Loc. Voluntari, Oraş Voluntari, B-dul PIPERA, Nr. 1B, Clădirea de Birouri Cubic Center, etaj 8.
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Face propuneri către comitetul de colectare juridică creanțe referitoare la strategia de urmărit în cazul colectărilor juridice de creanțe aferente pentru dosarele alocate
Implementează strategiile de urmărit în forma aprobată de comitetul de colectare de creanțe
Realizează acțiunile efective de recuperare juridică: acțiuni de executare silită (a garanțiilor înscrise, împotriva patrimoniului debitorului / fidejusorilor persoane juridice / garanților persoane fizice), de deschidere și de recuperare a creanțelor în cadrul procedurilor de insolvență, alte mijloace legale
Propune și încheie, în baza mandatelor acordate, acte juridice (de tranzacție) cu debitorii
Efectuează vizite la sediul clienților
Reprezintă societatea în instanțele de judecată și în raporturile cu executorii judecătorești
Sprijină echipa comercială în activitatea de recuperare amiabilă de creanțe (inclusiv prin vizite în teren la sediul clienților)
Monitorizarea expunerilor neperformante cu propunerea strategiilor de rezolvare a creditelor problematice;
Administrarea procesului de restructurare și recuperare pentru clienții cu credite neperformante și vizitarea acestora;
Monitorizarea expunerilor sensibile și clasificate;
Management portofoliu clienti;
Colaborarea cu echipa comercială, echipa de analiză financiară și departamentul de colectare/judiciar pentru cea mai bună gestionare a creditelor neperformante;
Respectarea termenelor procedurale sau agreate în cadrul comitetelor competente, pentru implementarea soluțiilor aprobate
Negocierea și comunicarea cu clienții interni și externi a soluțiilor optime
Verifică şi validează statutul juridic de reprezentare al clienților în relația cu Agricover, prin verificarea Actelor constitutive si informațiilor regăsite în Recom On-Line;
Solicită echipei comerciale furnizarea documentelor constatate lipsă la dosar (Acte constitutive; Certificate de înregistrare la Registrul Comerțului, precum și Mențiunile/Rezoluțiile emise de Registrul Comerțului; Procuri) și arhivează aceste documente în format electronic;
Participă la redactarea diferitelor documente: acord de radiere ipoteci, acord de înstrăinare bunuri, acord de superficie, acord de edificare construcții etc;
Validează juridic deciziile aprobate;
Validează contractele de garanţie imobiliară și documentele de proprietate aferente imobilelor aduse în garanție;
Asigură consultanţă juridică generală;
Propune modificări la documentatia standardizată utilizată în activitatea de creditare;
Identifică şi semnalează factorii decizionali cu eventualele riscuri ataşate tranzacţiilor juridice
Monitorizarea si gestionarea activităților specifice cardurilor: verificare solduri, deblocare cod PIN, verificare carduri reținute de ATM, activare / inactivare carduri, blocare card pierdut / furat / fraudă, închidere și distrugere carduri, soluționări reclamații clienți;
Gestionarea cererilelor clienților cu privire la cardurile deținute și implementarea și/sau distribuirea către departamentele responsabile;
Monitorizarea și menținerea relațiilor cu Procesatorul și Emitentul;
Monitorizarea procedurilor zilnice de settlement;
Gestionarea sistemului de raportări specifice în relație cu Procesatorul, Emitentul și alte autorități specifice;
Implicarea in actulizarea procedurilor interne si participarea activa la proiecte privind activitatea de carduri;
Colaborarea directa cu alte departamente pentru soluționarea cererilor clienților și/sau investigarea tranzacțiilor specifice
Identificarea și raportarea activităților suspecte sau frauduloase legate de cardurile emise, în conformitate cu politicile și procedurile de securitate
Respectarea reglementărilor și standardelor legale și de conformitate referitoare la carduri bancare
Implicarea în evaluarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și procedurilor operaționale pentru a optimiza eficiența și calitatea serviciilor oferite clienților
Contactează clienții aplicanți pentru credite prin intermediul platfomei digitale pentru finalizarea procesului de creditare
Efectuează analiza solicitărilor de finanțare conform procedurilor specifice în vigoare
Oferă asistență clienților pentru parcurgerea fluxului de creditare în platfoma digitală (încarcare documente, semnare electronică)
Comunică asertiv cu clienții cu scopul de a finaliza cu succes procesul de creditare
Se asigură că toate activitățile sunt în conformitate cu reglementările legale și normele de conformitate, inclusiv cele referitoare la gestionarea și protecția datelor
Asigură introducerea corecta, în limitele de timp stabilite, în baza de date a documentelor și informatiilor necesare derulării eficiente a contractelor de creditare
Arhivează corespunzător documentația de credit și contractele aferente
Promovarea și vânzarea produselor de asigurări agricole din portofoliu;
Contactarea clienților fermieri din zona alocată și oferirea informațiilor legate de serviciile companiei și produsele de asigurare intermediate;
Participarea la elaborarea ofertelor adaptate cerințelor clienților;
Colaborarea cu echipa, cu directorii regionali și cu managerii de zonă din diviziile grupului Agricover pentru realizarea planului de cross-selling;
Negocierea și încheierea contractelor de asigurare, întocmirea și transmiterea deconturilor de primă, urmărirea încasării primelor de asigurare;
Acordarea de suport și consiliere clienților, implicarea în rezolvarea problemelor legate de derularea contractelor de asigurare încheiate cu clienții alocați;
Menținerea relațiilor solide și armonioase cu clienții din portofoliu;
Participarea la conceperea politicilor și strategiilor de vânzări și marketing și asigurarea implementării lor la nivelul zonei alocate;
Inițierea și coordonarea implementării de proiecte de vânzare specifice activităților de telesales și propunerea metodelor și procedurilor de creștere a performanței și eficientizării vânzării;
Asigurarea unui grad mare de satisfacție a clienților atât în pre- cât și post-vânzare;
Pregătirea şi prezentarea rapoartelor (săptămânale, lunare și ad-hoc);
Monitorizarea evoluției vânzărilor la clienții alocați;
Elaborarea și analiza previzionărilor cu privire la volumele de PBS intermediate și valorile vânzărilor pe perioade de timp;
Implicarea în realizarea și implementarea bugetului de vânzări anuale/ trimestriale pentru clienții alocați;
Promovarea și vânzarea produselor de asigurări agricole din portofoliu;
Contactarea clienților fermieri din zona alocată și oferirea informațiilor legate de serviciile companiei și produsele de asigurare intermediate;
Participarea la elaborarea ofertelor adaptate cerințelor clienților;
Colaborarea cu echipa, cu directorii regionali și cu managerii de zonă din diviziile grupului Agricover pentru realizarea planului de cross-selling;
Negocierea și încheierea contractelor de asigurare, întocmirea și transmiterea deconturilor de primă, urmărirea încasării primelor de asigurare;
Acordarea de suport și consiliere clienților, implicarea în rezolvarea problemelor legate de derularea contractelor de asigurare încheiate cu clienții alocați;
Menținerea relațiilor solide și armonioase cu clienții din portofoliu;
Participarea la conceperea politicilor și strategiilor de vânzări și marketing și asigurarea implementării lor la nivelul zonei alocate;
Inițierea și coordonarea implementării de proiecte de vânzare specifice activităților de telesales și propunerea metodelor și procedurilor de creștere a performanței și eficientizării vânzării;
Asigurarea unui grad mare de satisfacție a clienților atât în pre- cât și post-vânzare;
Pregătirea şi prezentarea rapoartelor (săptămânale, lunare și ad-hoc);
Monitorizarea evoluției vânzărilor la clienții alocați;
Elaborarea și analiza previzionărilor cu privire la volumele de PBS intermediate și valorile vânzărilor pe perioade de timp;
Implicarea în realizarea și implementarea bugetului de vânzări anuale/ trimestriale pentru clienții alocați;
Oferă suport tehnic și asigură instruirea tehnică necesară pentru echipa de vânzări (vizite la fermieri, diagnoza în câmp, recomandări de tehnologie, recomandări de portofoliu, scheme de tratament, organizare loturi demonstrative etc)
Susține portofoliul de produse strategice stabilit pentru anul în curs și se asigură de implementarea strategiei de portofoliu a companiei la nivel de regiune (promovarea din punct de vedere tehnic a pachetelor tehnologice și a promoțiilor companiei)
Urmează o rută prestabilită de vizite (agreată cu Directorul Tehnic) la fermieri în vederea identificării problemelor tehnice din câmp și a consilierii fermierului (în funcție de complexitatea acestora) și a echipei de vânzări din zona arondată
Furnizează scheme de tratament personalizate pentru clienți, adaptate culturilor din zonă
Se asigură că reprezentanții de vânzări din zona alocată primesc toate informațiile necesare din punct de vedere tehnic
Colectează datele de piață necesare în definirea structurii de portofoliu/categorie
Este permanent actualizat cu informația de specialitate din domeniul său pentru a se asigura de o foarte bună punere în context a performanței companiei versus piață/ industrie
Face propuneri către comitetul de colectare juridică creanțe referitoare la strategia de urmărit în cazul colectărilor juridice de creanțe aferente pentru dosarele alocate
Implementează strategiile de urmărit în forma aprobată de comitetul de colectare de creanțe
Realizează acțiunile efective de recuperare juridică: acțiuni de executare silită (a garanțiilor înscrise, împotriva patrimoniului debitorului / fidejusorilor persoane juridice / garanților persoane fizice), de deschidere și de recuperare a creanțelor în cadrul procedurilor de insolvență, alte mijloace legale
Propune și încheie, în baza mandatelor acordate, acte juridice (de tranzacție) cu debitorii
Efectuează vizite la sediul clienților
Reprezintă societatea în instanțele de judecată și în raporturile cu executorii judecătorești
Sprijină echipa comercială în activitatea de recuperare amiabilă de creanțe (inclusiv prin vizite în teren la sediul clienților)
Realizează analize financiare de risc, evaluează performanța financiară a clientului în vederea stabilirii limitei de credit; întocmește și fundamentează propunerea de acordare de limită de credit pe baza analizelor efectuate;
Decide acordarea sau respingerea propunerii de limită de credit sau după caz, o transmite spre aprobare comitetului aferent conform politica de risc de credit, în vederea luării deciziei de creditare;
Verifică încadrarea în criteriile de evaluare a contrapartidelor conform politicii de risc de credit;
Analizează comenzile de vânzare blocate, aprobă sau solicită aprobare în funcție de limita de competență;
Întocmește analize de risc în vederea scoaterii din lista neagră;
Întocmește analize de risc privind statusul partenerilor: furnizori, prestatori etc.;
Analizează structura garanțiilor propuse;
Comunică cu echipa de vânzare și obține documentele și informațiile necesare pentru întocmirea analizei;
Introduce rezoluțiile comitetului decizional în sistemul informatic; setează limite de credit aprobate, eventuale comentarii etc.;
Semnalează către Management cazurile de risc identificate;
Realizează diferite rapoarte;
Participă la activitățile de dezvoltare, automatizare și optimizare a sistemelor informatice
Oferă suport tehnic și asigură instruirea tehnică necesară pentru echipa de vânzări (vizite la fermieri, diagnoza în câmp, recomandări de tehnologie, recomandări de portofoliu, scheme de tratament, organizare loturi demonstrative etc)
Susține portofoliul de produse strategice stabilit pentru anul în curs și se asigură de implementarea strategiei de portofoliu a companiei la nivel de regiune (promovarea din punct de vedere tehnic a pachetelor tehnologice și a promoțiilor companiei)
Urmează o rută prestabilită de vizite (agreată cu Directorul Tehnic) la fermieri în vederea identificării problemelor tehnice din câmp și a consilierii fermierului (în funcție de complexitatea acestora) și a echipei de vânzări din zona arondată
Furnizează scheme de tratament personalizate pentru clienți, adaptate culturilor din zonă
Se asigură că reprezentanții de vânzări din zona alocată primesc toate informațiile necesare din punct de vedere tehnic
Colectează datele de piață necesare în definirea structurii de portofoliu/categorie
Este permanent actualizat cu informația de specialitate din domeniul său pentru a se asigura de o foarte bună punere în context a performanței companiei versus piață/ industrie
Supervizează dezvoltarea, suportul și maintenance-ul pentru software-ul pe care îl administrează – SAP;
Oferă suport angajaților companiei în definirea cerințelor de modificare a software-ului administrat;
Efectuează training intern – periodic și la cerere; la finalul perioadelor de training întocmește rapoarte, fișe de evaluare și feedback;
Formalizează cerințele de modificare a software-ului pentru trasmiterea către implementatorul / implementatorii extern(i) sau pentru dezvoltatorul intern și asigură relația cu acesta până la OK-ul final al utilizatorului asupra modificărilor;
Dezvoltă manuale de utilizare pentru sistemele folosite și updatarea lor;
Implementează politicile de securitate pentru software-ul administrat;
Coordonarea echipei de colectare amiabilă în activitățile de colectare creanțe și de închideri credite (expuneri, penalizări, etc)
Asigurarea alocării optime a volumelor operaționale (la nivel de regiune comercială) către membrii echipei de colectare creanțe
Emiterea extraselor de cont și trasmiterea către client
Stabilirea și comunicarea comportamentului de plată al clientilor către analiștii de credit
Urmărire scadențelor finale, înștiințarea clienților și a echipei comerciale
Urmărirea ratelor/contractelor ajunse la scadență
Efectuarea apelurilor telefonice către client și echipa comercială
Menținerea legăturii cu serviciul de recuperări pe cale juridică: predarea dosarelor de recuperare pe cale juridică și urmărirea evoluției acestora
Asigurarea suportului de specialitate ofițerilor de colectare creanțe din subordine și implicarea în dezvoltarea aptitudinilor profesionale ale acestora
Participarea și implicarea în activitățile de parametrare/dezvoltări informatice legate de aplicațiile utilizate
Oferă suport tehnic și asigură instruirea tehnică necesară pentru echipa de vânzări (vizite la fermieri, diagnoza în câmp, recomandări de tehnologie, recomandări de portofoliu, scheme de tratament, organizare loturi demonstrative etc)
Susține portofoliul de produse strategice stabilit pentru anul în curs și se asigură de implementarea strategiei de portofoliu a companiei la nivel de regiune (promovarea din punct de vedere tehnic a pachetelor tehnologice și a promoțiilor companiei)
Urmează o rută prestabilită de vizite (agreată cu Directorul Tehnic) la fermieri în vederea identificării problemelor tehnice din câmp și a consilierii fermierului (în funcție de complexitatea acestora) și a echipei de vânzări din zona arondată
Furnizează scheme de tratament personalizate pentru clienți, adaptate culturilor din zonă
Se asigură că reprezentanții de vânzări din zona alocată primesc toate informațiile necesare din punct de vedere tehnic
Colectează datele de piață necesare în definirea structurii de portofoliu/categorie
Este permanent actualizat cu informația de specialitate din domeniul său pentru a se asigura de o foarte bună punere în context a performanței companiei versus piață/ industrie
Supervizează dezvoltarea, suportul și maintenance-ul pentru software-ul pe care îl administrează – SAP;
Oferă suport angajaților companiei în definirea cerințelor de modificare a software-ului administrat;
Efectuează training intern – periodic și la cerere; la finalul perioadelor de training întocmește rapoarte, fișe de evaluare și feedback;
Formalizează cerințele de modificare a software-ului pentru trasmiterea către implementatorul / implementatorii extern(i) sau pentru dezvoltatorul intern și asigură relația cu acesta până la OK-ul final al utilizatorului asupra modificărilor;
Dezvoltă manuale de utilizare pentru sistemele folosite și updatarea lor;
Implementează politicile de securitate pentru software-ul administrat;