Bucureşti Sectorul 2, Str. GEORGE CONSTANTINESCU, Nr. 2C, MULTIGALAXY II, Etaj 5 SI 6
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Cunoaste in profunzime produsul, functionalitatile si modul de lucru
Analizeaza documentatii, raspunde la intrebari pentru partenerii companiei
Raspunde la intrebarile de suport ale utilizatorilor, propune solutii alternative de utilizare sau propune dezvoltari menite sa raspunda la nevoile utilizatorilor
Documenteaza si adauga cerinte noi in backlog in urma solicitarilor de suport in vederea prioritizarii si aprobarii de catre project manager
Documenteaza si ofera suport echipei de dezvoltare pentru situatiile raportate
Participa la toate sedintele echipei de dezvoltare pentru produs, ofera consultanta, sesizeaza riscuri si raporteaza mai departe catre project manager
Participa la sedinte si intalniri de presales, cu scop exclusiv consultativ, alaturi de echipa de vanzari
Testeaza buna functionare a dezvoltarilor din produs
Face suport direct cu utilizatorul (telefonic, si in aplicatia de tichete)
Comunica cu ceilalti membrii ai departamentului de suport in vederea rezolvarii problemelor care ating arii de specialitate diferite
Sustine sesiuni de training de produs atat pentru membrii echipei cat si in extern, pentru parteneri si pentru utilizatori
Intocmeste documentatia tehnica aferenta proceselor de dezvoltare, implementare, exploatare (ex. specificatii tehnice, functionale, de testare, sau manuale de utilizare, administrare)
Diagnosticheaza si depaneaza problemele de functionare
Cunoaste in profunzime produsul, functionalitatile si modul de lucru
Analizeaza documentatii, raspunde la intrebari pentru partenerii companiei
Raspunde la intrebarile de suport ale utilizatorilor, propune solutii alternative de utilizare sau propune dezvoltari menite sa raspunda la nevoile utilizatorilor
Documenteaza si adauga cerinte noi in backlog in urma solicitarilor de suport in vederea prioritizarii si aprobarii de catre project manager
Documenteaza si ofera suport echipei de dezvoltare pentru situatiile raportate
Participa la toate sedintele echipei de dezvoltare pentru produs, ofera consultanta, sesizeaza riscuri si raporteaza mai departe catre project manager
Participa la sedinte si intalniri de presales, cu scop exclusiv consultativ, alaturi de echipa de vanzari
Testeaza buna functionare a dezvoltarilor din produs
Face suport direct cu utilizatorul (telefonic, si in aplicatia de tichete)
Comunica cu ceilalti membrii ai departamentului de suport in vederea rezolvarii problemelor care ating arii de specialitate diferite
Sustine sesiuni de training de produs atat pentru membrii echipei cat si in extern, pentru parteneri si pentru utilizatori
Intocmeste documentatia tehnica aferenta proceselor de dezvoltare, implementare, exploatare (ex. specificatii tehnice, functionale, de testare, sau manuale de utilizare, administrare)
Diagnosticheaza si depaneaza problemele de functionare
Cunoaste in profunzime produsul, functionalitatile si modul de lucru
Analizeaza documentatii, raspunde la intrebari pentru partenerii companiei
Raspunde la intrebarile de suport ale utilizatorilor, propune solutii alternative de utilizare sau propune dezvoltari menite sa raspunda la nevoile utilizatorilor
Documenteaza si adauga cerinte noi in backlog in urma solicitarilor de suport in vederea prioritizarii si aprobarii de catre project manager
Documenteaza si ofera suport echipei de dezvoltare pentru situatiile raportate
Participa la toate sedintele echipei de dezvoltare pentru produs, ofera consultanta, sesizeaza riscuri si raporteaza mai departe catre project manager
Participa la sedinte si intalniri de presales, cu scop exclusiv consultativ, alaturi de echipa de vanzari
Testeaza buna functionare a dezvoltarilor din produs
Face suport direct cu utilizatorul (telefonic, si in aplicatia de tichete)
Comunica cu ceilalti membrii ai departamentului de suport in vederea rezolvarii problemelor care ating arii de specialitate diferite
Sustine sesiuni de training de produs atat pentru membrii echipei cat si in extern, pentru parteneri si pentru utilizatori
Intocmeste documentatia tehnica aferenta proceselor de dezvoltare, implementare, exploatare (ex. specificatii tehnice, functionale, de testare, sau manuale de utilizare, administrare)
Diagnosticheaza si depaneaza problemele de functionare
Cunoaste in profunzime produsul, functionalitatile si modul de lucru
Analizeaza documentatii, raspunde la intrebari pentru partenerii companiei
Raspunde la intrebarile de suport ale utilizatorilor, propune solutii alternative de utilizare sau propune dezvoltari menite sa raspunda la nevoile utilizatorilor
Documenteaza si adauga cerinte noi in backlog in urma solicitarilor de suport in vederea prioritizarii si aprobarii de catre project manager
Documenteaza si ofera suport echipei de dezvoltare pentru situatiile raportate
Participa la toate sedintele echipei de dezvoltare pentru produs, ofera consultanta, sesizeaza riscuri si raporteaza mai departe catre project manager
Participa la sedinte si intalniri de presales, cu scop exclusiv consultativ, alaturi de echipa de vanzari
Testeaza buna functionare a dezvoltarilor din produs
Face suport direct cu utilizatorul (telefonic, si in aplicatia de tichete)
Comunica cu ceilalti membrii ai departamentului de suport in vederea rezolvarii problemelor care ating arii de specialitate diferite
Sustine sesiuni de training de produs atat pentru membrii echipei cat si in extern, pentru parteneri si pentru utilizatori
Intocmeste documentatia tehnica aferenta proceselor de dezvoltare, implementare, exploatare (ex. specificatii tehnice, functionale, de testare, sau manuale de utilizare, administrare)
Diagnosticheaza si depaneaza problemele de functionare