1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. VALTHERM CONFORT S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

VALTHERM CONFORT S.R.L.

Bucureşti Sectorul 5, Str. MĂRGEANULUI, Nr. 48, Bloc M126, Scara 1, Etaj 8, Apartament 30

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (16) Active ( 0 ) Arhivă ( 16 )

Asistent manager - call center - conta primara

111 Calea Giulești, București
expirat: 16.05.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
  • Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 
  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 
  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
  • Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
  • Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
  • Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
  • Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Afișați mai multe >>
600 - 800 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager - call center - conta primara

111 Calea Giulești, București
expirat: 16.05.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
  • Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 
  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 
  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
  • Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
  • Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
  • Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
  • Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Tehnician/Inginer centrale termice

București
expirat: 31.10.2023
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • punerea in functiune a centralelor termice Vaillant si Viessmann;
  • service si verificari tehnice periodice la centralele termice din portofoliu;
  • intocmirea documentelor in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR;
Afișați mai multe >>
600 - 1200 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager - conta primara SAGA

111 Calea Giulești, București
expirat: 22.09.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
  • Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 
  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 
  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
  • Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
  • Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
  • Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
  • Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Afișați mai multe >>
600 - 800 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager - secretariat - administrativ

111 Calea Giulești, București
expirat: 15.09.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
  • Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 
  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 
  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
  • Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
  • Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
  • Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
  • Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Afișați mai multe >>
600 - 800 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager - secretariat - administrativ

București
expirat: 13.09.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager - secretariat - administrativ

111 Calea Giulești, București
expirat: 13.09.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
  • Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 
  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 
  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
  • Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
  • Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
  • Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
  • Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Tehnician/Inginer service centrale termice

București
expirat: 09.09.2023
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • punerea in functiune a centralelor termice Vaillant si Viessmann;
  • service si verificari tehnice periodice la centralele termice din portofoliu;
  • promovarea produselor si serviciilor firmei catre toti clientii;
  • intocmirea documentelor in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR;
Afișați mai multe >>
600 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager - secretariat - administrativ

111 Calea Giulești, București
expirat: 06.12.2022
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
  • Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 
  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Tehnician/Inginer service centrale termice

București
expirat: 28.11.2022
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • punerea in functiune a centralelor termice Vaillant si Viessmann;
  • service si verificari tehnice periodice la centralele termice din portofoliu;
  • promovarea produselor si serviciilor firmei catre toti clientii;
  • intocmirea documentelor in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager-secretariat-administrativ

111 Calea Giulești, București
expirat: 28.11.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor;
  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 
  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 
  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
  • Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
  • Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
  • Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
  • Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Tehnician/Inginer service centrale termice

București
expirat: 31.05.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • punerea in functiune a centralelor termice Vaillant si Viessmann;
  • service si verificari tehnice periodice la centralele termice din portofoliu;
  • promovarea produselor si serviciilor firmei catre toti clientii;
  • intocmirea documentelor in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Tehnician/Inginer service centrale termice

București
expirat: 06.04.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • punerea in functiune a centralelor termice Vaillant si Viessmann;
  • service si verificari tehnice periodice la centralele termice din portofoliu;
  • promovarea produselor si serviciilor firmei catre toti clientii;
  • intocmirea documentelor in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Tehnician/Inginer service centrale termice

București
expirat: 25.03.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • punerea in functiune a centralelor termice Vaillant si Viessmann;
  • service si verificari tehnice periodice la centralele termice din portofoliu;
  • promovarea produselor si serviciilor firmei catre toti clientii;
  • intocmirea documentelor in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Instalator centrale termice

București
expirat: 07.10.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • executie lucrari si montaj de instalatii sanitare si termice, instalatii pentru apa calda si rece, centrale termice - preponderent marca Vaillant;
  • experienta in instalatie termica PPR, CU;
  • capacitatea de a lucra atat singur, cat si in echipa;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager-secretariat-administrativ

111 Calea Giulești, București
expirat: 24.09.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor;
  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 
  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 
  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
  • Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
  • Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
  • Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
  • Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul VALTHERM CONFORT SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.