Bucureşti Sectorul 1, Str. NICOLAE CARAMFIL, Nr. 25, parter şi etajele 2-4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Îmi doream doar sa economisesc bani, asa ca in vizită la banca Reiffeisen, o domnișoara consultant de asigurări Uniqa mi-a prezentat produsul asigurarea de viață cu răscumpărare ca fiind ceea ce am nevoie, explicandu-mi ca după 3 ani, banii plătiți lunar Îmi vor fi restituiti, si voi primi si un supliment, ca urmare a investiției banilor de către asigurător...
M-a convins sa contractez 2 polițe, fiecare in valoare de 300, totul s-a realizat electronic, din tabletă, telefon, pe mail, semnat contract, încredere in cele spuse de domnișoara...
După o săptămână, din curiozitate, am citit pe sărite contractul de asigurare trimis pe mail, ca să aflu ca termenul poliței era de 20 de ani, doar atunci as fi primit un supliment, nu [ ocenzurowano ] 3 ani cat as fi vrut eu sa economisesc.De asemenea, dacă as fi dorit rezilierea asigurării si restituirea banilor, pana la împlinirea termenului de 3 ani de la încheiere, era imposibil, eu pierzând toti banii plătiți pana in acel moment.
Ideea este ca doar după 3 ani eu puteam sa rascumpar si nu că mai primeam i plus....nici banii plătiți nu ii mai primeam i totalitate, doar un procent calculat de firma ...
Intorcandu-ma la domnișoara după 2-3 săptămâni de la încheierea contractului, am solicitat rezilierea si returnarea valorii celor 2 polițe pentru prima luna, fiindu-mi inregistrate cererile si informată ca mi se vor vira banii in cont in cel mult 30 de zile...
După 1 săptămână si jumate domnișoara consultant de la Reiffeisen ma informează ca nu se mai restituie banii pentru ca trebuie sa ma hotărăsc in 20 de zile si nu m-am incadrat.. fără nimic scris...doar vorbe ...Așa ca atenție mare, țeparii nu sunt doar pe străzi, eu s-au reprofilat, se găsesc si in bănci si firme de asigurare. Îți prezintă marea cu sarea, iar dacă citești contractul te minunezi. Sa nu faceți ca mine!
Tepari, doar îți iau banii iar la o despăgubire efectiv îți urla la telefon și fac tot posibilul sa nu facă despăgubire a invocând tot felul de artificii. Feriti-va de ei!
Stați departe de această agenție!!!! Anulează unilateral un contract că să nu despăgubească. Trimit scrisoare de anulare după care, la o săptămână distanta trimite explicație de ce nu ești eligibil de despăgubire. Lipsă de profesionalism, considerație și respect!
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (249)Active ( 0 )Arhivă ( 249 )
UNIQA Digital Talent Finder Internship
Strada Nicolae G. Caramfil, București
expirat: 02.02.2020
Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
UNIQA Digital Talent Finder Internship
Strada Nicolae G. Caramfil, București
expirat: 02.02.2020
Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator Call Center
25 Strada Nicolae G. Caramfil, București
expirat: 27.11.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
INSPECTOR LICHIDARE DAUNE CASCO
25 Strada Nicolae G. Caramfil, București
expirat: 24.10.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Process improvement Specialist
25 Strada Nicolae G. Caramfil, București
expirat: 24.10.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Support the development, prioritization and execution of performance improvement projects;
Analyzes the existing processes, defines “to be” processes together with the business owners and suggests organizational structure and job requirements changes to maximize process improvements;
Leads Operational Excellence Initiative (OPEX) and works together with the business owners to increase the maturity implementation level and to integrate OPEX as a business as usual;
Drive operational excellence trough IT development process;
Assesses new procedures developed by business owners and validates them to reduce overlapping, inconsistences, duplications etc;
Creates the tools to measure process efficiency, resources calculation and supports the business owners in the implementation;
Identify and implement process metrics and KPI dashboard to measure process performance;
Provide recommendations to operational teams and business owners on ways to optimize/maximize performance revenues and participate in the definition of features success;
Create project plans for the process improvement initiatives and ensure the completion of projects against defined benefits and timelines through project tracking and reporting;
Communicate gaps in process designs and implementations to upper management
Gestioneaza primele colectate in vederea reconcilierii platilor primelor de asigurare
Proceseaza documentele receptionate de la intermediari si asigura buna desfasurare a procesului de alocare prin gestionarea acestora
Respecta protocoalele de colectare a primelor de la intermediari
Gestioneaza canalele de receptie a documentelor de plata de la intermediari
Mentine legatura cu forta de vanzari si acorda suport prin furnizarea informatiilor referitoare la procesul de colectare, alocare si recuperare a primelor restante
Utilizeaza aplicatiile interne ce stau la baza activitatii de alocare
Participa activ la buna desfasurare a procesului de colectare, alocare, reconciliere a primelor de asigurare