Bucureşti Sectorul 1, Str. av. Popişteanu, Nr. 54A, Clădirea 2, din incinta Expo Business Park, Etaj 7
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Pharmacy Account Specialist - Perioada determinata
Iași
expirat: 09.05.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Key Account Specialist
Galați
expirat: 04.05.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Este responsabil de atingerea obiectivelor de vânzări prin promovarea şi vânzarea consultativă a produselor din portofoliul alocat, conform strategiilor stabilite de către companie;
Promovează numele, imaginea şi serviciile companiei în relaţiile cu clienţii;
Stabileşte, menţine şi dezvoltă relaţii de afaceri cu distribuitorii agreati şi cu toţi clientii de pe zona arondată, prin vizite regulate (în funcţie de rute, necesităţi, oportunitaţi);
ldentifică oportunităţile de afaceri în zona de vânzări alocată, analizează activităţile concurenţei şi propune acţiuni care să creeze avantaj competitiv pentru produsele din portofoliu;
Implementează planogramele specifice fiecărui producător conform strategiilor de marketing;
Implementează şi monitorizează acţiunile de marketing stabilite de către Brand Manager, la nivel de client;
Participă la congresele, conferinţele, manifestările ştiinţifice sau comerciale la care este solicitat de către superiorul direct
Este responsabil de atingerea obiectivelor de vânzări prin promovarea şi vânzarea consultativă a produselor din portofoliul alocat, conform strategiilor stabilite de către companie;
Promovează numele, imaginea şi serviciile companiei în relaţiile cu clienţii;
Stabileşte, menţine şi dezvoltă relaţii de afaceri cu distribuitorii agreati şi cu toţi clientii de pe zona arondată, prin vizite regulate (în funcţie de rute, necesităţi, oportunitaţi);
ldentifică oportunităţile de afaceri în zona de vânzări alocată, analizează activităţile concurenţei şi propune acţiuni care să creeze avantaj competitiv pentru produsele din portofoliu;
Implementează planogramele specifice fiecărui producător conform strategiilor de marketing;
Implementează şi monitorizează acţiunile de marketing stabilite de către Brand Manager, la nivel de client;
Participă la congresele, conferinţele, manifestările ştiinţifice sau comerciale la care este solicitat de către superiorul direct
Implementează strategia în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional;
Aplică politica generală şi specifică de vânzări stabilită de comun acord cu managementul firmei şi adaptează această politică la condiţiile concrete de piaţă;
Colaborează cu Key Account Manager-ii din celelalte divizii în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii cheie;
Comunică cu reprezentanţii Key Account-ului Regional în vederea stabilirii unei strategii unitare de colaborare;
Identifică noi oportunităţi de business şi menţine relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional conform strategiei companiei;
Promovează oferta de produse şi servicii, ofertele speciale şi politica relaţională cu clienţii care să asigure pe termen mediu şi lung o poziţie de top în piaţa de distribuţie farmaceutică;
Urmăreşte acţiunile şi ofertele concurenţei şi în funcţie de acestea, propune acţiuni specifice pentru adaptarea continuă a politicii relaţionale cu clienţii de tip Key Account Regional;
Menţine legătura cu Pharmacy Account Specialist-ii de pe zona arondată în vederea îndeplinirii obiectivelor de business.
Cerinţele postului:
Absolvent studii universitare;
Experiență în vânzări - minim 2 ani;
Cunoștințe operare PC (Word, Excel) - nivel avansat;
Limba engleză – nivel avansat (vorbire, scriere);
Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări;
Este responsabil de atingerea obiectivelor de vânzări prin promovarea şi vânzarea consultativă a produselor din portofoliul alocat, conform strategiilor stabilite de către companie
Promovează numele, imaginea şi serviciile companiei în relaţiile cu clienţii
Stabileşte, menţine şi dezvoltă relaţii de afaceri cu distribuitorii agreati şi cu toţi clientii de pe zona arondată, prin vizite regulate (în funcţie de rute, necesităţi, oportunitaţi);
ldentifică oportunităţile de afaceri în zona de vânzări alocată, analizează activităţile concurenţei şi propune acţiuni care să creeze avantaj competitiv pentru produsele din portofoliu
Implementează planogramele specifice fiecărui producător conform strategiilor de marketing
Implementează şi monitorizează acţiunile de marketing stabilite de către Brand Manager, la nivel de client
Participă la congresele, conferinţele, manifestările ştiinţifice sau comerciale la care este solicitat de către superiorul direct
Implementează strategia în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional
Aplică politica generală şi specifică de vânzări stabilită de comun acord cu managementul firmei şi adaptează această politică la condiţiile concrete de piaţă
Colaborează cu Key Account Manager-ii din celelalte divizii în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii cheie
Comunică cu reprezentanţii Key Account-ului Regional în vederea stabilirii unei strategii unitare de colaborare
Identifică noi oportunităţi de business şi menţine relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional conform strategiei companiei
Promovează oferta de produse şi servicii, ofertele speciale şi politica relaţională cu clienţii care să asigure pe termen mediu şi lung o poziţie de top în piaţa de distribuţie farmaceutică
Urmăreşte acţiunile şi ofertele concurenţei şi în funcţie de acestea, propune acţiuni specifice pentru adaptarea continuă a politicii relaţionale cu clienţii de tip Key Account Regional
Menţine legătura cu Pharmacy Account Specialist-ii de pe zona arondată în vederea îndeplinirii obiectivelor de business
Cerinţele postului:
Absolvent studii universitare
Experiență în vânzări - minim 2 ani
Cunoștințe operare PC (Word, Excel) - nivel avansat
Limba engleză – nivel avansat (vorbire, scriere)
Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări
Implementează strategia în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional
Aplică politica generală şi specifică de vânzări stabilită de comun acord cu managementul firmei şi adaptează această politică la condiţiile concrete de piaţă
Colaborează cu Key Account Manager-ii din celelalte divizii în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii cheie
Comunică cu reprezentanţii Key Account-ului Regional în vederea stabilirii unei strategii unitare de colaborare
Identifică noi oportunităţi de business şi menţine relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional conform strategiei companiei
Promovează oferta de produse şi servicii, ofertele speciale şi politica relaţională cu clienţii care să asigure pe termen mediu şi lung o poziţie de top în piaţa de distribuţie farmaceutică
Urmăreşte acţiunile şi ofertele concurenţei şi în funcţie de acestea, propune acţiuni specifice pentru adaptarea continuă a politicii relaţionale cu clienţii de tip Key Account Regional
Menţine legătura cu Pharmacy Account Specialist-ii de pe zona arondată în vederea îndeplinirii obiectivelor de business
Cerinţele postului:
Absolvent studii universitare
Experiență în vânzări - minim 2 ani
Cunoștințe operare PC (Word, Excel) - nivel avansat
Limba engleză – nivel avansat (vorbire, scriere)
Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări
Implementează strategia în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional
Aplică politica generală şi specifică de vânzări stabilită de comun acord cu managementul firmei şi adaptează această politică la condiţiile concrete de piaţă
Colaborează cu Key Account Manager-ii din celelalte divizii în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii cheie
Comunică cu reprezentanţii Key Account-ului Regional în vederea stabilirii unei strategii unitare de colaborare
Identifică noi oportunităţi de business şi menţine relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional conform strategiei companiei
Promovează oferta de produse şi servicii, ofertele speciale şi politica relaţională cu clienţii care să asigure pe termen mediu şi lung o poziţie de top în piaţa de distribuţie farmaceutică
Urmăreşte acţiunile şi ofertele concurenţei şi în funcţie de acestea, propune acţiuni specifice pentru adaptarea continuă a politicii relaţionale cu clienţii de tip Key Account Regional
Menţine legătura cu Pharmacy Account Specialist-ii de pe zona arondată în vederea îndeplinirii obiectivelor de business
Cerinţele postului:
Absolvent studii universitare
Experiență în vânzări - minim 2 ani
Cunoștințe operare PC (Word, Excel) - nivel avansat
Limba engleză – nivel avansat (vorbire, scriere)
Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări
Este responsabil pentru recrutarea şi selecţia de personal pentru zona şi departamentele alocate
Este responsabil de organizarea Assessment Center-urilor în colaborare cu superiorul direct pentru poziţiile de management
Asigură integrarea noilor angajaţi în departamentele alocate
Este responsabil de completarea şi actualizarea rapoartelor specifice activităţii, organigramelor, bazelor de date
Este responsabil de implementarea şi interpretarea procedurilor şi politicilor de resurse umane
Asigură respectarea condiţiilor legale de către companie privind sănătatea şi securitatea în muncă şi situaţii de urgenţă
Organizează evenimente de informare privind securitatea şi sănătatea în muncă
Participă la cercetarea accidentelor de muncă şi ţine evidenţa acestora
Colaborează cu serviciul medical pentru cunoaşterea la zi a situaţiei îmbolnăvirilor profesionale, efectuează programările de medicina muncii la angajare şi periodice
Gestioneaza activitatile privind procesele de administrare si salarizare personal
Intocmeste contractele de munca pentru angajati, actele aditionale privind modificarile survenite, deciziile privind incetarea contractelor de munca
Elibereaza adeverintele solicitate de angajati (de vechime, de stagiu cotizare 6 luni,pentru concediu de crestere si ingrijire copil, adeverinte de somaj, etc)
Gestioneaza dosarele de personal
Colecteaza documentele necesare procesului de salarizare: pontaje, concedii medicale, concedii odihna, concedii fara plata
Intocmeste statele de plata a salariilor
Intocmeste si depune declaratiile lunare/rapoartele statistice catre institutiile statului
Mentine in permanenta relatiile cu Casa de Asigurari de Sanatate, Casa de Pensii si alte autoritati ale statului
Perform Good Distribution Practice and Quality Assurance activities in line with national and European regulations for Medicinal Products, Medical Devices, Food Supplements, Foods for special medical purposes, Cosmetics, Accessories
Responds to the needs of partners and health authorities, establishes strong professional relationships, and provides credible Good Distribution Practice expertise
Monitoring and ensuring the fulfillment of local and European legal regulations and standards such as LawGood Distribution Practice Regulation, ISO 9001:2015 Standard, etc
Ensuring that appropriate quality GDP systems are in place, such as customer and supplier screening, quality agreements, recall operations, management of product and distribution complaints, the decision of the final disposition of returned, rejected, recalled, or falsified products and the approval of any subcontracted activities which may impact on distribution
Ensuring that the subcontracted operations (logistic and transport services) are qualified and audited and that they do not compromise the quality of MAGNAPHARM’s distributed medical products portfolio