1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. MENTOR'S SEARCH S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

MENTOR'S SEARCH S.R.L.

Bucureşti Sectorul 1, B-dul FICUSULUI, Nr. 19, Apartament 12

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (231) Active ( 0 ) Arhivă ( 231 )

Reprezentant comercial

Craiova
expirat: 04.08.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
  • Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant comercial

expirat: 04.08.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
  • Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Product Manager RX

București
expirat: 03.12.2021
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Cunoașterea în amănunt a produselor din portofoliu, după cum urmează, dar fără a se limita la caracteristici, avantaje și beneficii, fiind la curent cu literatura de specialitate din domeniu, informându-se constant și fiind la curent cu noutățile de specialitate (studii clinice, analize, articole medicale etc)
  • Răspunde și semnează pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor științifice despre produsele din portofoliu prezentate în pliante, broșuri, articole, traininguri, prezentari in spitale etc;
  • Atingerea obiectivelor anuale ale companiei;
  • Monitorizarea cheltuielilor și optimizarea profitului pentru fiecare gama de produse din subordine;
  • Conceperea strategiei de marketing pe termen scurt, mediu şi lung pentru produsele din portofoliu în cooperare cu Managerul de Divizie/Area Manager/Country Manager;
  • Vizite duble și individuale în vederea dezvoltării capacităţilor echipei de promovare în toate regiunile ţării;
  • Asigurarea din timp a tuturor materialelor promoţionale pentru începerea ciclurilor de promovare și a manifestărilor științifice;
  • Participarea la manifestările de profil;
  • Susținerea de prezentări medicale;
  • Realizarea de întâlniri periodice cu distribuitorii pentru asigurarea echilibrului stocurilor produselor din portofoliu;
  • Analizarea permanentă a evoluţiei produsului din punct de vedere al volumelor şi dinamicii față de concurență, analiza datelor de piață etc., inclusiv întocmirea rapoartelor solicitate;
  • Supravegherea lunară a modului de cheltuire a bugetului pentru promovare;
  • Raportează regulat Managerului de Divizie/Country Manager în ceea ce priveşte rezultatele obținute pentru fiecare produs;
  • Planificarea, organizarea şi supravegherea, selectarea şi lansarea noilor produse
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari

Brăila,
expirat: 05.07.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine;
  • Negociază contractele cu partenerii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit;
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate cu scopul introducerii in portofoliul companiei;
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat;
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client;
  • Întocmeşte rapoartele de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Sales Representative

București
expirat: 01.07.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Area Sales Manager, Ewopharma

Iași
expirat: 02.03.2020
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Field Sales Representative, Zeiss

Cluj-Napoca
expirat: 02.03.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant vanzari showroom

București
expirat: 02.03.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Warehouse Manager

București,
expirat: 17.11.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Gestionează depozitul într-o manieră eficientă în conformitate cu politicile şi viziunea companiei
  • Coordoneaza echipa de muncitori, stivuitoristi si sefi de echipa intr-o maniera eficienta
  • Stabileste normele de lucru ale fiecarui subordonat
  • Urmareste calitatea operatiunilor si corecteaza eventualele deviatii sau erori
  • Selecteaza noii angajati, ii pregateste si motiveaza
  • Urmarește derularea și pregătirea comenzilor în interiorul depozitului
  • Asigură bunul mers al companiei prin a se asigura că activitățile din depozit sunt la un nivel înalt calitativ
  • Propune soluții de reducere a costurilor
  • Gestionează controlul stocurilor şi reconciliază cu sistemul de stocare a datelor
  • Menţine legătura cu clienţii, furnizorii şi companiile de transport
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant Tehnic Electrica

București
expirat: 31.08.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Acordă consultanţă tehnică pentru clienţii companiei (Distribuitori, Electricieni, Clienti finali, etc):
  • Realizează, analizează şi finalizează oferte tehnice şi comerciale în sistemul informatic al firmei pentru clienţi;
  • Furnizează documentaţia tehnică certificărilor solicitate de clienți/parteneri;
  • Realizează echivalări şi optimizări de soluţii şi produse;
  • Întocmeşte dosare tehnice;
  • Preia apeluri telefonice (de la clienţii care au nevoue de consultanță tehnică);
  • Realizează standuri în vederea promovării;
  • Asigură activităţi de marketing în funcţie de nevoile Gewiss;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Director Resurse Umane

București
expirat: 25.04.2019
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Asigură expertiza pentru analiza posturilor din cadrul Vertical Design folosind metode potrivite;
  • Monitorizează procesul de elaborare a fişelor de post de către manageri pentru a se asigura că aceştia respectă procedurile, forma standardizată;
  • Asistă managerii de departament în stabilirea criteriilor pentru un post vacant şi în pregătirea ghidului de interviu;
  • Recomandă managerilor de departament candidaţi pentru interviu, pe baza criteriilor postului;
  • Acordă excelente servicii de consultanţă în domeniul resursele umane tuturor managerilor din companie;
  • Elaborează şi implementează politicile şi procedurile de resurse umane necesare, conform politicii companiei;
  • Menţine o bază de date cu candidaţi pentru recrutare;
  • Conduce interviurile de pre-selecţie şi testările conforme cu forma standardizată;
  • Revizuieşte evaluarea performanţelor pentru a asigura concordanţa cu procedurile;
  • Asigură echitatea externă a sistemului de remunerare prin realizarea studiului salariilor / a beneficiilor pentru poziţii similare;
  • Actualizează procedurile de resurse umane, pe care le prezintă şi le distribuie managementului şi angajaţilor companiei;
  • Gestionează sistemul de salarizare conform politicii companiei;
  • Gestionează planul de instruire pentru a asigura beneficiile maxime ale necesarului de instruire identificat;
  • Întocmeşte un raport lunar pentru rezultate obţinute versus obiective, precum şi alte rapoarte solicitate ad-hoc;
  • Gestionează contractele de muncă, identitatea si documentele angajaţilor (dosarul angajaţilor) companiei conform legislaţiei existente;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Area Sales Manager – distribuitori electrice

București
expirat: 04.02.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist marketing

București
expirat: 04.02.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant comercial

Iași,
expirat: 04.02.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
  • Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari

Cluj-Napoca
expirat: 25.04.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Operator date SAP

București
expirat: 20.04.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer vânzări senior - PERI România (Cluj)

Cluj-Napoca
expirat: 13.04.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine;
  • Negociază contractele cu partenerii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit;
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate cu scopul introducerii in portofoliul companiei;
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat;
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client;
  • Întocmeşte rapoartele de activitate
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant comercial - Blum România

Târgu Mureș,
expirat: 18.03.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
  • Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
  • Efectuează comparaţii asupra concurenţilor şi produselor acestora;
  • Întreţine listele de preţuri şi caracteristici ale produselor;
  • Întocmeşte periodic rapoartele de activitate.

Afișați mai multe >>
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Operator și Analist Date

București
expirat: 08.03.2018
Entry (0-2 ani)
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Technicien Helpdesk Niveau 1 avec Français

București
expirat: 08.03.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Répondre aux appels distribués au poste du gestionnaire et identifier les références de l'appelant dans la base de données
  • Identifier complètement et correctement les informations et les situationsexprimées par les interlocuteurs dans l'appel, ainsi que les pièces justificatives si nécessaires
  • Fournir des réponses claires, après vérification préalable des sources d'information existantes, en assurant un service de qualité dans les délais de traitement convenus et en assurant la traçabilitédes demandes traitées dans la base de données
  • Assister les professionnels de santé en traitant des incidents et demandes connus et répertoriés
  • Faire des escalades pour débloquer lescas hors procédure ou en anomalie et orienter le client, si nécessaire, vers le service compétent
  • Analyser et qualifier la demande oule ticket en assurant le suivi jusqu'à la clôture et/ou l'escalade des demandes ou des incidents selon les procédures définies
  • Alerter son superviseur opérationnel sur les anomalies rencontrées
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Analist cumpărări, Schachermayer București

București
expirat: 07.03.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant HRIS

București
expirat: 07.03.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Payroll responsible (franceza - avansat)

București
expirat: 07.03.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Este responsabil de introducerea datelor furnizate de către client în procesul de salarizare;
  • Verifică și controlează fișierele deja introduse în sistem, precum și urmarește respectarea planificarii proceselor de salarizare;
  • Verifică modul de realizare a procesului de salarizare și realizează contractele de angajare a forței de munca;
  • Menține documentele de procedură de salarizare și a documentelor de proces alafacerii Cegedim SRH;
  • Realizează și analizează rapoartele salariale (ținând seama de salarii, taxe ale angajaților, taxe ale angajatorului și costuri, orele suplimentare);
  • Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stability împreună cu ierarhia;
  • Monitorizează toate modificările legislative și analizează impactul acestora asupra angajaților și a companiei;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

MANAGER FINANCIAL CONTROLLER

București
expirat: 09.12.2017
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Manager training și dezvoltare

București
expirat: 09.12.2017
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
810 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer vanzari senior (constructori) - Bucuresti

București
expirat: 24.11.2017
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine;
  • Negociază contractele cu partenerii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit;
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate cu scopul introducerii in portofoliul companiei;
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat;
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client;
  • Întocmeşte rapoartele de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Area Sales Manager (zona - centrul Romaniei)

Brașov,
expirat: 04.11.2017
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
810 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant comercial senior - Cluj

Cluj-Napoca
expirat: 14.10.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
  • Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant tehnic - mobilier

Bolintin-Deal,
expirat: 20.09.2017
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

lucrator depozit

București
expirat: 17.09.2017
Atribuțiile:
  • Asigură condiţiile de depozitare, păstrare şi siguranţă a bunurilor
  • Asigură pregatirea activitatii de manipulare, manipularea şi depozitarea bunurilor cu ajutorul lizei si/sau a motostivuitorului
  • Asigură calitatea prin aplicarea normelor de calitate în domeniul de activitate si prin utilizarea metode standardizate de asigurare a calităţii
  • Îşi planifică activităţile conform nevoilor
  • Primeşte şi transmite informaţii
  • Utilizează sistemul informatic specific
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari Bucuresti

București
expirat: 20.08.2017
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant Vânzări - Pitesti, Arges, Valcea,

Pitești,
expirat: 20.08.2017
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari (Suceava, Botosani)

Piatra Neamț,
expirat: 12.08.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari - Mures, Cluj

Târgu Mureș,
expirat: 11.08.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant tehnic

Cluj-Napoca,
expirat: 06.08.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant Vânzări - Pitesti

Pitești
expirat: 06.08.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Manager regional vanzari - Iasi

Iași
expirat: 08.07.2017
Entry (0-2 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent Recrutare si Selectie

București
expirat: 08.07.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Promovarea companiei şi a serviciilor oferite;
  • Abordarea telefonică şi prin e-mail a potenţialilor clienţi şi ofertarea acestora, stabilirea de întâlniri;
  • Realizarea campaniilor de promovare pe mai multe canale (site-uri de specialitate, networking, baza de date etc.) pentru proiectele în curs;
  • Realizarea etapei de screening a CV-urilor aplicanților; 
  • Organizarea preselecției candidaților prin interviuri telefonice, urmate de diferite tipuri de teste; 
  • Introducerea candidaţilor în baza de date/updatarea CV-ului, pe bază de proiect;
  • Stabilirea și realizarea interviurilor față în față, în vederea selecției candidaților pentru postul vizat;
  • Realizarea de rapoarte de evaluare pentru candidații selectați;
  • Stabilirea unor relații de calitate cu candidații, centrate nu pe un singur proiect, ci pe o colaborare de durată;
  • Administrarea bazei interne de date (actualizarea şi completarea acesteia);
  • Implicarea activă în optimizarea serviciilor de recrutare și selecție Mentor’s
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant Vânzări - Suceava, Botosani

Suceava,
expirat: 01.07.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Operation Manager

București
expirat: 22.06.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Stabileşte obiective operaţionale anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor şi satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice
  • Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă;
  • Monitorizează  buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciior, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orientări puternice spre client;
  • Dezvoltă portofoliul de servicii pentru a fi cât mai aproape de nevoile clientului;
  • Planifică și coordonează întreaga activitate și supraveghează activitățile echipei;
  • Ia decizii adecvate în funcție de complexitate sau de natura tehnică a anumitor aspecte;
  • Alocă sarcini și atribuții în cadrul echipei și oferă instrucțiuni de lucru;
  • Gestionează dificultățile și asigură relația cu clienții și partenerii companiei;
  • Stabilește colaborări eficiente cu alte departamente ale companiei și
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Health Insurance Support Specialist - Franceza

București
expirat: 18.06.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  •  Execută operaţiuni de birou specifice departamentului Health Insurance, respectând procedura specifică:
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsabil Calitate

București
expirat: 17.06.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Definește o politică de calitate potrivită pentru proiect;
  • Definește etalonajul necesar evaluărilor;
  • Implementează grile de calitate și supraveghează desfășurarea lor în producție;
  • Asigură calitatea modulelor de formare și contribuie la îmbunătățirea acestora;
  • Construiește și pune în practică în cadrul echipei testările de tip quiz;
  • Setează numrul de evaluări calitative lunare pentru fiecare angajat;
  • Intocmește rapoartele saptămânale de controlul calității pentru proiect și le transmite superiorului ierarhic;
  • În colaborare cu superiorul ierarhic, propune planul de măsuri corective;
  • Înregistrează în baza de date informațiile obținute în urma verificărilor realizate pentru controlul calității;
  • Realizează modificări în sistem, dacă este necesar, după verificarea acestora împreună cu superiorul;
  • Gestionează și răspunde de reclamațiile privind calitatea datelor în sistem;
  • Cunoaște și utilizează în mod curent instrumentele de producție (CSC / AVAYA)
  • Se asigură de respectarea valorilor companiei în interiorul departamentului
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant Tehnic - Cluj

Cluj-Napoca
expirat: 10.06.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Acordă suport tehnic către client, telefonic, în showroomul companiei sau la sediul acestuia
  • Acordă suport tehnic către toate compartimentele companiei care solicită acest lucru
  • Realizează, analizează şi finalizează oferte în sistemul informatic al firmei pentru clienţi şi/sau în colaborare cu reprezentanţii de vânzari
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vânzari - TM, AR, HD, CS

Arad,
expirat: 10.06.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Director de vanzari regional

București
expirat: 09.06.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Payroll Responsible

București
expirat: 09.06.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Este responsabil de introducerea datelor furnizate de către client în procesul de salarizare;
  • Verifică și controlează fișierele deja introduse în sistem, precum și urmarește respectarea planificarii proceselor de salarizare;
  • Verifică modul de realizare a procesului de salarizare și realizează contractele de angajare a forței de munca;
  • Menține documentele de procedură de salarizare și a documentelor de proces alafacerii Cegedim SRH;
  • Realizează și analizează rapoartele salariale (ținând seama de salarii, taxe ale angajaților, taxe ale angajatorului și costuri, orele suplimentare);
  • Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stability împreună cu ierarhia;
  • Monitorizează toate modificările legislative și analizează impactul acestora asupra angajaților și a companiei;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vânzări senior

Iași
expirat: 07.06.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Team Manager HR

București
expirat: 04.06.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Stabileşte obiective operaţionale anuale pentru echipă în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor şi satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice
  • Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă;
  • Monitorizează  buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciior, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orientări puternice spre client;
  • Dezvoltă portofoliul de servicii pentru a fi cât mai aproape de nevoile clientului;
  • Planifică și coordonează întreaga activitate și supraveghează activitățile echipei;
  • Ia decizii adecvate în funcție de complexitate sau de natura tehnică a anumitor aspecte;
  • Alocă sarcini și atribuții în cadrul echipei și oferă instrucțiuni de lucru;
  • Gestionează dificultățile și asigură relația cu clienții și partenerii companiei;
  • Stabilește colaborări eficiente cu alte departamente ale companiei și
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vânzări - Prahova, Dâmbovița

Ploiești,
expirat: 31.05.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Operations Team Lead (franceza avansat)

București
expirat: 31.05.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Stabileşte obiective operaţionale anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor şi satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice
  • Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă;
  • Monitorizează  buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciior, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orientări puternice spre client;
  • Dezvoltă portofoliul de servicii pentru a fi cât mai aproape de nevoile clientului;
  • Planifică și coordonează întreaga activitate și supraveghează activitățile echipei;
  • Ia decizii adecvate în funcție de complexitate sau de natura tehnică a anumitor aspecte;
  • Alocă sarcini și atribuții în cadrul echipei și oferă instrucțiuni de lucru;
  • Gestionează dificultățile și asigură relația cu clienții și partenerii companiei;
  • Stabilește colaborări eficiente cu alte departamente ale companiei și
  • furnizează rapoarte superioriorilor săi;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Senior Sales Representative

Baia Mare
expirat: 28.05.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant tehnic

București
expirat: 27.05.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant Technique (H/F)

București
expirat: 25.05.2017
Entry (0-2 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Operator Grafician Junior

București
expirat: 24.05.2017
Entry (0-2 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant Vânzări (Suceava, Botosani)

Suceava,
expirat: 10.05.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari - tamplarie (TM, AR)

Arad,
expirat: 05.05.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer vânzări senior - constructori

București
expirat: 03.05.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine;
  • Negociază contractele cu partenerii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit;
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate cu scopul introducerii in portofoliul companiei;
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat;
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client;
  • Întocmeşte rapoartele de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Health Insurance Support Specialist - Franceza

București
expirat: 01.05.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  •  Execută operaţiuni de birou specifice departamentului Health Insurance, respectând procedura specifică:
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

HR Software Consultant

București
expirat: 01.05.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Participă la dezvoltarea analizei tehnice şi funcţionale
  • Validează soluţiile tehnice din analiza funcţională
  • Oferă direcţii tehnice pentru a îndeplini cerințele tehnice ale produsului și datele de finalizare
  • Acordă suport tehnic managerului pentru a îndeplini sarcinile pentru cerinţele tehnice în completarea datelor
  • Asigură instituiri şi dezvoltări specifice şi efectuează testări unitare
  • Participă la formarea şi intruirea noilor angajați şi oferă suport tehnic tuturor consultanților
  • Propune metode de îmbunătăţire continua a programelor de schimbare
  • Participă la elaborarea documentației necesare
  • Realizează şi prezintă rapoarte speciale împreună cu managerul direct pentru client
  • Realizează rapoarte specifice şi transmite managerului direct stadiul în care se află proiectul
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

HCM Consultant

București
expirat: 01.05.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  •  Participă la dezvoltarea analizei tehnice şi funcţionale
  • Validează soluţiile tehnice din analiza funcţională
  • Oferă direcţii tehnice pentru a îndeplini cerințele tehnice ale produsului și datele de finalizare
  • Acordă suport tehnic managerului pentru a îndeplini sarcinile pentru cerinţele tehnice în completarea datelor
  • Asigură instituiri şi dezvoltări specifice şi efectuează testări unitare
  • Participă la formarea şi intruirea noilor angajați şi oferă suport tehnic tuturor consultanților
  • Propune metode de îmbunătăţire continua a programelor de schimbare
  • Participă la elaborarea documentației necesare
  • Realizează şi prezintă rapoarte speciale împreună cu managerul direct pentru client
  • Realizează rapoarte specifice şi transmite managerului direct stadiul în care se află proiectul
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant Vânzări - Pitesti

Pitești
expirat: 01.05.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Operator introducere date (franceza avansat)

București
expirat: 27.04.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Entry (0-2 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant HRIS

București
expirat: 26.04.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Customer Support (franceza - mediu)

București
expirat: 23.04.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Verifică și realizează înregistrările în sistemul de operare Cegedim;
  • Verifică caracterului complet al documentației, informațiilor și conformitatea acestora;
  • Introduce datele în sistem, realizând actualizările necesare, anumite asigurări de boli suplimentare;
  • Redactează scrisori și/sau e-mail-uri explicative și argumentative;
  • Asigură respectarea timpului efectiv de procesare a datelor;
  • Transmite superiorilor săi toate problemele sau dificultăților (proceduri, setări ale sistemului ș.a), dar și indicatorii săi de productivitate;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inspector Resurse Umane - franceza avansat

București
expirat: 13.04.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Realizează gestionarea părții administrative a dosarelor de personal;
  • Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale cu referire la activitățile administrative ale procesului de salarizare;
  • Gestionează documentele de intrare și se ocupă de introducere și prelucrarea lor în sistemul Cegedim SRH, precum se ocupă și de gestionarea documentelor de ieșire;
  • Este responsabil de gestionarea actualizărilor de date din dosarele angajaților, atunci cand este cazul;
  • Întocmește rapoarte privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Office Manager

București
expirat: 12.04.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari

București
expirat: 12.04.2017
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari

Iași,
expirat: 07.04.2017
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant zonal vanzari - Bucuresti

București
expirat: 05.04.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Key Account Manager - Bucuresti

București
expirat: 01.04.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Product Manager Prelucrari si Confectii Metalice

București
expirat: 31.03.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

CHIEF FINANCIAL OFFICER (CFO)

București
expirat: 31.03.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Asigură profitabilitatea globală a Grupului
  • Coordonează pregătirea bugetului anual, compară rezultatele cu ce fusese planificat şi recomandă o serie de ajustări în ceea ce priveşte bugetul companiei
  • Coordonează cashflow-ul şi relaţiile bancare în vederea maximizării beneficiilor
  • Coordonează analizele financiare şi recomandă o serie de măsuri specifice în vederea creşterii profitabilităţii
  • Coordonează secţiunea de previzionare şi analiză în cadrul departamentului financiar-contabil pentru a oferi informaţii financiare corecte despre firmă către clienţii interni şi externi
  • Pregăteşte toate rapoartele şi previziunile, solicitate de către investitori, asupra activităţii financiare a companiei
  • Realizează, săptămânal şi lunar, rapoarte financiare în conformitate cu criteriile stabilite
  • Asistă departamentul vânzări în aspectele financiare care privesc contractele şi negocierile
  • Oferă periodic (lunar, trimestrial, semestrial si anual) managerilor informaţii corecte despre situaţia financiară a Grupului Eurolines si a fiecărei companii din cadrul grupului
  • Acordă consultanţă tuturor managerilor Grupului în toate aspectele financiar-contabile
  • Realizează situaţii financiare pentru companiile din cadrul Grupului Eurolines, inclusiv cheltuielile actuale comparativ cu bugetul şi explicarea variaţiilor, TVA şi rapoarte fiscale
  • Întocmeşte proceduri care să eficientizeze activitatea financiar-contabilă, le implementează şi se asigură de buna lor funcţionare, în vederea eficientizării activităţii;
  • Urmăreşte schimbările care intervin în legislaţie privind societățile comerciale, reglementările contabile şi fiscale;
  • Propune modalităţi de eficientizare a structurii actuale a costurilor companiei şi urmăreşte implementarea lor;
  • Negociază achizițiile la nivelul Grupului Eurolines din punct de vedere al condițiilor financiare
  • Asigură saptamanal back-up-ul tuturor datelor financiar-contabile
  • Asigură integritatea informaţiilor prevenind accesul neautorizat la informaţii prin măsuri de securitate adecvate
  • Motivează angajaţii din subordine prin comunicări periodice şi prin evaluarea regulată a performanţelor lor
  • Stabileşte şi administrează programe de instruire continuă având ca obiectiv creşterea profesionala şi personală a angajaţilor din subordine
  • Stabileşte şi administrează un program de recompense şi recunoaştere pentru subordonaţii săi
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Payroll Manager (limba franceza - avansat)

București
expirat: 29.03.2017
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Este responsabil de respectarea planificării proceselor de salarizare și raportare, precum și de verificarea respectării modului de realizare a proceselor de salarizare definite;
  • Realizează monitorizarea activității și comunică toate activitățile de consolidare urmate procesului de salarizare;
  • Distribuie sarcinile de lucru echipei și organizează programul de lucru;
  • Asigură back-up pentru întregul departament în absența responsabililor de salarizare;
  • Se ocupă de integrarea și monitorizarea noilor veniți, cât și de organizarea unor ședințe regulate împreună cu echipa;
  • Identifică și rezolvă orice excepții sau probleme care apar în cadrul procesului de salarizare Cegedim;
  • Asigură menținerea relației cu clientul în cazul funcționării defectuoase a activității de care se ocupă responsabilii de salarizare;
  • Elaborează toate situațiile financiare statutare legate de taxe salariale (impozit pe salarii, asigurări sociale, fondul de sănătate, ș.a) și se asigură că acestea sunt prezentate la timp;
  • Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
  • Informează superiorii despre orice date importante care afectează cursul normal al business-ului și al activitatii;
  • Este responsabil de evaluarea anuală a performanțelor și atunci când este necesar, în cursul anului;
  • Se asigură că sunt puse în aplicare în mod corespunzător obiectivele definite de responsabilii de salarizare;
  • Menține actualizate toate documentele legale referitoare la zona de responsabilitate și confidențialitatea informațiilor de salarizare;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsabil Payroll (franceza - avansat)

București
expirat: 29.03.2017
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Este responsabil de introducerea datelor furnizate de către client în procesul de salarizare;
  • Verifică și controlează fișierele deja introduse în sistem, precum și urmarește respectarea planificarii proceselor de salarizare;
  • Verifică modul de realizare a procesului de salarizare și realizează contractele de angajare a forței de munca;
  • Menține documentele de procedură de salarizare și a documentelor de proces al afacerii Cegedim SRH;
  • Realizează și analizează rapoartele salariale (ținând seama de salarii, taxe ale angajaților, taxe ale angajatorului și costuri, orele suplimentare);
  • Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
  • Monitorizează toate modificările legislative și analizează impactul acestora asupra angajaților și a companiei;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist salarizare

București
expirat: 29.03.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Realizează gestionarea părții administrative a dosarelor de personal;
  • Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale cu referire la activitățile administrative ale procesului de salarizare;
  • Gestionează documentele de intrare și se ocupă de introducere și prelucrarea lor în sistemul Cegedim SRH, precum se ocupă și de gestionarea documentelor de ieșire;
  • Este responsabil de gestionarea actualizărilor de date din dosarele angajaților, atunci cand este cazul;
  • Întocmește rapoarte privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Operator introducere date (franceza - mediu)

București
expirat: 23.03.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Verifică și realizează înregistrările în sistemul de operare Cegedim;
  • Verifică caracterului complet al documentației, informațiilor și conformitatea acestora;
  • Introduce datele în sistem, realizând actualizările necesare, anumite asigurări de boli suplimentare;
  • Redactează scrisori și/sau e-mail-uri explicative și argumentative;
  • Asigură respectarea timpului efectiv de procesare a datelor;
  • Transmite superiorilor săi toate problemele sau dificultăților (proceduri, setări ale sistemului ș.a), dar și indicatorii săi de productivitate;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant Vânzări

Suceava,
expirat: 23.03.2017
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Chief Business Development Officer (CBO)

București
expirat: 23.03.2017
Atribuțiile:
  • Identifică şi recomandă noi oportunităţi de investiţii şi potenţiali investitori conform culturii Step by Step
  • Reprezintă firma în relaţiile cu alte organizaţii (presa, radio etc.) pentru a se asigura că imaginea dorită este menţinută
  • Maximizează calitatea serviciilor în toate segmentele de piaţă prin procesul de îmbunătăţire continuă
  • Îndeplineşte şi depăşeşte asteptările de servicii prin identificarea valorilor şi a obiectivelor din perspectiva clientului
  • Menţine legăturile cu partenerii strategici
  • Se asigură că procedurile operaţionale sunt elaborate şi puse în aplicare
  • Dezvoltă, implementează şi menţine o strategie globală de marketing pentru fiecare segment de activitate
  • Dezvoltă o sinergie între membrii organizaţiei pentru a se asigura că oportunităţile de dezvoltare a compantiei sunt maximizate
  • Asigură îmbunătăţirea productivităţii şi a eficienţei globale de operare
  • Motivează personalul unităţii prin comunicaţii regulate şi prin evaluarea performanţei subordonaşilor direcţi, în mod regulat
  • Stabileşte şi gestionează programele de formare în vederea creşterii competenţelor şi abilităţilor personalului din subordine
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Senior Sales Representative

Târgu Mureș,
expirat: 22.03.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
  • Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari senior

Iași,
expirat: 03.03.2017
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari - Timis, Arad

Arad,
expirat: 03.03.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsabil Calitate

București
expirat: 03.03.2017
Atribuțiile:
  • Definește o politică de calitate potrivită pentru proiect;
  • Definește etalonajul necesar evaluărilor;
  • Implementează grile de calitate și supraveghează desfășurarea lor în producție;
  • Asigură calitatea modulelor de formare și contribuie la îmbunătățirea acestora;
  • Construiește și pune în practică în cadrul echipei testările de tip quiz;
  • Setează numrul de evaluări calitative lunare pentru fiecare angajat;
  • Intocmește rapoartele saptămânale de controlul calității pentru proiect și le transmite superiorului ierarhic;
  • În colaborare cu superiorul ierarhic, propune planul de măsuri corective;
  • Înregistrează în baza de date informațiile obținute în urma verificărilor realizate pentru controlul calității;
  • Realizează modificări în sistem, dacă este necesar, după verificarea acestora împreună cu superiorul;
  • Gestionează și răspunde de reclamațiile privind calitatea datelor în sistem;
  • Cunoaște și utilizează în mod curent instrumentele de producție (CSC / AVAYA)
  • Se asigură de respectarea valorilor companiei în interiorul departamentului
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari

Suceava,
expirat: 03.03.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Regional Sales Manager

Brașov,
expirat: 24.02.2017
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Regional Sales Manager (Vest)

Drobeta-Turnu Severin,
expirat: 24.02.2017
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Area Sales Manager

Oradea,
expirat: 24.02.2017
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Referent vânzări

București
expirat: 24.02.2017
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Vinde produsele şi serviciile prin telefon (identifică clienţii, pregăteşte vânzarea, negociază cu clienţii, gestionează obiecţiile şi telemarketing)
  • Utilizează sistemele informatice specifice centrelor de contact (call centre)
  • Implementează politicile companiei referitoare la clienţi (dezvoltarea relaţiilor, serviciile post-vânzare, asistenţă, evaluarea gradului de satisfacţie a clientului)
  • Procesează comenzile în sistemul utilizat de companie
  • Asigură suport celorlante departamente, în vederea creşterii vânzărilor companiei
  • Prezintă modalităţile de etichetare, ambalare şi transport a produselor şi serviciilor
  • Respectă legislaţia privind comercializarea produselor şi protecţia consumatorilor
  • Utilizează eficient şi eficace calculatorul personal
  • Comunică eficient cu clienţii externi
  • Comunică şi colaborează eficient cu colegii celorlalte departamente în echipă
  • Lucrează în echipă şi dezvoltă relaţii mature, bazate pe cooperare şi pe înţelegerea nevoilor celorlalţi
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist Credit Control - Bucuresti

București
expirat: 24.02.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist Recrutare și Selecție (franceza)

București
expirat: 24.02.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Administrarea bazei de date internă (actualizarea şi completarea);
  • Abordarea telefonică şi prin e-mail a potenţialilor clienţi şi ofertarea acestora, stabilirea de întâlniri;
  • Promovarea companiei şi a serviciilor oferite;
  • Introducerea candidaţilor în baza de date/updatarea CV-ului, pe bază de proiect;
  • Realizează campaniile de promovare pe mai multe canale (site-uri de specialitate, networking, baza de date etc.) pentru proiectele în curs;
  • Realizeaza screening-ul de CV-uri ale aplicanților;
  • Organizează preselecția candidaților prin interviuri telefonice, urmate de diferite tipuri de teste;
  • Stabilește și realizează interviuri în vederea selecției candidaților pentru postul vizat;
  • Se ocupă de selecția candidaților în vederea prezentării listei scurte și realizează rapoarte de evaluare pentru respectivii candidați;
  • Stabilește relații de calitate cu candidații;
  • Se implică activ în optimizarea serviciilor de recrutare și selecție
Afișați mai multe >>
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent Administrativ / Recepționer

București
expirat: 24.02.2017
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Realizează activități de secretariat, logistice şi administrative: primirea vizitatorilor, preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, managementul corespondenței, asigurarea protocolului pentru clienți interni și externi, efectuarea rezervărilor de travel, managementul sălilor de conferință;
  • Se ocupă de procesarea și pregătirea unor rapoarte de date în excel (HR, consumabile, evidența corespondenței ș.a);
  • Gestionează comenzile pentru consumabile (întocmirea necesarului, plasarea comenzilor, verificarea facturilor etc);
  • Asigură și gestionează necesarul de protocol;
  • Asigură și gestionează relația cu firma de curierat, firma de curățenie și administrația clădirii, în limita autorității comunicate;
  • Eliberează și redactează documente și situații cerute de management
Afișați mai multe >>
810 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist Recrutare și Selecție

București
expirat: 24.02.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Administrarea bazei de date internă (actualizarea şi completarea);
  • Abordarea telefonică şi prin e-mail a potenţialilor clienţi şi ofertarea acestora, stabilirea de întâlniri;
  • Promovarea companiei şi a serviciilor oferite;
  • Introducerea candidaţilor în baza de date/updatarea CV-ului, pe bază de proiect;
  • Realizează campaniile de promovare pe mai multe canale (site-uri de specialitate, networking, baza de date etc.) pentru proiectele în curs;
  • Realizeaza screening-ul de CV-uri ale aplicanților;
  • Organizează preselecția candidaților prin interviuri telefonice, urmate de diferite tipuri de teste;
  • Stabilește și realizează interviuri în vederea selecției candidaților pentru postul vizat;
  • Se ocupă de selecția candidaților în vederea prezentării listei scurte și realizează rapoarte de evaluare pentru respectivii candidați;
  • Stabilește relații de calitate cu candidații;
  • Se implică activ în optimizarea serviciilor de recrutare și selecție
Afișați mai multe >>
810 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant Resurse Umane / Dezvoltare

București
expirat: 24.02.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Organizează anual identificarea (prin sesiuni de lucru și nu numai) nevoilor de dezvoltare și instruire în funcție de tipul de competențe;
  • Dezvoltă strategia de învățare și dezvoltare având în vedere prioritățile companiei;
  • Identifică potențiali furnizori de formare, realizează contractarea în baza politicii de achiziții și gestionează direct relația cu firmele de training selectate;
  • Planifică, organizează, facilitează, elaborează și transmite cererile de ofertă pentru programele de instruire;
  • Evaluează și masoară eficiența programelor de instruire implementate;
  • Coordonează sistemul de evaluare a performanței angajaților;
  • Asigurară suportului logistic necesar pentru organizarea de evenimente de instruire;
  • Participă la selecția furnizorilor și la negocierea tarifelor, precum și la gestionarea contractelor;
  • Actualizează şi administrează materialele de instruiere;
Afișați mai multe >>
810 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Customer Support Specialist (franceza avansat)

București
expirat: 24.02.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Preia apelurile distribuite pe postul gestionarului și identifică referințele apelanților în baza de date;
  • Colectează în mod complet și corect informațiile și reclamațiile transmise în apel de către interlocutori, precum și documentele justificative necesare;
  • Oferă răspunsuri corecte și clare în apel, după verificările prealabile făcute în sursele de informare existente;
  • Se asigură de respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru în vigoare în oferirea informațiilor și argumentelor necesare deblocării situațiilor reclamate;
  • Redactează și transmite prin email diverse informații explicative sau corective;
  • Asigură un serviciu de calitate prin respectarea timpilor de procesare agreați;
  • Introduce datele în sistem pentru fiecare apel preluat, pentru procesarea și istorizarea situațiilor tratate;
  • Actualizează în sistem datele aderenților la Asigurările complementare de sănătate, conform procedurilor;
  • Escaladează superiorului ierarhic situațiile în anomalie întâlnite, pentru deblocarea lor (proceduri, parametrari de sistem etc);
  • Orientează apelurile destinate altor competențe către serviciile cerute de interlocutor;
  • Relaționează cu toate departamentele și persoanele implicate în fiecare proces de execuție;
  • Transmite propuneri de completare și modificare a procedurilor existente;
  • Completează și transmite rapoarte periodice de activitate;
  • Îndeplinește alte sarcini alocate punctual
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari - Prahova

Ploiești,
expirat: 24.02.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
810 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Hotline Specialist (Franceza avansat)

București
expirat: 24.02.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Preia apelurile distribuite pe postul gestionarului și identifică referințele apelanților în baza de date;
  • Colectează în mod complet și corect informațiile și reclamațiile transmise în apel de către interlocutori, precum și documentele justificative necesare;
  • Oferă răspunsuri corecte și clare în apel, după verificările prealabile făcute în sursele de informare existente;
  • Se asigură de respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru în vigoare în oferirea informațiilor și argumentelor necesare deblocării situațiilor reclamate;
  • Redactează și transmite prin email diverse informații explicative sau corective;
  • Asigură un serviciu de calitate prin respectarea timpilor de procesare agreați;
  • Introduce datele în sistem pentru fiecare apel preluat, pentru procesarea și istorizarea situațiilor tratate;
  • Actualizează în sistem datele aderenților la Asigurările complementare de sănătate, conform procedurilor;
  • Escaladează superiorului ierarhic situațiile în anomalie întâlnite, pentru deblocarea lor (proceduri, parametrari de sistem etc);
  • Orientează apelurile destinate altor competențe către serviciile cerute de interlocutor;
  • Relaționează cu toate departamentele și persoanele implicate în fiecare proces de execuție;
  • Transmite propuneri de completare și modificare a procedurilor existente;
  • Completează și transmite rapoarte periodice de activitate;
  • Îndeplinește alte sarcini alocate punctual
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Senior Sales Representative

București
expirat: 24.02.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
  • Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
  • Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
  • Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
  • Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant vanzari - Sibiu

Sibiu
expirat: 24.02.2017
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
810 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant comercial

Arad,
expirat: 24.02.2017
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Coordonator Payroll - Bucuresti

București
expirat: 24.02.2017
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Este responsabil de respectarea planificării proceselor de salarizare și raportare, precum și de verificarea respectării modului de realizare a proceselor de salarizare definite;
  • Realizează monitorizarea activității și comunică toate activitățile de consolidare urmate procesului de salarizare;
  • Distribuie sarcinile de lucru echipei și organizează programul de lucru;
  • Asigură back-up pentru întregul departament în absența responsabililor de salarizare;
  • Se ocupă de integrarea și monitorizarea noilor veniți, cât și de organizarea unor ședințe regulate împreună cu echipa;
  • Identifică și rezolvă orice excepții sau probleme care apar în cadrul procesului de salarizare Eurolines;
  • Asigură menținerea relației cu clientul în cazul funcționării defectuoase a activității de care se ocupă responsabilii de salarizare;
  • Elaborează toate situațiile financiare statutare legate de taxe salariale (impozit pe salarii, asigurări sociale, fondul de sănătate, ș.a) și se asigură că acestea sunt prezentate la timp;
  • Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
  • Informează superiorii despre orice date importante care afectează cursul normal al business-ului și al activitatii;
  • Este responsabil de evaluarea anuală a performanțelor și atunci când este necesar, în cursul anului;
  • Se asigură că sunt puse în aplicare în mod corespunzător obiectivele definite de responsabilii de salarizare;
  • Menține actualizate toate documentele legale referitoare la zona de responsabilitate și confidențialitatea informațiilor de salarizare;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Coordonator Payroll - Bucuresti

București
expirat: 24.02.2017
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Este responsabil de respectarea planificării proceselor de salarizare și raportare, precum și de verificarea respectării modului de realizare a proceselor de salarizare definite;
  • Realizează monitorizarea activității și comunică toate activitățile de consolidare urmate procesului de salarizare;
  • Distribuie sarcinile de lucru echipei și organizează programul de lucru;
  • Asigură back-up pentru întregul departament în absența responsabililor de salarizare;
  • Se ocupă de integrarea și monitorizarea noilor veniți, cât și de organizarea unor ședințe regulate împreună cu echipa;
  • Identifică și rezolvă orice excepții sau probleme care apar în cadrul procesului de salarizare Eurolines;
  • Asigură menținerea relației cu clientul în cazul funcționării defectuoase a activității de care se ocupă responsabilii de salarizare;
  • Elaborează toate situațiile financiare statutare legate de taxe salariale (impozit pe salarii, asigurări sociale, fondul de sănătate, ș.a) și se asigură că acestea sunt prezentate la timp;
  • Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
  • Informează superiorii despre orice date importante care afectează cursul normal al business-ului și al activitatii;
  • Este responsabil de evaluarea anuală a performanțelor și atunci când este necesar, în cursul anului;
  • Se asigură că sunt puse în aplicare în mod corespunzător obiectivele definite de responsabilii de salarizare;
  • Menține actualizate toate documentele legale referitoare la zona de responsabilitate și confidențialitatea informațiilor de salarizare;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul MENTOR'S SEARCH SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.