Bucureşti Sectorul 6, B-dul IULIU MANIU, Nr. 6Q, ZONA A, Etaj 10
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Efectuarea auditurilor interne a proceselor organizației și a locurilor de muncă;
Participarea la auditurile externe din partea clienților și a organizațiilor de certificare;
Analiza neconformităților din producție si audituri externe;
Corespondența cu clientul și organismele de certificare;
Elaborarea planurilor de acțiune pentru soluționarea neconformităților;
Evaluarea eficacității acțiunilor;
Actualizarea și întocmirea documentației interne a SMQ în raport cu cerințele clienților, a standardelor de referinţă a SMQ și a organizaţiilor de certificare;
Colaborarea cu compartimentele de control și de producție pentru ameliorarea proceselor
Urmărește aplicarea corectă în producție a tehnologiilor, urmărește eficiența proceselor, propune și implementează măsuri de îmbunătățire a proceselor în vederea reducerii pierderilor pe fluxul de producție;
Analizează date legate de performanța proceselor, inițiază și participă activ la activități de îmbunătățire continuă;
Se menține la curent cu noutățile din domeniu, studiază fezabilitatea transpunerii în cadrul fabricii și propune introducerea de cele mai bune practici din domeniu, pe care ulterior le transpune în proceduri standardizate;
Monitorizează functionarеa corespunzătoare a еchipamеntеlor pе liniile tеhnologice;
Participă la omologarea și lansarea în producție a produselor noi și a noilor echipamente de productie
Identifică oportunități de optimizare și propune soluții de îmbunătățire pentru modul de lucru al personalului productiv;
Oferă îndrumare pentru echipele de producție și mentenanță pentru a îmbunătăți practicile și procedurile de lucru, asigurând că acestea sunt definite în conformitate cu Sistemul de Management al Calității;
Promoveză sistemul sugestiilor de îmbunătățire și inițiativele de eficiență și optimizare a costurilor în rândul angajaților, evaluează sugestiile primite și supervizează implementarea lor
Implementeaza si mentine Sistemul de Management al Calitatii companiei in concordanta cu cerintele standardelor IATF 16949 si ISO 9001;
Se asigura ca cerintele clientului sunt cunoscute si sunt aplicate;
Asigura calitatea la furnizori, la client si in aria de productie;
Coordoneaza efectuarea masuratorilor din laborator si le documenteaza;
Analizează și evaluează rezultatele SPC (Statistical Process Control), elaborează planurile de îmbunătățire necesare pe baza rezultatelor evaluării, le implementează, păstrează înregistrările relevante;
Conduce echipa de analiza in caz de reclamatii la client (0 km si warranty);
Intocmeste raportul 8D impreuna cu membrii echipei de analiza (echipa multifunctionala);
Se asigura ca au fost luate actiuni eficiente si monitorizeaza actiunile pana la inchiderea lor. Mentine toate datele necesare la zi in sistemul de gestionare a reclamatiilor;
Intocmeste impreuna cu o echipa multifunctionala Planul de Control si PFMEA;
Intocmeste dosarul PPAP (Production - Part Approval Process) pe baza cerintelor clientului si obtine aprobarea clientului
Creaza si actualizeaza informatii documentate pentru controlul materiei prime si a componentelor, controlul produselor din ariile de productie (presa, PRP, Arc Welding - CCB), etc
Efectuarea operatiunilor si inregistrarilor financiar-contabile (casa-lei si valuta, banca- lei si valuta, carduri, deconturi, achizitii interne si externe);
Interpretarea conturilor si inregistrarilor contabile fata de Sef Serviciul Financiar - Contabil;
Intocmirea balantelor contabile, pregatirea rapoartelor si statisticilor financiare;
Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale - Intrastat, ANAF ,SAF T;
Evidenta salariati (Revisal), contracte de munca, intocmire state de plata lunare;
Efectuarea operatiunilor si inregistrarilor financiar-contabile (casa-lei si valuta, banca- lei si valuta, carduri, deconturi, achizitii interne si externe);
Interpretarea conturilor si inregistrarilor contabile fata de Sef Serviciul Financiar - Contabil;
Intocmirea balantelor contabile, pregatirea rapoartelor si statisticilor financiare;
Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale - Intrastat, ANAF ,SAF T;
Evidenta salariati (Revisal), contracte de munca, intocmire state de plata lunare;
Efectuarea operatiunilor si inregistrarilor financiar-contabile (casa-lei si valuta, banca- lei si valuta, carduri, deconturi, achizitii interne si externe);
Interpretarea conturilor si inregistrarilor contabile fata de Sef Serviciul Financiar - Contabil;
Intocmirea balantelor contabile, pregatirea rapoartelor si statisticilor financiare;
Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale - Intrastat, ANAF ,SAF T;
Evidenta salariati (Revisal), contracte de munca, intocmire state de plata lunare;
Communicating with customers, making outbound calls to potential customers, and following up on leads;
Understanding customers' needs and identifying sales opportunities;
Answering potential customers' questions and sending additional information per email;
Keeping up with product and service information and updates;
Creating and maintaining a database of current and potential customers;
Explaining and demonstrating features of products and services;
Staying informed about competing products and services;
Maintaining accurate records: They must maintain detailed records of customer interactions, sales activity, and other relevant data to track progress and identify areas for improvement;
Generating technical and commercial quotations for original equipment and aftermarket;
Supply inbound and outbound data to local statistical authorities in the agreed format and time. For all VAT-Registrations in the corresponding country/countries;
Ensure the completeness of the declaration, by getting from business unit representatives all relevant information on the physical flows of goods;
Ensure that information is added manually on a regular base, where it is not automatically supported by a system;
Ensure that statistical reporting complies with all relevant legal requirements;
Interface with local authorities to ensure that all files conform to the authority's system architecture;
Ensure the correctness of the declaration, by running all kinds of control checks and using whatever reconciliation tools may be found necessary;
Maintain documentation for archiving, as well as copies of information supplied to Customs/Statistical;
Supply inbound and outbound data to local statistical authorities in the agreed format and time. For all VAT-Registrations in the corresponding country/countries;
Ensure the completeness of the declaration, by getting from business unit representatives all relevant information on the physical flows of goods;
Ensure that information is added manually on a regular base, where it is not automatically supported by a system;
Ensure that statistical reporting complies with all relevant legal requirements;
Interface with local authorities to ensure that all files conform to the authority's system architecture;
Ensure the correctness of the declaration, by running all kinds of control checks and using whatever reconciliation tools may be found necessary;
Maintain documentation for archiving, as well as copies of information supplied to Customs/Statistical;
Gestioneaza activităti de asistenta suport prin intermediul apelurilor inbound / outbound, ticket on-line, e-mailuri, pentru servicii care se incadreaza in aria de activitate;
Serviciile oferite sunt de informare si / sau suport pentru diferite produse bancare (blocare card, tranzactii, POS, aplicatii de Online Banking, carduri debit/credit);
Gestionarea activitătilor operative stabilite pe baza obiectivelor și a priorităților;
Documentarea informatiilor legate de apel în conformitate cu procedurile standard de operare;
Oferirea de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;
Respectarea standardele de calitate ale companiei in ceea ce priveste raportul cu clientii sai
Manages customer interactions & records reported issues in the ITSM - You will be an advisor in the communication via phone, emails and, ticketing tool with the client (L1 support);
Answers the customers' contacts via agreed channels and record reported issues - You will be a ‘right hand’ of the customers;
Participates in a supportive role by acting as a liaison between customers and departments within the organization, to ensure that all on-line system problems are resolved in an accurate and timely manner