Municipiul Buzău, INTRAVILAN, TARLAUA 41, PARCELELE 723-724, CONSTRUCTIA C4-SAIVAN
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Coordoneaza activitatea de metrologie , mecanizare si aprovizionare piese si materiale ;
Intocmeste si implementeaza planurile de mentenanta si reparatii pentru echipamente si utilaje
Analizeaza problemele tehnice aparute si propune solutii pentru remedierea acestora;
Face propuneri de optimizare a costurilor si de eficientizare a fluxurilor de productie prin identificarea de solutii tehnice
Stabileste necesarul de materiale si piese de schimb pentru lucrari/proiecte
Fundamenteaza , coordoneaza si urmareste finalizarea investitiilor in curs ;
Urmareste si coordoneaza modul de executare al lucrarilor de curatire, dezinsectie si dezinfectie ale spatiilor de depozitare , reparatii tehnologice si instalatii tehnologice;
Verifica si monitorizeaza activitatea companiei de paza si ordine ;
Stabileste atributiile si raspunderile ce revin personalului din subordine su verifica modul de indeplinire ale acestora;
Raspunde a aplicarea normelor de Protectia Muncii, PSI, Protectia Mediului ;
Coordoneaza, supravegheaza si asigura procesul de receptionare , depozitare si livrare al cerealelor /semintelor din punct de vedere cantitativ si calitativ ( soi, categorie biologica, producator);
Coordoneaza si raspunde de procesul de prelevare a mostrelor de cereale/seminte receptionate pentru analizele de laborator;
Coordoneaza si raspunde de activitatea de incarcare si depozitare a cerealelor/semintelor in celulele silozului, pe categorii, in conditiile de calitate stabilite conform normelor interne;
Intocmeste si raporteaza corect si in timp util rapoartele de stocuri solicitate;
Monitorizeaza evolutia livrarilor si reevalueaza lunar stocurile de cereale ;
Organizeaza programul de lucru al personalului din subordine, astfel incat sarcinile de serviciu sa se desfasoare in bune conditii;
Asigura proiectarea, implementarea şi îmbunătăţirea continuă a sistemului de organizare şi a sistemului de management calitate si mediu din companie
Asigura raportarea către managementul companiei a stadiului de implementare şi a performanţelor sistemului de organizare şi a sistemului de management calitate şi management mediu
inregistrare documente contabile primare referitoare la achizitii de bunuri si servicii in programul info-contabil WINMENTOR ENTERPRISE
gestionarea permanenta si actualizarea datelor referitoare la situatia fiscala a partenerilor de afaceri- platitor sau nu de TVA, aplicare TVA la incasare sau taxare inversa, aplicare regim derogatoriu pentru agricultori, etc;
urmarirea si verificarea confirmarilor de la clienti privind livrarile directe sau indirecte de produse catre acestia;
verificarea registrelor lunare privind achizitiile si livrarile, participarea activa la intocmirea declaratiilor fiscale
intocmirea si transmiterea diverselor rapoarte financiare periodice catre managementul financiar si catre alte departamente;
calculatii de costuri - intocmirea calculatiilor de pret ptr achizitii de cereale, transmiterea acestora partenerilor(direct sau indirect pe diverse canale interne) si solicitarea facturilor de achizitii – se va respecta cu strictete procedura de intocmire a calculatiilor dupa cum a fost instruit salariatul;
verificarea achizitiilor de cereale din punct de vedere al parametrilor contractuali si avand la baza calculatia, dpdv al taxarii TVA in functie de situatia fiscala a partenerilor/furnizorilor- platitor sau nu de TVA, aplicare TVA la incasare sau taxare inversa, aplicare regim derogatoriu pentru agricultori, etc;
urmarirea si verificarea confirmarilor de la clienti privind livrarile directe sau indirecte de cereale catre acestia;
intocmirea si transmiterea diverselor rapoarte financiare catre managementul societatii si catre echipa de vanzari si achizitii;
Primeste comitetul de credit decizia de creditare pe baza de îngrijire intocmeste contractele de credit;
Intocmeste contractele de garanții în baza deciziei comitetului de credit și trimite tot pachetul spread semnare departamentului vanzari;
Preia contractuală semnează depărtarea vanzari, verifică dacă introduce în aplicarea de gestiune o vedere;
Raspunde de administrare corecta, completa si timp pentru contractant de credit si predarea in mod corect si complet pentru colegii implicati (departament financiar pentru dezbursare);
Asigurarea mentinăre a riscului scazut în portofoliul de credite;
Pentru a contracta în derulare, transmite fiecare sfarsit de lună sumă de clienți de argint sau urmează incasarea lor, bazele informative pentru aplicarea gestiunii
Propune si implementeaza politica de creditare a clientilor, respectiv stabilirea limitelor de creditare pentru clientii aflati deja in portofoliul, dar si pentru clientii noi;
Stabileste de comun acord cu managementul companiei modele de contracte de garantii de la clienti;
Monitorizeaza permanent si propune politici de eficientizare a proceselor comerciale;
Defineste si implementeaza politica de recuperare a creantelor;
Stabileste modele si intocmeste rapoarte de management a creantelor la perioade stabilite impreuna cu managementul companiei;
Stabileste si intocmeste rapoarte de risc management la perioade stabilite impreuna cu managementul companiei;
Primeste solicitari de limita de credit si le analizeaza conform procedurii interne de creditare;