Bucureşti Sectorul 4, Şos. OLTENIŢEI, Nr. 2, CLADIREA CITY OFFICES, Etaj 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Construirea bugetelor si previziunilor de costuri de personal (inclusiv beneficiile angajatilor);
Monitorizarea, controlul si analiza variatiilor lunare a indicarilor de personal si a costurilor legate de angajati;
Efectuarea de analize cantitative, dashboard-uri, rapoarte cu privire la datele de resurse umane, cu diverse frecvente agreate sau ad-hoc;
Bugetul de numar de angajati, costuri de personal si beneficii ale angajatilor la nivel de pozitie, centru de cost, tip cheltuiala, etc;
Forecasturi trimestriale sau la cerere de numar de angajati, costuri de personal si beneficii ale angajatilor la nivel de pozitie, centru de cost, tip cheltuiala, etc;
Analize de variatii privind totalul costurilor defalcand pe elemente constitutive (salarii, bonusuri, comisioane, ovetime, etc);
Business case-uri, scenario, rapoarte ad-hoc la cerere
Gestionarea relatiilor cu clientii business in scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor;
Cresterea cotei de piata si aducerea de plus valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat;
Gestionarea bazei de date alocata si atragerea de noi clienti;
Identificarea oportunitati de vanzare si negocierea contractelor;
Promovarea produselor, ofertelor si serviciilor Vodafone catre potentialii clienti;
Construirea bugetelor si previziunilor de costuri de personal (inclusiv beneficiile angajatilor);
Monitorizarea, controlul si analiza variatiilor lunare a indicarilor de personal si a costurilor legate de angajati;
Efectuarea de analize cantitative, dashboard-uri, rapoarte cu privire la datele de resurse umane, cu diverse frecvente agreate sau ad-hoc;
Bugetul de numar de angajati, costuri de personal si beneficii ale angajatilor la nivel de pozitie, centru de cost, tip cheltuiala, etc;
Forecasturi trimestriale sau la cerere de numar de angajati, costuri de personal si beneficii ale angajatilor la nivel de pozitie, centru de cost, tip cheltuiala, etc;
Analize de variatii privind totalul costurilor defalcand pe elemente constitutive (salarii, bonusuri, comisioane, ovetime, etc);
Business case-uri, scenario, rapoarte ad-hoc la cerere
Construirea bugetelor si previziunilor de costuri de personal (inclusiv beneficiile angajatilor);
Monitorizarea, controlul si analiza variatiilor lunare a indicarilor de personal si a costurilor legate de angajati;
Efectuarea de analize cantitative, dashboard-uri, rapoarte cu privire la datele de resurse umane, cu diverse frecvente agreate sau ad-hoc;
Bugetul de numar de angajati, costuri de personal si beneficii ale angajatilor la nivel de pozitie, centru de cost, tip cheltuiala, etc;
Forecasturi trimestriale sau la cerere de numar de angajati, costuri de personal si beneficii ale angajatilor la nivel de pozitie, centru de cost, tip cheltuiala, etc;
Analize de variatii privind totalul costurilor defalcand pe elemente constitutive (salarii, bonusuri, comisioane, ovetime, etc);
Business case-uri, scenario, rapoarte ad-hoc la cerere
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Business Sales Advisor, Digital
București
expirat: 27.07.2023
Middle (2-5 ani), Fără experiență
Atribuțiile:
Gestionarea la nivel cat mai inalt calitativ a relatiei cu clientii existenti cat si identificarea celor noi care duc la extinderea portofoliului de business;
Identificarea nevoilor acestora si oferirea de solutii la nivelul cerintelor sau chiar depasind asteptarile;
Identificarea de noi modalitati de extindere a portofoliului de business: prin hunting, recomandari, etc.;
Urmarirea evolutiei fiecarui cont in sensul de a propune in permanenta cele mai potrivite solutii;
Furnizarea informatiilor necesare despre functionarea si utilizarea produselor si serviciilor Vodafone;
Verificarea integritatii, completarea contractului si a actelor aditionale, facturarea si completarea certificatului de garantie, preluarea si trimiterea in service a echipamentelor;
Indeplineste obiectivele de vanzari comunicate de managerul direct, cu privire la toate liniile de business si produse, incorporand produsele si serviciile disponibile in cadrul retelelor / locatiilor de care este responsabil;
Gestionarea si monitorizarea performantei magazinelor (dealeri / francize) asigurandu-se ca acestea indeplinesc obiectivele de vanzari si imagine stabilite;
Acordarea de suport si asistenta angajatilor din magazinele partenere pentru toate aspectele operaționale din activitatea lor in relatia cu Vodafone;
Se asigura de atingerea nivelului asteptat de satisfactie a clientului prin identificarea nevoilor de training ale agentilor din magazine si ale managementului regional/retea al partenerului;
Consolideaza si analizeaza informatiile ce fac referire la performanta si activitatea agentilor si magazinelor din zona de responsabilitate și propune acțiuni de îmbunatatire a activității când este cazul;
Contribuie si sustine dezvoltarea retelei de magazine in aria de responsabilitate;
Asigura reprezentarea brandului Vodafone conform standardelor de merchandising
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent Parc Auto
București
expirat: 25.06.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Governance Risk and Compliance Specialist
2 Șoseaua Olteniței, București
expirat: 22.06.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Business Sales Advisor, Digital
București
expirat: 21.06.2023
Middle (2-5 ani), Fără experiență
Atribuțiile:
Gestionarea la nivel cat mai inalt calitativ a relatiei cu clientii existenti cat si identificarea celor noi care duc la extinderea portofoliului de business;
Identificarea nevoilor acestora si oferirea de solutii la nivelul cerintelor sau chiar depasind asteptarile;
Identificarea de noi modalitati de extindere a portofoliului de business: prin hunting, recomandari, etc.;
Urmarirea evolutiei fiecarui cont in sensul de a propune in permanenta cele mai potrivite solutii;
Furnizarea informatiilor necesare despre functionarea si utilizarea produselor si serviciilor Vodafone;
Verificarea integritatii, completarea contractului si a actelor aditionale, facturarea si completarea certificatului de garantie, preluarea si trimiterea in service a echipamentelor;
Realizarea analizelor de vanzari si a rapoartelor.
Ce iti oferim:
Pregătire intensă în sesiuni de training cu durata de 2 săptămâni;
Acces la o mare varietate de cursuri și resurse de învățare, prin platforma noastră internă Vodafone University;
Participarea la concursuri si acordarea unor bonusuri care recompensează performanța individuală și pe cea de echipă;
Susținere și promovare în carieră;
Abonament nelimitat de voce și date si accesul la oferte preferențiale pentru terminalele comercializate de Vodafone.