Bucureşti Sectorul 3, Str. ALEXANDER VON HUMBOLDT, Nr. 10, PARTER
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Raportarea financiara: responsabil de intocmirea si prezentarea rapoartelor financiare periodice, cum ar fi bilantul contabil, contul de profit si pierdere si fluxul de numerar. Aceste rapoarte sunt esentiale pentru ca conducerea sa ia decizii informate si pentru a asigura conformitatea cu reglementarile contabile
Conformitatea fiscala: asigura respectarea tuturor obligatiilor fiscale ale organizatiei, inclusiv completarea si depunerea în termen a declaratiilor fiscale si calcularea si plata impozitelor
Analiza financiara: efectueaza analize financiare si ofera interpretari ale datelor pentru a ajuta la identificarea tendintelor si la luarea deciziilor strategice
Supravegherea auditurilor: responsabil pentru coordonarea si facilitarea auditurilor interne si externe ale organizatiei, asigurandu-se ca se respecta toate cerintele de audit si ca recomandarile sunt implementate corespunzator
Dezvoltarea si implementarea politicilor si procedurilor contabile: dezvolta si implementeaza politicile si procedurile contabile pentru a asigura conformitatea cu standardele contabile si pentru a promova buna guvernanta financiara
Managementul echipei: responsabil pentru recrutarea, formarea si conducerea echipei contabile. Se asigura ca echipa este bine pregatita si motivata pentru a-si îndeplini responsabilitatile cu succes
Raportarea financiara: responsabil de intocmirea si prezentarea rapoartelor financiare periodice, cum ar fi bilantul contabil, contul de profit si pierdere si fluxul de numerar. Aceste rapoarte sunt esentiale pentru ca conducerea sa ia decizii informate si pentru a asigura conformitatea cu reglementarile contabile
Conformitatea fiscala: asigura respectarea tuturor obligatiilor fiscale ale organizatiei, inclusiv completarea si depunerea în termen a declaratiilor fiscale si calcularea si plata impozitelor
Analiza financiara: efectueaza analize financiare si ofera interpretari ale datelor pentru a ajuta la identificarea tendintelor si la luarea deciziilor strategice
Supravegherea auditurilor: responsabil pentru coordonarea si facilitarea auditurilor interne si externe ale organizatiei, asigurandu-se ca se respecta toate cerintele de audit si ca recomandarile sunt implementate corespunzator
Dezvoltarea si implementarea politicilor si procedurilor contabile: dezvolta si implementeaza politicile si procedurile contabile pentru a asigura conformitatea cu standardele contabile si pentru a promova buna guvernanta financiara
Managementul echipei: responsabil pentru recrutarea, formarea si conducerea echipei contabile. Se asigura ca echipa este bine pregatita si motivata pentru a-si îndeplini responsabilitatile cu succes
Planificarea comenzilor de transport impreuna cu departamentul Rutare;
Gruparea optimă a comenzilor primite de la clienți / zone / camioane, astfel încât să asigure cerințele clienților (livrarea în termen) și totodată încadrarea costului în buget;
Identificarea soluțiilor optime de transport;
Monitorizarea comenzilor primite de la client până la momentul livrării;
Menținerea relațiilor cu clienții;
Optimizarea costurilor de transport dar si a livrarilor prin numarul de masini si livratori;
Introducerea tuturor operațiunilor desfășurate in sistemul nostru ERP
Planificarea comenzilor de transport impreuna cu departamentul Rutare;
Gruparea optimă a comenzilor primite de la clienți / zone / camioane, astfel încât să asigure cerințele clienților (livrarea în termen) și totodată încadrarea costului în buget;
Identificarea soluțiilor optime de transport;
Monitorizarea comenzilor primite de la client până la momentul livrării;
Menținerea relațiilor cu clienții;
Optimizarea costurilor de transport dar si a livrarilor prin numarul de masini si livratori;
Introducerea tuturor operațiunilor desfășurate in sistemul nostru ERP
Realizarea zilnica a livrărilor de servicii (de reparații și întreținere dozatoare și livrare apa) către clienți, in acord cu ruta și orarul cursei și urmărind satisfacția deplina a clienților
Vizitarea locațiilor desemnate în rută, verificarea stării de funcționare a dozatorului cât și starea lui de igiena
Igienizarea și repararea dozatorului conform standardelor companiei
Stabilirea și menținerea relației bune cu clienții
Verificarea condițiilor de depozitare din magazia de apa și ambalaje
Încasarea și depunerea în întregime numerarului adunat de pe ruta
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Intocmeşte deciziile şi formalităţile necesare privind angajarea,definitivarea, delegarea, detaşarea şi încetarea raporturilor de muncă ale salariaţilor din societate;
Transmite REVISAL si opereaza modificarile conform cu legislatia in vigoare;
Verifica incadrarea personalului in conformitate cu prevederile Clasificarea Ocupatiilor din Romania, in vigoare;
Intocmeşte pentru salariaţii nou angajaţi dosarele de personal cu toate actele şi documentele necesare şi completează, ori de câte ori este nevoie, aceste dosare cu actele şi documentele care atestă modificările intervenite privind starea civilă, pregătirea profesională, etc;
Eliberează adeverinţe de salariat pentru angajaţii si fostii angajati ai societatii;
Tine evidenţa concediilor de odihnă pentru personalul din societate;
Efectueaza plati partiale pentru drepturile salariale din concediu de odihna, prime etc;
Introduce in aplicatia de salarizare concediile de odihna,concediile medicale,concediile pentru evenimente deosebite etc;
Efectueaza calculul si evidenta salariilor pentru angajatii societatii in conformitate cu legislatia privind salarizarea, cu respectarea prevederilor Codului Muncii, Codului Fiscal, a altor acte normative;
Realizarea zilnica a livrărilor de servicii (de reparații și întreținere dozatoare și livrare apa) către clienți, in acord cu ruta și orarul cursei și urmărind satisfacția deplina a clienților
Vizitarea locațiilor desemnate în rută, verificarea stării de funcționare a dozatorului cât și starea lui de igiena
Igienizarea și repararea dozatorului conform standardelor companiei
Stabilirea și menținerea relației bune cu clienții
Verificarea condițiilor de depozitare din magazia de apa și ambalaje
Încasarea și depunerea în întregime numerarului adunat de pe ruta
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist Resurse Umane
București
expirat: 16.02.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Recruteaza personalul
Intocmeşte deciziile şi formalităţile necesare privind angajarea,definitivarea, delegarea, detaşarea şi încetarea raporturilor de muncă ale salariaţilor din societate;
Transmite REVISAL si opereaza modificarile conform cu legislatia in vigoare;
Verifica incadrarea personalului in conformitate cu prevederile Clasificarea Ocupatiilor din Romania, in vigoare;
Intocmeşte pentru salariaţii nou angajaţi dosarele de personal cu toate actele şi documentele necesare şi completează, ori de câte ori este nevoie, aceste dosare cu actele şi documentele care atestă modificările intervenite privind starea civilă, pregătirea profesională, etc;
Eliberează adeverinţe de salariat pentru angajaţii si fostii angajati ai societatii;
Tine evidenţa concediilor de odihnă pentru personalul din societate;
Efectueaza plati partiale pentru drepturile salariale din concediu de odihna, prime etc;
Introduce in aplicatia de salarizare concediile de odihna,concediile medicale,concediile pentru evenimente deosebite etc;
Efectueaza calculul si evidenta salariilor pentru angajatii societatii in conformitate cu legislatia privind salarizarea, cu respectarea prevederilor Codului Muncii, Codului Fiscal, a altor acte normative;
Intocmeşte deciziile şi formalităţile necesare privind angajarea,definitivarea, delegarea, detaşarea şi încetarea raporturilor de muncă ale salariaţilor din societate;
Transmite REVISAL si opereaza modificarile conform cu legislatia in vigoare;
Verifica incadrarea personalului in conformitate cu prevederile Clasificarea Ocupatiilor din Romania, in vigoare;
Intocmeşte pentru salariaţii nou angajaţi dosarele de personal cu toate actele şi documentele necesare şi completează, ori de câte ori este nevoie, aceste dosare cu actele şi documentele care atestă modificările intervenite privind starea civilă, pregătirea profesională, etc;
Eliberează adeverinţe de salariat pentru angajaţii si fostii angajati ai societatii;
Tine evidenţa concediilor de odihnă pentru personalul din societate;
Efectueaza plati partiale pentru drepturile salariale din concediu de odihna, prime etc;
Introduce in aplicatia de salarizare concediile de odihna,concediile medicale,concediile pentru evenimente deosebite etc;
Efectueaza calculul si evidenta salariilor pentru angajatii societatii in conformitate cu legislatia privind salarizarea, cu respectarea prevederilor Codului Muncii, Codului Fiscal, a altor acte normative;
Asigură consultantă juridică pentru toate departamentele societati, propunând soluții de optimizare a activitatii companiei;
Verifică documentele care stau la baza incheierii contractelor, identificand eventualele neconformitati;
Urmareste aparitia actelor normative specifice domeniului de activitate al societatii si le aduce la cunostinta conducerii societatii si a departamentelor implicate, formuland puncte de vedere cu privire la actele normative respective;
Redactează documente juridice într-o manieră structurată şi concisă, utilizând un limbaj juridic adecvat și susține coerent argumentele juridice invocate;
Verifică incheierea anumitor categorii de contracte comerciale, inscrierea tuturor elementelor obligatorii prevazute de lege, in legatura cu obiectul contractului, termenele de executare, modalitati de plata, scadenta, calitate, clauze de penalitate si despagubiri pentru neexecutarea intocmai a contractelor incheiate;
Identifică, previne si minimalizează riscurile juridice care afecteaza compania;
Furnizează rapoarte cu privire la activitatea proprie respectand termenele limită