Municipiul Galaţi, Str. Ana Ipătescu, Nr. 12, cladire birouri, camera 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Conduce portofoliul de produse în aria sa de responsabilitate;
Analizează și evaluează piețele (portofoliul de produse) și nevoile clienților potențiali sau existenți;
Propune planuri si elaboreaza stategii de vânzăre și activități cu partenerii, pentru creșterea vânzărilor și pentru atingerea obiectivelor comerciale definite în aria sa de responsabilitate;
Promovează și sprijină portofoliul de produse sub brand-ul “Spornic”;
Cunoaște în detaliu parametrii tehnici ai portofoliului de produse și menține aceste cunoștințe la zi;
Asigura planificarea comenzilor și a veniturilor conform strategiei de business si a bugetului agreat la nivel de companie, in aria sa de responsabilitate;
Sprijină dezvoltarea businessului prin colaborarea continua cu partenerii strategici;
Contribuie la creșterea marketshare-ului pe brand-ul “Spornic” prin colaborarea cu departamentul de marketing;
Propune si implementeaza actiuni de trade marketing, conform planurilor companiei;
Sprijina dezvoltarea de noi produse sub brand-ul “Spornic” în conformitate cu strategia de business și cu departamentul de marketingul al companiei;
Monitorizeaza continuu comenzile și livrarile produselor din brand-ul “Spornic”, lucrând îndeaproape cu departamentele suport;
Transmite lunar forecast-ul, conform obiectivelor companiei in vederea planificarii programului de productie pentru toate formatele din brand-ul “Spornic”;
Asigura comenzile necesare indeplinirii obiectivelor pentru brand-ul “Spornic”;
Efectueaza vizite la magazinele partenere, negociaza promoții personalizate, asigura un nivel de performanță și avantaj competitiv al vânzărilor produselor brand-ului “Spornic”;
Monitorizeaza soldurilor creantelor cu partenerii din portofoliu
Monitorizeaza promotiile principalilor competitori si prețurile din piață, pe segmentul brandurilor relevante
Coordonează intalniri și evenimente legate de portofoliul de produse
Propune, implementează și monitorizează activități specifice de marketing în conformitate cu strategia anuală de marketing și comunicare pentru diferite linii de business ale companiei;
Participă la dezvoltarea și execuția campaniilor integrate pentru brandul de ulei Spornic, lansarea de noi produse în portofoliu și la alte planuri anuale și proiecte curente de marketing și comunicare (offline și online);
Identifică și recomandă campanii de comunicare de brand și promoționale, bazate pe evaluarea rezultatelor anterioare, benchmark-urilor, trend-urilor, insight-urilor etc;
Urmărește dinamica pieței și a brandurilor competitoare din categorie;
Coordonează, planifică și evaluează performanța campaniilor digitale împreună cu agențiile partenere;
Răspunde de toate materialele grafice aferente proiectelor de marketing, implicit etichete de produs, POSMs etc;
Contribuie la organizarea de evenimente și proiecte speciale realizate în parteneriat cu diferiți KOLs (food bloggers, influencers, asociații profesionale din domeniu etc.);
Colaborează cu agenții ATL (creatie, digital, media buying) pentru obținerea celor mai bune rezultate;
Asigură prezența si vizibilitatea companiei și a brandurilor în mediul online: website corporate și de brand, conturi de social media, propune strategia de conținut, redactează conținutul digital necesar, optimizează și evaluează rezultatele obținute;
Răspunde de bugetarea proiectelor coordonate si de colaborarea cu furnizorii implicati;
Asigură verificarea conformității în ceea ce priveste identitatea materialelor de brand si corporate la nivel de companie
Cunoaste foarte bine modul de functionare electrica a tuturor echipamentelor si utilajelor din dotarea bazelor si silozurilor si le cunoaste cartile tehnice si instructiunile de intretinere;
Cunoaste foarte bine retelistica electrica din toate bazele si silozurile Prutul si raspunde de gestionarea contractelor cu furnizorii de energie electrica si de obtinerea autorizatiilor necesare pentru fiecare punct de lucru in parte;
Intocmeste, impreuna cu fiecare sef de baza/siloz, planurile anuale de mentenanta electrica (intretinere si reparatii) pentru toate utilajele si echipamentele din dotarea bazelor si silozurilor si trimite aceste planuri spre aprobare la Coordonator Operational Silozuri;
Intocmeste bugete pentru lucrarile necesare a fi efectuate si trimite aceste bugete spre aprobare;
Dupa aprobarea planurilor de intretinere si reparatii si a bugetelor aferente, intocmeste bugetul anual de mentenanta electrica pe fiecare locatie in parte;
Organizeaza efectuarea tuturor lucrarilor de intretinere si reparatii electrice, impreuna cu sefii de baze/silozuri si electricienii angajati, si se asigura ca acestea sunt efectuate conform cerintelor si la termenele agreate in planurile de mentenanta;
Solicita achizitionarea de la furnizori a necesarului de materiale, piese de schimb si lucrari necesare implementarii corespunzatoare a planurilor de mentenanta;
Analizeaza defectiunile constatate sau care ii sunt aduse la cunostinta si impreuna cu electricienii gaseste solutii pentru rezolvarea acestora. Informeaza imediat Sef baza/siloz, Coordonator Operational Silozuri si Sef CTC despre problemele aparute, termen si modalitate de rezolvare;
Intocmeste si tine la zi Fisa tehnica de mentenanta/revizii/reparatii pentru fiecare utilaj;
Monitorizeaza permanent stadiul lucrarilor de intretinere si reparatii si ia masuri pentru realizarea acestora la timp si conform cerintelor;
Elaboreaza propuneri de imbunatatire a procesului de productie prin lucrari de modernizare si le trimite spre aprobare;
Monitorizeaza permanent consumurile si randamentele echipamentelor si utilajelor si face propuneri pentru optimizarea acestor consumuri, impreuna cu seful de baza/siloz;
Verifica si revizuieste periodic, prin optimizare, normele de consum;
Raspunde de implementarea si intretinerea sistemelor de iluminat interior si exterior de la silozuri si baze;
Raspunde de asigurarea prizelor cu impamantare la utilajele si constructiile din dotarea bazelor si silozurilor si de verificarea anuala a acestor prize conform cerintelor legale;
Raspunde de tablourile electrice generale, de prize si de tablourile de comanda;
Verifica modul de functionare si existenta masurilor de siguranta la instalatiile si tablourile electrice cu alimentare fixa sau mobila;
Impreuna cu Sef baza/siloz normeaza reparatiile/reviziile in functie de numarul de ore de functionare a echipamentelor;
Are grija ca lucrarile de reparatii sa fie executate in cadrul garantiilor sau sa fie acoperite de asigurari, acolo unde exista garantii si asigurari pentru echipamente/utilaje/bunuri in general;
Solicita asistenta tehnica pe schimburi cu personal calificat in masura sa intervina operativ pentru: prevenirea unor intreruperi sau avarii, cercetarea cauzelor, stabilirea masurilor si conducerea operatiilor pentru intrarea in regim normal de functionare in cazul unor intreruperi sau avarii;
Verifica modul de functionare a instalatiilor si utilajelor electrice/actionate electric pentru a se asigura ca acestea functioneaza intr-un mod optim si fara riscuri de niciun fel;
Efectueaza reparatiile si intretinerile pentru care are calificare si care nu necesita interventia echipelor specializate;
Indruma electricienii angajati Prutul in executarea lucrarilorde natura electrica;
Raspunde de autorizarea electricienilor conform legislatiei si instruieste personalul din silozuri si baze pentru utilizarea din punct de vedere electric a echipamentelor si utilajelor
Pe baza planului de Trade Marketing intocmit de catre Manager Vanzari Retail si PR&Marketing Manager, care vizeaza zonele prioritare de vanzare/promovare, obiectivele specifice si actiunile de trade marketing, stabileste impreuna cu Manager vanzari Retail planul lunar si anual de merchandising;
Pe baza planului stabilit isi planifica strategia de vizitare, orarul saptamanii si materialele promotionale si de promovare necesare;
Efectueaza vizite in magazine si verifica daca produsele Prutul sunt prezente la raft si daca calitatea ambalajului este corespunzatoare (sticlele sunt curate, nu sunt deformate, eticheta este intacta, etc), daca sunt pozitionate conform conditiilor comerciale agreate prin contract cu Retailerul/proprietarul magazinului si daca s-au efectuat actiunile de trade(marketing) negociate prin contract (reviste, plasari, promovari la raft sau in magazine, etc.);
Stabileste (negociaza) cu sefii de magazine/raioane plasari mai optime sau suplimentare fata de cele din contract, daca are acordul prealabil al Managerul de Vanzari Retail pentru a face acest lucru, si amplaseaza in magazin materialele promotionale si de promovare;
Urmareste prin toate actiunile crearea sa imbunatateasca imaginea si sa creasca notorietatea companiei si a produselor pe care aceasta le comercializeaza;
Dezvolta si mentine relatii bune de colaborare cu toti partenerii de afaceri ai companiei si cu angajatii acestora;
Supravegheaza atent toate actiunile concurentei in vederea identificarii celor mai bune strategii de contracarare a actiunilor acesteia legate de merchandising;
Monitorizeaza si raporteaza zilnic catre Manager Vanzari Retail si ASM preturile produselor concurente afisate la raft, noile produse aparute, noile moduri de prezentare si ambalare pentru produsele concurentei deja existente pe piata;
Analizeaza oportunitatile spatiului concurential, identifica si propune actiuni de merchandising specifice, idei noi si sugestii pentru diferite forme de prezentare a produselor in vederea contracararii concurentilor;
Raspunde de administrarea responsabila a materialelor promotionale si de promovare ce ii sunt puse la dispozitie;
Aduce imediat la cunostinta Manager Vanzari Retail orice problema sau risc pentru companies au pentru consummator identificat(a) cu ocazia vizitelor efectuate in magazine;
Respecta metodologia de (trade)marketing si vanzare adoptata in cadrul companiei;
Furnizeaza informatii Managerului Vanzari Retail despre deficientele identificate in reteaua de distributie verificata;
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic, in limitele respectarii temeiului legal
organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale în vigoare;
raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, în documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale în vigoare;
raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor în cadrul societatii;
raspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatiii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cate ori directorul general al societatii o cere;
tine evidenta analitica a cheltuielilor deductibile si nedeductibile din punct de vedere fiscal, calculeaza TVA-ul colectat in cazul cheltuielilor care sunt depasite conform prevederilor legale (cheltuieli de protocol, cheltuieli de sponsorizare, cheltuieli sociale);
calculeaza impozitul pe profit trimestrial si transmite spre verificare si aprobare pentru inregistrare catre director economic;
intocmeste/depune online la termen bilantul contabil anual, raportarea semestriala si raportarea financiara;
asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
intocmeste/depune lunar la termen declaratiile catre Intrastat, Statistica, BNR, etc;
intocmeste lunar post-calculatiile pe fiecare tip de produs obtinut ;
verifica lunar corespondenta soldurilor din balanta sintetica de verificare cu situatiile analitice a fiecarui cont ;
asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
actualizeaza fisele de post pentru salariatii din subordine ;
reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare;
raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
raspunde de buna pregatire profesionala a salariatilor din subordine si propune masuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora;
raspunde de respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul serviciului pe care il coordoneaza
Pe baza planului de Trade Marketing intocmit de catre Manager Vanzari Retail si PR&Marketing Manager, care vizeaza zonele prioritare de vanzare/promovare, obiectivele specifice si actiunile de trade marketing, stabileste impreuna cu Manager vanzari Retail planul lunar si anual de merchandising;
Pe baza planului stabilit isi planifica strategia de vizitare, orarul saptamanii si materialele promotionale si de promovare necesare;
Efectueaza vizite in magazine si verifica daca produsele Prutul sunt prezente la raft si daca calitatea ambalajului este corespunzatoare (sticlele sunt curate, nu sunt deformate, eticheta este intacta, etc), daca sunt pozitionate conform conditiilor comerciale agreate prin contract cu Retailerul/proprietarul magazinului si daca s-au efectuat actiunile de trade(marketing) negociate prin contract (reviste, plasari, promovari la raft sau in magazine, etc.);
Stabileste (negociaza) cu sefii de magazine/raioane plasari mai optime sau suplimentare fata de cele din contract, daca are acordul prealabil al Managerul de Vanzari Retail pentru a face acest lucru, si amplaseaza in magazin materialele promotionale si de promovare;
Urmareste prin toate actiunile crearea sa imbunatateasca imaginea si sa creasca notorietatea companiei si a produselor pe care aceasta le comercializeaza;
Dezvolta si mentine relatii bune de colaborare cu toti partenerii de afaceri ai companiei si cu angajatii acestora;
Supravegheaza atent toate actiunile concurentei in vederea identificarii celor mai bune strategii de contracarare a actiunilor acesteia legate de merchandising;
Monitorizeaza si raporteaza zilnic catre Manager Vanzari Retail si ASM preturile produselor concurente afisate la raft, noile produse aparute, noile moduri de prezentare si ambalare pentru produsele concurentei deja existente pe piata;
Analizeaza oportunitatile spatiului concurential, identifica si propune actiuni de merchandising specifice, idei noi si sugestii pentru diferite forme de prezentare a produselor in vederea contracararii concurentilor;
Raspunde de administrarea responsabila a materialelor promotionale si de promovare ce ii sunt puse la dispozitie;
Aduce imediat la cunostinta Manager Vanzari Retail orice problema sau risc pentru companies au pentru consummator identificat(a) cu ocazia vizitelor efectuate in magazine;
Respecta metodologia de (trade)marketing si vanzare adoptata in cadrul companiei;
Furnizeaza informatii Managerului Vanzari Retail despre deficientele identificate in reteaua de distributie verificata;
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic, in limitele respectarii temeiului legal
organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale în vigoare;
raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, în documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale în vigoare;
raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor în cadrul societatii;
raspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatiii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cate ori directorul general al societatii o cere;
tine evidenta analitica a cheltuielilor deductibile si nedeductibile din punct de vedere fiscal, calculeaza TVA-ul colectat in cazul cheltuielilor care sunt depasite conform prevederilor legale (cheltuieli de protocol, cheltuieli de sponsorizare, cheltuieli sociale);
calculeaza impozitul pe profit trimestrial si transmite spre verificare si aprobare pentru inregistrare catre director economic;
intocmeste/depune online la termen bilantul contabil anual, raportarea semestriala si raportarea financiara;
asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
intocmeste/depune lunar la termen declaratiile catre Intrastat, Statistica, BNR, etc;
intocmeste lunar post-calculatiile pe fiecare tip de produs obtinut ;
verifica lunar corespondenta soldurilor din balanta sintetica de verificare cu situatiile analitice a fiecarui cont ;
asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
actualizeaza fisele de post pentru salariatii din subordine ;
reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare;
raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
raspunde de buna pregatire profesionala a salariatilor din subordine si propune masuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora;
raspunde de respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul serviciului pe care il coordoneaza
Pe baza planului de Trade Marketing intocmit de catre Manager Vanzari Retail si PR&Marketing Manager, care vizeaza zonele prioritare de vanzare/promovare, obiectivele specifice si actiunile de trade marketing, stabileste impreuna cu Manager vanzari Retail planul lunar si anual de merchandising;
Pe baza planului stabilit isi planifica strategia de vizitare, orarul saptamanii si materialele promotionale si de promovare necesare;
Efectueaza vizite in magazine si verifica daca produsele Prutul sunt prezente la raft si daca calitatea ambalajului este corespunzatoare (sticlele sunt curate, nu sunt deformate, eticheta este intacta, etc), daca sunt pozitionate conform conditiilor comerciale agreate prin contract cu Retailerul/proprietarul magazinului si daca s-au efectuat actiunile de trade(marketing) negociate prin contract (reviste, plasari, promovari la raft sau in magazine, etc.);
Stabileste (negociaza) cu sefii de magazine/raioane plasari mai optime sau suplimentare fata de cele din contract, daca are acordul prealabil al Managerul de Vanzari Retail pentru a face acest lucru, si amplaseaza in magazin materialele promotionale si de promovare;
Urmareste prin toate actiunile crearea sa imbunatateasca imaginea si sa creasca notorietatea companiei si a produselor pe care aceasta le comercializeaza;
Dezvolta si mentine relatii bune de colaborare cu toti partenerii de afaceri ai companiei si cu angajatii acestora;
Supravegheaza atent toate actiunile concurentei in vederea identificarii celor mai bune strategii de contracarare a actiunilor acesteia legate de merchandising;
Monitorizeaza si raporteaza zilnic catre Manager Vanzari Retail si ASM preturile produselor concurente afisate la raft, noile produse aparute, noile moduri de prezentare si ambalare pentru produsele concurentei deja existente pe piata;
Analizeaza oportunitatile spatiului concurential, identifica si propune actiuni de merchandising specifice, idei noi si sugestii pentru diferite forme de prezentare a produselor in vederea contracararii concurentilor;
Raspunde de administrarea responsabila a materialelor promotionale si de promovare ce ii sunt puse la dispozitie;
Aduce imediat la cunostinta Manager Vanzari Retail orice problema sau risc pentru companies au pentru consummator identificat(a) cu ocazia vizitelor efectuate in magazine;
Respecta metodologia de (trade)marketing si vanzare adoptata in cadrul companiei;
Furnizeaza informatii Managerului Vanzari Retail despre deficientele identificate in reteaua de distributie verificata;
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic, in limitele respectarii temeiului legal
Pe baza planului de Trade Marketing intocmit de catre Manager Vanzari Retail si PR&Marketing Manager, care vizeaza zonele prioritare de vanzare/promovare, obiectivele specifice si actiunile de trade marketing, stabileste impreuna cu Manager vanzari Retail planul lunar si anual de merchandising;
Pe baza planului stabilit isi planifica strategia de vizitare, orarul saptamanii si materialele promotionale si de promovare necesare;
Efectueaza vizite in magazine si verifica daca produsele Prutul sunt prezente la raft si daca calitatea ambalajului este corespunzatoare (sticlele sunt curate, nu sunt deformate, eticheta este intacta, etc), daca sunt pozitionate conform conditiilor comerciale agreate prin contract cu Retailerul/proprietarul magazinului si daca s-au efectuat actiunile de trade(marketing) negociate prin contract (reviste, plasari, promovari la raft sau in magazine, etc.);
Stabileste (negociaza) cu sefii de magazine/raioane plasari mai optime sau suplimentare fata de cele din contract, daca are acordul prealabil al Managerul de Vanzari Retail pentru a face acest lucru, si amplaseaza in magazin materialele promotionale si de promovare;
Urmareste prin toate actiunile crearea sa imbunatateasca imaginea si sa creasca notorietatea companiei si a produselor pe care aceasta le comercializeaza;
Dezvolta si mentine relatii bune de colaborare cu toti partenerii de afaceri ai companiei si cu angajatii acestora;
Supravegheaza atent toate actiunile concurentei in vederea identificarii celor mai bune strategii de contracarare a actiunilor acesteia legate de merchandising;
Monitorizeaza si raporteaza zilnic catre Manager Vanzari Retail si ASM preturile produselor concurente afisate la raft, noile produse aparute, noile moduri de prezentare si ambalare pentru produsele concurentei deja existente pe piata;
Analizeaza oportunitatile spatiului concurential, identifica si propune actiuni de merchandising specifice, idei noi si sugestii pentru diferite forme de prezentare a produselor in vederea contracararii concurentilor;
Raspunde de administrarea responsabila a materialelor promotionale si de promovare ce ii sunt puse la dispozitie;
Aduce imediat la cunostinta Manager Vanzari Retail orice problema sau risc pentru companies au pentru consummator identificat(a) cu ocazia vizitelor efectuate in magazine;
Respecta metodologia de (trade)marketing si vanzare adoptata in cadrul companiei;
Furnizeaza informatii Managerului Vanzari Retail despre deficientele identificate in reteaua de distributie verificata;
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic, in limitele respectarii temeiului legal
Analiza si evaluarea oportunitatilor de investitii, inclusiv analiza financiara si evaluarea riscurilor;
Elaborarea si implementarea strategiilor de investitii, in conformitate cu obiectivele si politicile noastre;
Monitorizarea performantei investitiilor si identificarea oportunitatilor de imbunatatire;
Colaborarea cu echipa de cercetare si dezvoltare pentru identificarea si evaluarea noilor proiecte de investitii;
Coordonarea procesului de due diligence pentru tranzactiile de investitii;
Stabilirea si mentinerea relatiilor cu partenerii de afaceri, investitorii si alte parti interesate;
Monitorizarea si respectarea reglementarilor si politicilor legate de investitii
Participa la exercitiul anual de planificare-bugetare si, impreuna cu echipa din subordine si cu Financial Controller, elaboreaza planurile de actiuni si bugetele anuale pentru lucrarile de reparatii, mentenanta si investitii in concordanta cu strategia companiei, si le supune aprobarii Directorului General
Intocmeste necesarul de AMC pentru constituirea rezervei necesare realizarii continuitatii proceselor de productie, securitatii instalatiilor si a muncii;
Propune si aplica masurile de reducere a consumului de energie electrica;
Dimensioneaza necesarul de piese de schimb pentru componentele electrice, AMC-uri, instalatii de automatizare, astfel incât sa se realizeze desfasurarea in cele mai bune conditii a procesului tehnologic;
Acorda suport tehnic (electrica-automatizare) sefilor de sectii pentru operarea continua a instalatiilor;
Asigura suport electricienilor in activitatea pe care o desfasoara;
Supravegheaza montajul si mentenanta instalatiei electrice si a automatizarii, inclusiv automate programabile (PLC) si calculatoare de proces (PC-SCADA) din toate sectiile si departamentele fabricii;
Depaneaza hardware automatele programabile, calculatoarele de proces si traductoarele aferente instalatiilor de automatizare;
Raspunde de back-up-ul programelor (sisteme de operare si aplicatii industriale) din automatele programabile (PLC) si calculatoarele de proces (PC-SCADA) si reinstalarea acestora in caz de defectiune;
Asigura suport tehnic la cererea responsabililor cu automatizarea instalatiilor din sectiile fabricii si suplineste sarcinile acestora cand lipsesc din fabrica;
Participa impreuna cu Managerul Energetic la intocmirea bugetului CAPEX si OPEX/departament;
Verifica starea de functionare a echipamentelor dupa fiecare interventie
Stabileste cadrul general de planificare-bugetare impreuna cu superiorul direct (definirea calendarului, a formatelor de lucru, a prezumtiilor generale) si acorda suport echipei de management in exercitiul de bugetare;
Asigura suport resposnabililor de buget in intocmirea bugetului de CAPEX si OPEX pentru fiecare department;
Consolideaza elementele de buget la nivel de departement, divizie, companie, simuland diverse scenarii;
Se asigura de corectitudinea consemnarii efectelor trazactiilor economice pe centre de cost si conturi contabile, comunicand erorile sau inadvertentele aparute;
Intocmeste si comunica rapoartele lunare de management catre responsabilii de buget;
Analizeaza și interpreteaza rezultatele financiare, identificand in același timp riscurile și oportunitatile pentru afacere;
Raspunde de urmarirea rezultatelor efective pe department/divizie, obtinute in urma desfasurarii activitatii si a stabilirii diferentelor dintre datele efective si cele bugetate pe baza pachetului de raportare tipizat, lunar, avand ca sursa principala de date aplicatiile IT ale companiei;
Participa la revizuirea si rectificarea lunara/trimestriala/semestriala a bugetului pe departament/divizie/companie;
Intocmeste si comunica echipei manageriale calendarul sedintelor lunare de management;
Participa activ la sedintele de analiza si raportare lunara si anuala;
Instruieste managerii si acorda suport constant acestora in utilizarea instrumentelor si formatelor de analiza si raportare;
Pregateste rapoarte ad-hoc cerute de echipa de management necesare pentru analiza si pentru justificarea rezultatelor operationale si financiare;
Indeplineste activitati de verificare si control intern comunicate de superiorul direct
Stabileste cadrul general de planificare-bugetare impreuna cu superiorul direct (definirea calendarului, a formatelor de lucru, a prezumtiilor generale) si acorda suport echipei de management in exercitiul de bugetare;
Asigura suport resposnabililor de buget in intocmirea bugetului de CAPEX si OPEX pentru fiecare department;
Consolideaza elementele de buget la nivel de departement, divizie, companie, simuland diverse scenarii;
Se asigura de corectitudinea consemnarii efectelor trazactiilor economice pe centre de cost si conturi contabile, comunicand erorile sau inadvertentele aparute;
Intocmeste si comunica rapoartele lunare de management catre responsabilii de buget;
Analizeaza și interpreteaza rezultatele financiare, identificand in același timp riscurile și oportunitatile pentru afacere;
Raspunde de urmarirea rezultatelor efective pe department/divizie, obtinute in urma desfasurarii activitatii si a stabilirii diferentelor dintre datele efective si cele bugetate pe baza pachetului de raportare tipizat, lunar, avand ca sursa principala de date aplicatiile IT ale companiei;
Participa la revizuirea si rectificarea lunara/trimestriala/semestriala a bugetului pe departament/divizie/companie;
Intocmeste si comunica echipei manageriale calendarul sedintelor lunare de management;
Participa activ la sedintele de analiza si raportare lunara si anuala;
Instruieste managerii si acorda suport constant acestora in utilizarea instrumentelor si formatelor de analiza si raportare;
Pregateste rapoarte ad-hoc cerute de echipa de management necesare pentru analiza si pentru justificarea rezultatelor operationale si financiare;
Indeplineste activitati de verificare si control intern comunicate de superiorul direct
Asigura managementul aplicatiilor IT (financiar-contabila, de gestiune cereale, aplicatiile prin care se gestioneaza activitatea de achizitii, alte aplicatii in dezvoltare), din punct de vedere al functionarii acestora, al functiunilor pe care trebuie sa le indeplineasca in raport cu cele solicitate, al dezvoltarii acestora, al relatiei cu utilizatorii si implementatorii si al instruirii si gestionarii drepturilor utilizatorilor
Face verificari in aplicatii, in limita responsabilitatilor din fisa de post
Identifica, participa si monitorizeaza implementarea unei solutii informatice privind automatizarea fluxului de transport
Identifica si face propuneri privind necesitatea implementarii unui CRM la nivel de companie (Customer Relationship Management), care ar reprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor intra si inter departamentale, precum si a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii
Identifica, participa, monitorizeaza si acorda suport in implementarea de solutii automatizate pe diverse fluxuri
Acorda suport in implementarea de proiecte/soft-uri noi in companie
Emiterea contractelor, actelor aditionale din aplicatia informatica in baza solicitarilor primite de la echipa comerciala, in prealabil asigurandu-se de compeltitudinea datelor si a exsitentei aprobarilor necesare;
Arhivarea documentelor primite in original, scanare si atasare in sistemul informatic, verificand starea acestora. In cazul existentei neconformitatilor, acestea se comunica catre responsabil contract si departamentul juridic;
Actualizarea statusului documentelor in sistemul informatic;
Emiterea calculatiilor din sistemul informatic si comunicarea acestora catre parteneri terti si echipei comerciale;
Reconcilierea (cu calculatiile trimise) si inregistrarea facturilor fiscale primite de la furnizorii de cereale;
Verificarea soldului partenerului, operarea compensarilor si trimiterea la plata a facturilor;
Emite facturi de penalitati, prestari servicii cereale, avize si facturi de vanzare inputuri agricole;
Emiterea contractelor, actelor aditionale din aplicatia informatica in baza solicitarilor primite de la echipa comerciala, in prealabil asigurandu-se de compeltitudinea datelor si a exsitentei aprobarilor necesare;
Arhivarea documentelor primite in original, scanare si atasare in sistemul informatic, verificand starea acestora. In cazul existentei neconformitatilor, acestea se comunica catre responsabil contract si departamentul juridic;
Actualizarea statusului documentelor in sistemul informatic;
Emiterea calculatiilor din sistemul informatic si comunicarea acestora catre parteneri terti si echipei comerciale;
Reconcilierea (cu calculatiile trimise) si inregistrarea facturilor fiscale primite de la furnizorii de cereale;
Verificarea soldului partenerului, operarea compensarilor si trimiterea la plata a facturilor;
Emite facturi de penalitati, prestari servicii cereale, avize si facturi de vanzare inputuri agricole;
Emiterea contractelor, actelor aditionale din aplicatia informatica in baza solicitarilor primite de la echipa comerciala, in prealabil asigurandu-se de compeltitudinea datelor si a exsitentei aprobarilor necesare;
Arhivarea documentelor primite in original, scanare si atasare in sistemul informatic, verificand starea acestora. In cazul existentei neconformitatilor, acestea se comunica catre responsabil contract si departamentul juridic;
Actualizarea statusului documentelor in sistemul informatic;
Emiterea calculatiilor din sistemul informatic si comunicarea acestora catre parteneri terti si echipei comerciale;
Reconcilierea (cu calculatiile trimise) si inregistrarea facturilor fiscale primite de la furnizorii de cereale;
Verificarea soldului partenerului, operarea compensarilor si trimiterea la plata a facturilor;
Emite facturi de penalitati, prestari servicii cereale, avize si facturi de vanzare inputuri agricole;
Asigura managementul aplicatiilor IT (financiar-contabila, de gestiune cereale, aplicatiile prin care se gestioneaza activitatea de achizitii, alte aplicatii in dezvoltare), din punct de vedere al functionarii acestora, al functiunilor pe care trebuie sa le indeplineasca in raport cu cele solicitate, al dezvoltarii acestora, al relatiei cu utilizatorii si implementatorii si al instruirii si gestionarii drepturilor utilizatorilor
Face verificari in aplicatii, in limita responsabilitatilor din fisa de post
Identifica, participa si monitorizeaza implementarea unei solutii informatice privind automatizarea fluxului de transport
Identifica si face propuneri privind necesitatea implementarii unui CRM la nivel de companie (Customer Relationship Management), care ar reprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor intra si inter departamentale, precum si a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii
Identifica, participa, monitorizeaza si acorda suport in implementarea de solutii automatizate pe diverse fluxuri
Acorda suport in implementarea de proiecte/soft-uri noi in companie
Controleaza integritatea si fiabilitatea in functionare a utilajelor si instalatiilor; Efectueaza verificari specifice echipamentelor inainte de pornirea acestora;
Face constatari privind defectele care trebuiesc remediate, participa la operatiunile de intretinere si reparatii aparute accidental sau planificate;
Raspunde de efectuarea la timp si de calitatea reparatilor planificate, conform celor inscrise in planul de mentenanta, cat si de participarea la operatiunile de modernizare;
Raspunde de intocmirea fisei de reparatii in cadrul efectuarii acestei operatiuni;
Intocmeste impreuna cu seful locatiei lista pieselor de schimb si a altor materiale care concura la activitatea de reparatii, in functie de cele constatate la activitatea de intretinere si inscrise in fisa mijlocului fix;
Supravegheaza si efectueaze reglaje necesare uscatorului pe toata perioada functionarii utilajului, in baza sesizarilor primite de la laborant referitor la calitatea produselor/subproduselor;
Emiterea contractelor, actelor aditionale din aplicatia informatica in baza solicitarilor primite de la echipa comerciala, in prealabil asigurandu-se de compeltitudinea datelor si a exsitentei aprobarilor necesare;
Arhivarea documentelor primite in original, scanare si atasare in sistemul informatic, verificand starea acestora. In cazul existentei neconformitatilor, acestea se comunica catre responsabil contract si departamentul juridic;
Actualizarea statusului documentelor in sistemul informatic;
Emiterea calculatiilor din sistemul informatic si comunicarea acestora catre parteneri terti si echipei comerciale;
Reconcilierea (cu calculatiile trimise) si inregistrarea facturilor fiscale primite de la furnizorii de cereale;
Verificarea soldului partenerului, operarea compensarilor si trimiterea la plata a facturilor;
Emite facturi de penalitati, prestari servicii cereale, avize si facturi de vanzare inputuri agricole;
Verificarea si urmarirea facturilor emise de catre furnizori ; centralizarea acestora si inaintarea spre plata la termenele scadente stipulate in acestea
Intocmirea de rapoarte periodice in conformitate cu procedurile si politicile companiei
Asigura managementul aplicatiilor IT (financiar-contabila, de gestiune cereale, aplicatiile prin care se gestioneaza activitatea de achizitii, alte aplicatii in dezvoltare), din punct de vedere al functionarii acestora, al functiunilor pe care trebuie sa le indeplineasca in raport cu cele solicitate, al dezvoltarii acestora, al relatiei cu utilizatorii si implementatorii si al instruirii si gestionarii drepturilor utilizatorilor
Face verificari in aplicatii, in limita responsabilitatilor din fisa de post
Identifica, participa si monitorizeaza implementarea unei solutii informatice privind automatizarea fluxului de transport
Identifica si face propuneri privind necesitatea implementarii unui CRM la nivel de companie (Customer Relationship Management), care ar reprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor intra si inter departamentale, precum si a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii
Identifica, participa, monitorizeaza si acorda suport in implementarea de solutii automatizate pe diverse fluxuri
Acorda suport in implementarea de proiecte/soft-uri noi in companie
Propune, implementează și monitorizează activități specifice de marketing în conformitate cu strategia anuală de marketing și comunicare pentru diferite linii de business ale companiei;
Participă la dezvoltarea și execuția campaniilor pentru brandul de ulei Spornic, lansarea de noi produse în portofoliu și la alte planuri anuale și proiecte curente de marketing și comunicare (offline și online);
Identifică și recomandă campanii de comunicare de brand și promoționale, bazate pe evaluarea rezultatelor anterioare, benchmark-urilor, trend-urilor, insight-urilor etc;
Urmărește dinamica pieței și a brandurilor competitoare din categorie;
Coordonează, planifică și evaluează performanța campaniilor digitale împreună cu agențiile partenere;
Răspunde de toate materialele grafice aferente proiectelor de marketing, implicit etichete de produs, POSMs etc;
Contribuie la organizarea de evenimente și proiecte speciale realizate în parteneriat cu diferiți lideri de opinie (food bloggers, influencers, asociații profesionale din domeniu etc.);
Colaborează cu agenții ATL (creatie, digital, media buying) pentru obținerea celor mai bune rezultate;
Asigură prezența si vizibilitatea companiei și a brandurilor în mediul online: website corporate și de brand, conturi de social media (Facebook, LinkedIn, Instagram), propune strategia de conținut, redactează conținutul digital necesar, optimizează și evaluează rezultatele obținute;
Răspunde de bugetarea proiectelor coordonate si de colaborarea cu furnizorii implicati;
Asigură verificarea conformității în ceea ce priveste identitatea materialelor de brand si corporate la nivel de companie