Bucureşti Sectorul 1, Str. av. Popişteanu, Nr. 54A, CLADIREA CORP 1, BIROUL NR. 2, Etaj 4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor/serviciilor folosind argumente solide către clienții existenți și potențiali;
Efectuarea de analize cost-beneficiu pentru clienții existenți și potențiali;
Stabilirea, dezvoltarea și menținerea relațiilor pozitive de afaceri și cu clienții;
Contactarea potențialilor clienți prin apeluri telefonice sau deplasare la sediul acestora;
Rezolvarea rapidă a problemelor și reclamațiilor clienților pentru a maximiza satisfacția;
Atingerea obiectivelor de vânzări stabilite și rezultatele în cadrul programului;
Coordonarea efortului de vânzări cu membrii echipei și alte departamente;
Analiza potențialului teritoriului/pietei, urmărirea vânzărilor și a rapoartelor de stare;
Furnizarea catre management de rapoarte privind nevoile clienților, problemele, interesele, activitățile competitive și potențialul pentru noi produse și servicii;
Menținerea la curent cu cele mai bune practici și tendințe promoționale;
Asigura relatia la distanta cu clientii, prin preluarea si solutionarea contactelor primite, prin intermediul canalelor : telefon, e-mail, internet, fax;
Participa la fidelizarea clientelei prin serviciile de calitate oferite
Ofera informatii complete si corecte cu privire la produsele si serviciile din portofoliul bancii;
Inregistreaza tranzactii solicitate de utilizatorii serviciului, in urma identificarii acestora;
Identifica nevoi aditionale ale clientilor si promoveaza produsele si serviciile bancii in vedere vanzarii acestora;
Preia, inregistreaza si rezolva reclamatiile adresate de clientii bancii.
identifica motivul nemultumirii clientului;
rezolva, in functie de nivelul de competenta, solicitarea clientului;
preia informatiile comunicate de client si inregistreaza reclamatia acestuia explicitand corect, complet si coerent situatia prezentata
identifica motivul nemultumirii clientului;
rezolva, in functie de nivelul de competenta, solicitarea clientului;
preia informatiile comunicate de client si inregistreaza reclamatia acestuia explicitand corect, complet si coerent situatia prezentata
Develops and assures the implementation the procedures and cross functional improvement projects;
Leads and motivates the Production Extrusion team to achieve the highest levels of product quality and production efficiency;
Plans daily work assignments and periodic rotations for assigned employees to meet objectives;
Supervises the production execution progress and human resources allocation and makes adjustments as needed;
Sets clear objectives and measures, monitors progress and results;
Identifies potential parameters discrepancies, performance gap or organisation and defines appropriated actions plans by using Problem Solving tools;
Estimates costs, prepares budgets and strategic plans, capable to implement the strategy for the new machines;
Follows-up extrusion section KPI's and defines accordingly continuous improvement plans;
Sets yearly specific business and people objectives for subordinates, supports the employees in achieving these objectives, evaluates them formally twice per year and proposes rates for their performance;
Identifies staff development and training needs and inform the proper responsible (manager and/or human resource department);
Ensures that proper labor relations and conditions of employment are maintained;
Supervises and is responsible for production quality, co-operates with Quality & Environment Department and participates in supervising the quality level
Maintains records, prepares reports and composes correspondences related to his/her activity
Develops and retains a results-focused team to achieve productivity
Responsabil pentru toate rezultelele activititatilor si proceselor desfasurate la nivelul ariei de care este responsabil
Se asigura ca agenda safety este respectata, calitatea este in limitele de control, eficienta ariei este la nivelul dorit, iar costurile sunt gestionate corespunzator, conform bugetului
Stabileste prioritatile zilnice la nivel de arie, conduce implementarea planurilor de imbunatatire folosind metodologia si instrumentele TPM si realizeaza confirmarea proceselor zilnice, pentru a se asigura de respectarea standardelor si a sistemelor critice
Conduce activitati de rezolvare a problemelor complexe (in cooperare cu specialistii de Calitate si Mentenanta)
Colecteaza si proceseaza toate datele si realizeaza rapoarte aliniate cu responsabilitatile in scop, prin utilizarea instrumentelor connected breweries
Urmareste planul de productie si sustine performanta E2E
Responsabil pentru coordonarea si dezvoltarea unei echipe autonome la nivelul ariei sale de responsabilitate, prin indrumare si promovarea unei culturi orientate spre performanta
Identifică punctele de siguranță care necesită îmbunătățiri și propune acțiuni pentru a elimina riscurile. In mod sistematic conduce îmbunătățiri ale siguranței și crește gradul de conștientizare în rândul colegilor
Coordonează procesul de rezolvare a etichetelor SAFETY din zona sa
Se asigura ca productia si furnizarea de utilitati sunt gestionate in siguranta si sunt conforme cu legislatia si regulile in vigoare
Se asigura ca indicatorii cheie de performanta (KPI) privind sustenabilitatea sunt monitorizati si cascadati corespunzator
Conduce agenda de sustenabilitate la nivel de fabrica (reducerea consumurilor de apa si energie, emisii de carbon si generare deseuri)
Gestioneaza si asigura furnizarea necesarului de utilitati la calitatea ceruta
Asigura conformarea cu cerintele din Managementul Proceselor de Siguranta (PSM)
Asigura un management optim al balantei de CO2, distributia agentilor de racire (NH3, glycol), distributia aburului si conformarea utilitatilor cu standardele de mediu si legislatia locala
Identifică punctele de siguranță care necesită îmbunătățiri și propune acțiuni pentru a elimina riscurile. Se asigura ca toate sarcinile de automatizare legate de siguranta sau legale sunt implementate. Se asigura ca standardele de siguranta sunt mentinute in toate proiectele de automatizare
Mentine planul strategic de automatizare si gestioneaza securitatea PCD la nivel de fabrica
Impreuna cu inginerii de mentenanta, este responsabil pentru disponibilitatea echipamentelor (timp de functionare), paricipa/conduce analizele de defect complexe (BDA, RCFA). Responsabil pentru evaluare si instruire in cadrul rezolvarii problemelor de automatizare
Gestioneaza proiectele de automatizare si realizeaza evaluari si ajustari pentru balansarea liniilor. Monitorizeaza performanta echipamentelor pentru proiectele de automatizare si promoveaza standardele. Se asigura ca toate proiectele de automatizare sunt livrate complet si la timp (OTIF) si la nivelul de calitate cerut
Activitati de suport in vederea ndeplinirii planului de colectare de pentru atingerea targetului departamentului, la instructiunile precise si limitate ale avocatilor din cadrul Societatii de Avocatura
Suport in vederea administrarii activitatii de colectare prin telefon
Monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu clientii debitori / girantii
Raportarea stadiului colectarii / recuperarii creantelor din portofoliu
Suport permanent pentru transmiterea notificarilor de plata: intocmire, impachetare/ implicuire, in functie de caz
Coordinating and supervising daily dispatch/delivery of goods and materials
Supervising warehouse personnel to perform the right task at the right time
Preparing daily shipment report
Work with cross functional team and inter department to support logistics and supply chain activities
Communication with freight forwarders / shipping line, surveyor for shipping schedule and shipping documentation
Ensuring that goods are delivered in the right quantities, to the right customer, and at the right time
Implementing cost reduction principles in all aspects of warehousing transaction and service transportation activities
Ensuring that all objectives, instructions, and directions from the site manager are successfully achieved
Supporting and participating in the process related to supply chain management activities, including a proactive contribution to win strategies. responsible for accomplishment of logistic KPI (customer, supplier backlog, transport costs, inventory)
Undertaking the full review and development of warehouse systems and the procedures
Ensuring that materials are always available, especially when required, and that planning functions are effectively and efficiently managed
Implementing the tools or techniques that are related to logistics for a more effective and easier job
Ensuring that all documentation is accurate and up to date
First responsible of all logistics audit (or Customer Logistics Audit)
Analiza corectitudinii facturilor de achizitii intracomunitare, achizitii intracomunitare asimilate si a facturilor de servicii prin prisma TVA;
Introducerea operativa si corecta in sistemul de intregistrare a facturilor de achizitii a elementelor obligatorii de TVA si/sau a ordinelor de vanzare pentru facturile de vanzare in sistemul cu departamentele furnizorilor abilitate pentru asigurarea de documente de achizitii corecte si complete, cat si pentru corectarea celor neadecvate;
Informarea furnizorilor cu privire la transmiterea si verificarea codurilor de TVA; schimb de informatii pentru asigurarea documentatiei corecte in vederea justificarii tratamentului TVA;
Listarea, colectarea, stocarea si arhivarea fizica si/sau electronica a documentelor de achizitii si a celor de vanzari;
Obtinerea dovezilor de scutire pentru livrarile intracomunitare si a exporturilor
Intelege viziunea si misiunea grupului din care face parte si aplica cunostintele sale in activitatile din cadrul departamentului;
Realizează oferte de preț și urmărește comenzile de la ofertare și până la livrarea sau montajul acestora
Acordă consultanță clienților din portofoliu cu privire la produsele comercializate
Menține și gestionează relația cu clienții ce implică urmărirea stadiului comenzilor acestora, urmărirea situației financiare și a livrării comenzilor
Răspunde dе аdministrarea și dеzvoltаrеа portofoliului dе clienți străini, vorbitori de limba germană
Răspunde de prеzentаrеa, promovarеа și vânzarea produsеlor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei
Stabilește și participă la întâlnirile cu clienții
Întocmește documentele comerciale
Participă activ la planificarea și implementarea strategiei de vânzări
Participă activ la şedinţele departamentale; vine cu sugestii de îmbunătăţire pentru atingerea obiectivelor firmei și pentru îmbunătățirea activității proprii și în departament, asigură, dacă e cazul, suport echipei de vânzări
Colectarea, monitorizarea si reconcilierea datelor operationale si financiare (de ex. prime de asigurare, scadente, rate de facturat, rate de incasat, venituri din comisioane);
Monitorizeaza si controleaza starea de functionare a utilajelor si instalatiilor, initiaza actiuni în vederea depistarii si repararii defectiunilor pe parte de automatizari
Intervine pentru realizarea lucrarilor intretinere, revizii tehnice, reparatii la aparatele si echipamentele de automatizari
Intocmeste programe de intretinere, revizii tehnice si reparatii ale utilajelor, instalatiilor si echipamentelor de control si conducere a procesului
Intocmeste procese verbale de constatare / reparare a defectiunilor
Gestioneaza bazele de date si/sau documentele tehnice
Monitorizarea și optimizarea fluxurilor de producție pentru a asigura o eficiență maximă;
Supravegherea stocurilor de materiale și materii prime necesare în procesul de producție;
Colaborarea strânsă cu departamentele de calitate si mentenanta pentru identificarea și soluționarea eficientă a problemelor de calitate/tehnice ce apar pe liniile de productie, si stabilirea masurilor preventive;
Întocmirea rapoartelor zilnice si lunare referitoare la performanța proceselor de producție și propunerea de îmbunătățiri continue;
Gestionarea documentatiei, rapoartelor, autorizatiilor de mediu/SSM/ISU/ISCIR si relatia cu autoritatile/colaboratorii din domeniu;
Instruirea noilor angajati in toate aspectele legate de productie in cadrul fabricii
Executarea lucrărilor de încărcare a gipsului în autobasculantă, din front, pentru a fi transportat la stația de concasare
Participarea, alături de echipa de mentenanță, la executarea reviziilor și reparărilor accidentale sau planificate, precum și la întreținerea curentă a stației de concasare-clasare, sau supravegherea fluxului și curățeniei
Participarea, alături de echipa de service, la întreținerea, repararea curentă sau accidentală a utilajului din dotare
În lipsa titularului de pe încărcătorul frontal, va deservi acest utilaj pentru executarea lucrărilor destinate utilajului
Respectarea procedurilor de lucru cât și a instrucțiunilor șefului ierarhic