1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. PRO REFRIGERATION TEAM S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

PRO REFRIGERATION TEAM S.R.L.

Bucureşti Sectorul 2, Str. FÂNTÂNICA, Nr. 38, CAM. 1, CLADIRE 10018, Etaj 1

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (4) Active ( 0 ) Arhivă ( 4 )

Asistent manager societate comerciala

București
expirat: 10.02.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager

București
expirat: 10.02.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Primeste si verifică facturile de achizitii pentru proiectele specific fiecarui client sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor;
  •   Înregistrează facturile de achizitii  în sistemul informatic al firmei;
  • Urmareste si actualizeaza periodic ( saptamanal) livrarile / comenzile catre partenerii externi;
  • Initiaza corespondenta pentru evidenta permanenta a statusului livrarilor de la parteneri externi;
  • Pregateste documentele necesare efectuarii vamei pentru echipamentele importate;
  • Asigură păstrarea documentelor justificative;
  • Pregateste documentele necesare intocmirii facturilor catre anumiti clienti; introduce online documente in platformele clientilor(procese verbale, devize, custodii, facturi)
  •  Initiaza/raspunde la  corespondenta cu  partenerii pentru lucrarile subcontractate aferente proiectelor specifice fiecarui client in parte ;
  • Efectueaza lucrari de specialitate (organizarea fisierelor si actualizarea acestora, redactarea unor materiale de corespondenta)
  •  Elaboreaza diverse adrese si raspunsuri, dupa consultarea superiorului;
  • Redacteaza rapoarte, referate, informari pe baza documentelor inregistrate;
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
Afișați mai multe >>
800 - 801 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent Project Manager

București
expirat: 31.05.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Primeste si verifică facturile de achizitii pentru proiectele specific fiecarui client sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor;
  •   Înregistrează facturile de achizitii  în sistemul informatic al firmei;
  • Urmareste si actualizeaza periodic ( saptamanal) livrarile / comenzile catre partenerii externi;
  • Initiaza corespondenta pentru evidenta permanenta a statusului livrarilor de la parteneri externi;
  • Pregateste documentele necesare efectuarii vamei pentru echipamentele importate;
  • Asigură păstrarea documentelor justificative;
  • Pregateste documentele necesare intocmirii facturilor catre anumiti clienti; introduce online documente in platformele clientilor(procese verbale, devize, custodii, facturi)
  •  Initiaza/raspunde la  corespondenta cu  partenerii pentru lucrarile subcontractate aferente proiectelor specifice fiecarui client in parte ;
  • Efectueaza lucrari de specialitate (organizarea fisierelor si actualizarea acestora, redactarea unor materiale de corespondenta)
  •  Elaboreaza diverse adrese si raspunsuri, dupa consultarea superiorului;
  • Redacteaza rapoarte, referate, informari pe baza documentelor inregistrate;
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
Afișați mai multe >>
800 - 801 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager

București
expirat: 31.05.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Primeste si verifică facturile de achizitii pentru proiectele specific fiecarui client sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor;
  •   Înregistrează facturile de achizitii  în sistemul informatic al firmei;
  • Urmareste si actualizeaza periodic ( saptamanal) livrarile / comenzile catre partenerii externi;
  • Initiaza corespondenta pentru evidenta permanenta a statusului livrarilor de la parteneri externi;
  • Pregateste documentele necesare efectuarii vamei pentru echipamentele importate;
  • Asigură păstrarea documentelor justificative;
  • Pregateste documentele necesare intocmirii facturilor catre anumiti clienti; introduce online documente in platformele clientilor(procese verbale, devize, custodii, facturi)
  •  Initiaza/raspunde la  corespondenta cu  partenerii pentru lucrarile subcontractate aferente proiectelor specifice fiecarui client in parte ;
  • Efectueaza lucrari de specialitate (organizarea fisierelor si actualizarea acestora, redactarea unor materiale de corespondenta)
  •  Elaboreaza diverse adrese si raspunsuri, dupa consultarea superiorului;
  • Redacteaza rapoarte, referate, informari pe baza documentelor inregistrate;
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
Afișați mai multe >>
800 - 801 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul PRO REFRIGERATION TEAM SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.