansează comenzi de aprovizionare cu materie primă
Asigură livrarea produselor conform planificării și comenzilor apărute în cursul zilei
Realizează analize financiare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor și pregătește rapoarte financiare periodice
Monitorizează și analizează evoluția indicatorilor financiari selectați pentru gestionarea performanței la nivel de segment și companie (realizat vs. buget, anul anterior, forecast). Face recomandări și vine cu idei pentru îmbunătățirea rezultatelor sau a proceselor
Participă la realizarea previziunilor pentru perioada următoare și pe termen lung bazate pe analiza realizărilor anterioare și a perspectivele de dezvoltare viitoare (MTP, buget, forecast)
Calculează și interpretează indicatori de performanță la nivel de produs, segment, companie
Participă la pregătirea documentației și calculațiilor financiare pentru aprobarea proiectelor de investiții, asigură monitorizarea cheltuielilor de investiții și a indicatorilor definiți
Pregătește prezentări și analize pentru echipa de management
Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de companie și asigură suport utilizatorilor implicați în procesul de planificare
Participă la procesul de închidere în aria de controlling, incluzând calculația de cost
Participă la pregătirea rapoartelor de grup inclusiv interpretarea variațiilor
Execută operațiuni de controlling în SAP așa cum sunt definite în organizație (STPO, LGPO, definire comenzi interne)
Menținerea stației de betoane în permanentă stare de funcționare
Intreținerea echipamentelor conform specificațiilor cărții tehnice a utilajelor prin efectuarea de inspecții periodice și revizii/reparații conform procedurilor interne
Respectarea procedurilor SSM și identificarea riscurilor în zona de activitate
Realizarea activităților de mentenanță preventivă și corectivă
Gestionarea materialelor și pieselor de schimb
Participare activă la activitățile desfășurate în stația mobila de betoane
Coordonează și asigură activitățile de descărcare și încărcare a cimentului
Gestionează materiile prime, materialele și piesele de schimb
Confirmă serviciile prestate de terți, întocmește rapoartele de producție și actele necesare închiderii de lună, lansează comenzi de aprovizionare cu materie primă
Asigură livrarea produselor conform planificării și comenzilor apărute în cursul zilei
Urmareste aplicarea corecta a legislatiei in vigoare,precum si aparitia modificarilor legislative indomeniul pietei de energie /schimbarilor climatice / eficientei energetice
Ofera suport in achizitia trimestriala de certificate verzi si suport in realizarea raportarilor lunare/trimestriale/anuale catre ANRE si OPCOM conform cerintelor legislative
Ofera suport in realizarea activitatii de monitorizare conform legiiprivind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru exceptarea unor categorii de consumatori finali de la aplicarea Legii nrpentru stabilirea sistemului de promovare a producerii energiei din surse regenerabile de energie
Contribuie la realizarea raportarilor administrative ale departamentului Dezvoltare Durabila si asigura suport pentru comunicarea interna a activitatilor departamentului inclusiv activitati de responsabilitate sociala corporatista (CSR)
Menținerea stației de betoane în permanentă stare de funcționare
Intreținerea echipamentelor conform specificațiilor cărții tehnice a utilajelor prin efectuarea de inspecții periodice și revizii/reparații conform procedurilor interne
Respectarea procedurilor SSM și identificarea riscurilor în zona de activitate
Realizarea activităților de mentenanță preventivă și corectivă
Gestionarea materialelor și pieselor de schimb
Participare activă la activitățile desfășurate în stația mobila de betoane
Menținerea stației de betoane în permanentă stare de funcționare
Intreținerea echipamentelor conform specificațiilor cărții tehnice a utilajelor prin efectuarea de inspecții periodice și revizii/reparații conform procedurilor interne
Respectarea procedurilor SSM și identificarea riscurilor în zona de activitate
Realizarea activităților de mentenanță preventivă și corectivă
Gestionarea materialelor și pieselor de schimb
Participare activă la activitățile desfășurate în stația mobila de betoane