Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Carry on activities for products and manufacturing processes quality in accordance with customer’s requirements and YRL Quality System;
Assures and follow-up the implementation of corrective actions for nonconformities from internal audits, customer audits and third-party audits in production process;
Update quality documentation and communicate to carry forward lessons learned from quality concerns;
Train others in all aspects of the quality system and application of procedures;
Lead regular inspection meetings with representatives from appropriate departments to establish an action plan for improving products quality;
Develop, implement and manage key performance indicators (KPIs) for each area of responsibility;
Report on achievement of targets and identify any actions required;
Monitor the completion of tasks and ensure good performance and record on appropriate systems;
Carry on activities for products and manufacturing processes quality in accordance with customer’s requirements and YRL Quality System;
Assures and follow-up the implementation of corrective actions for nonconformities from internal audits, customer audits and third-party audits in production process;
Update quality documentation and communicate to carry forward lessons learned from quality concerns;
Train others in all aspects of the quality system and application of procedures;
Lead regular inspection meetings with representatives from appropriate departments to establish an action plan for improving products quality;
Develop, implement and manage key performance indicators (KPIs) for each area of responsibility;
Report on achievement of targets and identify any actions required;
Monitor the completion of tasks and ensure good performance and record on appropriate systems;
Coordoneaza activitatea de control a calitatii produsului si procesului de productie;
Coordoneaza activitatea de investigare a defectelor/reclamatiilor de la client si stabilire a actiunilor necesare;
Creeaza si coordoneaza planul/punctele de inspectie;
Intocmeste rapoarte zilnice privind defectele interne/ completeaza raportul saptamanal privind indicii de calitate;
Elaboreaza standarde de inspectie, reguli pentru calitate si le difuzeaza la toate departamentele implicate;
Participa la elaborarea PFMEA si la activitatile de imbunatatire a procesului in vederea prevenirii aparitiei defectelor;
Defineste, elaboreaza Planul de Control;
Coordoneaza activitatea de validare a echipamentelor
Coordoneaza activitatea desfasurata de Patrol si de Inspectorii Calitate;
Coordoneaza activitatea de validare a echipamentelor si a procesului de fabricatie pentru schimbarile cerute de client, modele/proiecte noi;
Participa la auditurile interne/externe pe liniile de fabricatie si se asigura de implementarea actiunilor din Planul de actiuni corective rezultat in urma auditului
Supravegherea procesului de munca in scopul prevenirii accidentelor de munca si bolilor profesionale, prevenirii si stingerii incendiilor, protectia civila si protectia mediului
Verificarea mentinerii Sistemului de Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca;
Instruirea, personalului referitor la problemele de mediu, securitate, sanatate in munca si situatii de urgenta si evaluarea cunostintelor dobindite in procesul de instruire pe baza testarii si avizarea personalului la inceputul procesului de angajare cu privire la modul in care acesta corespunde cu cerintele de securitate, mediu si situatii de urgenta;
Verificarea si inlaturarea tuturor situatiilor care pot aparea in procesul de munca, susceptibile sa provoace evenimente sau situatii de urgenta;
Verificarea tuturor situatiilor care pot apare in procesul de munca, susceptibile sa provoace accidente de munca si imbolnaviri profesionale si tinerea evidentei accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
Propunerea de sanctiuni in cazul in care nu sunt respectate cerintele de securitate a muncii in organizarea si desfasurarea proceselor tehnologice in toate locurile de munca;
Verificarea programelor anuale de prevenire a situatiilor de urgenta;
Elaborarea de instructiuni de aplicare a normelor de mediu, securitatea muncii la toate locurile de munca;
Verificarea masurilor tehnice si organizatorice de functionare a instalatiilor tehnologice in conditii de siguranta;
Respectarea atributiilor din Anexa realizata cf. art 15 din HG actualizata
Supravegherea procesului de munca in scopul prevenirii accidentelor de munca si bolilor profesionale, prevenirii si stingerii incendiilor, protectia civila si protectia mediului
Verificarea mentinerii Sistemului de Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca;
Instruirea, personalului referitor la problemele de mediu, securitate, sanatate in munca si situatii de urgenta si evaluarea cunostintelor dobindite in procesul de instruire pe baza testarii si avizarea personalului la inceputul procesului de angajare cu privire la modul in care acesta corespunde cu cerintele de securitate, mediu si situatii de urgenta;
Verificarea si inlaturarea tuturor situatiilor care pot aparea in procesul de munca, susceptibile sa provoace evenimente sau situatii de urgenta;
Verificarea tuturor situatiilor care pot apare in procesul de munca, susceptibile sa provoace accidente de munca si imbolnaviri profesionale si tinerea evidentei accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
Propunerea de sanctiuni in cazul in care nu sunt respectate cerintele de securitate a muncii in organizarea si desfasurarea proceselor tehnologice in toate locurile de munca;
Verificarea programelor anuale de prevenire a situatiilor de urgenta;
Elaborarea de instructiuni de aplicare a normelor de mediu, securitatea muncii la toate locurile de munca;
Verificarea masurilor tehnice si organizatorice de functionare a instalatiilor tehnologice in conditii de siguranta;
Respectarea atributiilor din Anexa realizata cf. art 15 din HG actualizata
Conduce, coordoneaza si controleaza proiectele pentru a asigura succesul acestora la toate nivelele;
Gestioneaza toate modificarile proiectelor in derulare;asigura implementarea tuturor modificarilor in conformitate cu cerintele clientilor, la timp si cu costuri minime;
Analizeaza informatiile / datele de la celelalte departamente si actioneaza in vederea rezolvarii problemelor
Desfasoara sedinte interne de urmarire a proiectului cu reprezentantii fiecarui department
Creeaza si implementeaza reguli si proceduri scrise
Gaseste si colaboreaza cu persoane- cheie din alte departamente si din alte fabrici Yazaki
Creeaza o echipa de proiect pe care o informeaza cu privire la detalii despre proiect si pe care o conduce pentru a asigura reusita proiectului.
Conduce, coordoneaza si controleaza proiectele pentru a asigura succesul acestora la toate nivelele;
Gestioneaza toate modificarile proiectelor in derulare;asigura implementarea tuturor modificarilor in conformitate cu cerintele clientilor, la timp si cu costuri minime;
Analizeaza informatiile / datele de la celelalte departamente si actioneaza in vederea rezolvarii problemelor
Desfasoara sedinte interne de urmarire a proiectului cu reprezentantii fiecarui department
Creeaza si implementeaza reguli si proceduri scrise
Gaseste si colaboreaza cu persoane- cheie din alte departamente si din alte fabrici Yazaki
Creeaza o echipa de proiect pe care o informeaza cu privire la detalii despre proiect si pe care o conduce pentru a asigura reusita proiectului.
Coordoneaza activitatea de control a calitatii produsului si procesului de productie;
Coordoneaza activitatea de investigare a defectelor/reclamatiilor de la client si stabilire a actiunilor necesare;
Creeaza si coordoneaza planul/punctele de inspectie;
Intocmeste rapoarte zilnice privind defectele interne/ completeaza raportul saptamanal privind indicii de calitate;
Elaboreaza standarde de inspectie, reguli pentru calitate si le difuzeaza la toate departamentele implicate;
Participa la elaborarea PFMEA si la activitatile de imbunatatire a procesului in vederea prevenirii aparitiei defectelor;
Defineste, elaboreaza Planul de Control;
Coordoneaza activitatea de validare a echipamentelor
Coordoneaza activitatea desfasurata de Patrol si de Inspectorii Calitate;
Coordoneaza activitatea de validare a echipamentelor si a procesului de fabricatie pentru schimbarile cerute de client, modele/proiecte noi;
Participa la auditurile interne/externe pe liniile de fabricatie si se asigura de implementarea actiunilor din Planul de actiuni corective rezultat in urma auditului
Coordoneaza activitatea de control a calitatii produsului si procesului de productie;
Coordoneaza activitatea de investigare a defectelor/reclamatiilor de la client si stabilire a actiunilor necesare;
Creeaza si coordoneaza planul/punctele de inspectie;
Intocmeste rapoarte zilnice privind defectele interne/ completeaza raportul saptamanal privind indicii de calitate;
Elaboreaza standarde de inspectie, reguli pentru calitate si le difuzeaza la toate departamentele implicate;
Participa la elaborarea PFMEA si la activitatile de imbunatatire a procesului in vederea prevenirii aparitiei defectelor;
Defineste, elaboreaza Planul de Control;
Coordoneaza activitatea de validare a echipamentelor
Coordoneaza activitatea desfasurata de Patrol si de Inspectorii Calitate;
Coordoneaza activitatea de validare a echipamentelor si a procesului de fabricatie pentru schimbarile cerute de client, modele/proiecte noi;
Participa la auditurile interne/externe pe liniile de fabricatie si se asigura de implementarea actiunilor din Planul de actiuni corective rezultat in urma auditului
Supravegherea procesului de munca in scopul prevenirii accidentelor de munca si bolilor profesionale, prevenirii si stingerii incendiilor, protectia civila si protectia mediului
Verificarea mentinerii Sistemului de Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca;
Instruirea, personalului referitor la problemele de mediu, securitate, sanatate in munca si situatii de urgenta si evaluarea cunostintelor dobindite in procesul de instruire pe baza testarii si avizarea personalului la inceputul procesului de angajare cu privire la modul in care acesta corespunde cu cerintele de securitate, mediu si situatii de urgenta;
Verificarea si inlaturarea tuturor situatiilor care pot aparea in procesul de munca, susceptibile sa provoace evenimente sau situatii de urgenta;
Verificarea tuturor situatiilor care pot apare in procesul de munca, susceptibile sa provoace accidente de munca si imbolnaviri profesionale si tinerea evidentei accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
Propunerea de sanctiuni in cazul in care nu sunt respectate cerintele de securitate a muncii in organizarea si desfasurarea proceselor tehnologice in toate locurile de munca;
Verificarea programelor anuale de prevenire a situatiilor de urgenta;
Elaborarea de instructiuni de aplicare a normelor de mediu, securitatea muncii la toate locurile de munca;
Verificarea masurilor tehnice si organizatorice de functionare a instalatiilor tehnologice in conditii de siguranta;
Respectarea atributiilor din Anexa realizata cf. art 15 din HG actualizata
Supravegherea procesului de munca in scopul prevenirii accidentelor de munca si bolilor profesionale, prevenirii si stingerii incendiilor, protectia civila si protectia mediului
Verificarea mentinerii Sistemului de Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca;
Instruirea, personalului referitor la problemele de mediu, securitate, sanatate in munca si situatii de urgenta si evaluarea cunostintelor dobindite in procesul de instruire pe baza testarii si avizarea personalului la inceputul procesului de angajare cu privire la modul in care acesta corespunde cu cerintele de securitate, mediu si situatii de urgenta;
Verificarea si inlaturarea tuturor situatiilor care pot aparea in procesul de munca, susceptibile sa provoace evenimente sau situatii de urgenta;
Verificarea tuturor situatiilor care pot apare in procesul de munca, susceptibile sa provoace accidente de munca si imbolnaviri profesionale si tinerea evidentei accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
Propunerea de sanctiuni in cazul in care nu sunt respectate cerintele de securitate a muncii in organizarea si desfasurarea proceselor tehnologice in toate locurile de munca;
Verificarea programelor anuale de prevenire a situatiilor de urgenta;
Elaborarea de instructiuni de aplicare a normelor de mediu, securitatea muncii la toate locurile de munca;
Verificarea masurilor tehnice si organizatorice de functionare a instalatiilor tehnologice in conditii de siguranta;
Respectarea atributiilor din Anexa realizata cf. art 15 din HG actualizata
Stabilirea procedurilor privind Sistemul EH&S, organizarea, conducerea si realizarea procesului de munca in scopul prevenirii accidentelor de munca si bolilor profesionale
Coordonarea implementarii si mentinerii Sistemului de Management de Mediu, Sanatate si Securitate in Munca;
Instruirea, evaluarea si avizarea personalului la inceputul procesului de angajare referitor la problemele de mediu, securitate, sanatate in munca si situatii de urgenta;
Evaluarea nivelului de risc de accidentare si imbolnavire profesionala, propunerea de masuri de prevenire corespunzatoare ce vor alcatui programul anual de securitate si sanatate;
Verificarea programelor anuale de prevenire in domeniul protectiei mediulu,situatiilor de urgenta si a securitatii si sanatatii in munca;
Verificarea tuturor situatiilor care pot apare in procesul de munca, susceptibile sa provoace accidente de munca si imbolnaviri profesionale si tinerea evidentei accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
Propunerea de sanctiuni in cazul in care nu sunt respectate cerintele de securitate a muncii in organizarea si desfasurarea proceselor tehnologice in toate locurile de munca;
Intocmirea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor de functionare ale fabricii, avize, licente;
Elaborarea de instructiuni proprii privind aplicarea normelor de mediu si de securitatea muncii la toate locurile de munca;
Verificarea masurilor tehnice si organizatorice de functionare a instalatiilor tehnologice in conditii de siguranta;
Verificarea incadrarii noxelor in limitele de nocivitate admise pentru locul de munca
Evaluarea necesarului de echipamente si mijloace de protectie individuala, distribuirea si participarea la receptia mijloacelor de protectie colectiva;
Coordoneaza activitatea de CSSM asigurand asistenta tehnica de specialitate in timpul sedintelor si cotroalelor; Respectarea atributiilor din Anexa realizata cf. art 15 din HGactualizata
Stabilirea procedurilor privind Sistemul EH&S, organizarea, conducerea si realizarea procesului de munca in scopul prevenirii accidentelor de munca si bolilor profesionale
Coordonarea implementarii si mentinerii Sistemului de Management de Mediu, Sanatate si Securitate in Munca;
Instruirea, evaluarea si avizarea personalului la inceputul procesului de angajare referitor la problemele de mediu, securitate, sanatate in munca si situatii de urgenta;
Evaluarea nivelului de risc de accidentare si imbolnavire profesionala, propunerea de masuri de prevenire corespunzatoare ce vor alcatui programul anual de securitate si sanatate;
Verificarea programelor anuale de prevenire in domeniul protectiei mediulu,situatiilor de urgenta si a securitatii si sanatatii in munca;
Verificarea tuturor situatiilor care pot apare in procesul de munca, susceptibile sa provoace accidente de munca si imbolnaviri profesionale si tinerea evidentei accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
Propunerea de sanctiuni in cazul in care nu sunt respectate cerintele de securitate a muncii in organizarea si desfasurarea proceselor tehnologice in toate locurile de munca;
Intocmirea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor de functionare ale fabricii, avize, licente;
Elaborarea de instructiuni proprii privind aplicarea normelor de mediu si de securitatea muncii la toate locurile de munca;
Verificarea masurilor tehnice si organizatorice de functionare a instalatiilor tehnologice in conditii de siguranta;
Verificarea incadrarii noxelor in limitele de nocivitate admise pentru locul de munca
Evaluarea necesarului de echipamente si mijloace de protectie individuala, distribuirea si participarea la receptia mijloacelor de protectie colectiva;
Coordoneaza activitatea de CSSM asigurand asistenta tehnica de specialitate in timpul sedintelor si cotroalelor; Respectarea atributiilor din Anexa realizata cf. art 15 din HGactualizata
Conduce, coordoneaza si controleaza proiectele pentru a asigura succesul acestora la toate nivelele;
Gestioneaza toate modificarile proiectelor in derulare;asigura implementarea tuturor modificarilor in conformitate cu cerintele clientilor, la timp si cu costuri minime;
Analizeaza informatiile / datele de la celelalte departamente si actioneaza in vederea rezolvarii problemelor
Desfasoara sedinte interne de urmarire a proiectului cu reprezentantii fiecarui department
Creeaza si implementeaza reguli si proceduri scrise
Gaseste si colaboreaza cu persoane- cheie din alte departamente si din alte fabrici Yazaki
Creeaza o echipa de proiect pe care o informeaza cu privire la detalii despre proiect si pe care o conduce pentru a asigura reusita proiectului.