Municipiul Timişoara, Str. AMURGULUI, Bloc 46, Apartament 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (39)Active ( 0 )Arhivă ( 39 )
Specialist Dezvoltare Organizaționala
Timișoara
expirat: 13.07.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Colaborarea cu departamentele interne pentru a identifica nevoile de dezvoltare organizațională;
Elaborarea și implementarea planurilor de dezvoltare organizațională;
Crearea și implementarea programelor de formare și dezvoltare a angajaților;
Monitorizarea și evaluarea performanței programelor de dezvoltare organizațională;
Identificarea și implementarea celor mai bune practici în dezvoltarea organizațională;
Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei și cu reglementările legale relevante
Identificarea nevoilor de învățare și dezvoltare în zona geografică alocată; Dezvoltarea și implementarea programelor/procedurilor care să răspundă acestor nevoi; ·
Conceperea, livrarea, facilitarea și evaluarea programelor de training și dezvoltare, inclusiv acelor desfășurate la locul de muncă, pentru angajații companiei la nivelul structurilor alocate; ·
Asigurarea și verificarea implementării politicilor, proceselor și programelor, prin consultarea managerilor și angajaților și inițierea soluțiilor sau programelor specifice adaptate nevoilor structurilor alocate:
Managementul performanței, inclusiv abordarea performanțelor bune și a celor slabe, consiliere în carieră, programe de recunoaștere;
Monitorizarea acoperirii necesarului de personal pentru structurile alocate, desfășurând procese de recrutare, selecție și mobilitate, asigurând implementarea strategiei și procedurilor aferente, precum și alinierea la cele mai bune practici din domeniu;
Implementarea proceselor de orientare și integrare a noilor angajați, precum și a proceselor de ieșire pentru angajații care părăsesc compania la nivelul structurii alocate;
Implementarea planului de acțiuni care vizează creșterea angajamentului și satisfacției angajaților prin studii specifice, comunicare și analiza rezultatelor, elaborarea și monitorizarea implementării planurilor;
Contribuția la optimizarea politicilor și proceselor de resurse umane.
Intervievarea angajaților pentru a obține informații despre procesele și activitățile existente în organizație; ·
Crearea și actualizarea procedurilor pentru diferite departamente și echipe, în conformitate cu standardele și reglementările relevante; ·
Asigurarea că procedurile sunt clare, concise și ușor de înțeles pentru toți angajații implicați; ·
Monitorizarea implementării și respectării procedurilor în organizație și identificarea eventualelor abateri sau probleme; ·
Furnizarea de orientare și instruire angajaților cu privire la procedurile și politica companiei; ·
Colaborarea cu departamentele și echipele pentru a asigura alinierea procedurilor cu obiectivele organizației; ·
Actualizarea documentației existente în funcție de schimbările și evoluțiile din cadrul organizației sau a cerințelor externe; ·
Participarea la proiecte de îmbunătățire a proceselor și implementarea de măsuri corective când este necesar