1. Angajator
  2. Adunaţii-Copăceni
  3. BIO GARDEN DISTRIBUTION S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

BIO GARDEN DISTRIBUTION S.R.L.

Sat Adunaţii-Copăceni, Comuna Adunaţii-Copăceni, Str. BISERICII, Nr. 45

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (15) Active ( 0 ) Arhivă ( 15 )

Contabil

71 Strada Buzești, București
expirat: 04.04.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer ofertare - decontare

București
expirat: 01.04.2018
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani), Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
570 - 720 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer constructor executie lucrari

București
expirat: 01.04.2018
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Tehnician agronom

Focșani,
expirat: 17.03.2018
Entry (0-2 ani)
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

INGINER AGRONOM – HORTICULTURA SAU AGRICULTURA

Vâlcea,
expirat: 17.03.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
480 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent Manager

București
expirat: 16.09.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile administratorilor si directorilor (intocmeste minuta intalnirii de lucru, efectueaza traduceri);
  • Asigura interfata intre director si persoanele din cadrul sau din afara societatii;
  • Intocmeste si transmite rapoarte specifice(lunar sau la cerere);
  • Indeplineste toate sarcinile specifice de asistenta, verificarea si administrarea corespondentei directorului transmiterea de faxuri, scrisori, e-mailuri, multiplicare, distribuire, arhivare, traducerea documentelor;
  • Preluarea si directionarea apelurilor telefonice catre personalul societatii;
  • Analizarea si prioritizarea informatiilor necesare directorului si transmiterea acestora;
  • Preia, transmite si indosariaza corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta catre acestia;
  • Pastreaza programul de intalniri al departamentului, stabileste intalniri la cererea managerului direct, redacteaza documentele necesare bunei desfasurari a activitatiilor;
  • Pregateste calatoriile de afaceri ale membrilor departamentului, achizitionarea biletelor de avion, rezervarea cazarii si inchirierea autoturismelor, dupa caz;
  • Primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact din societate;
  • Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei; 
  • Mentinerea corespondentei şi arhivarea documentelor;
  • Asigurarea comunicarii intre conducere si angajati;
  • Expedierea corespondentei la destinatari, pastrarea evidentei acestora;
  • Mentine relatiile cu furnizorii de servicii/produse necesare pentru administrare, actualizeaza informatiile cu privire la acestia;
  • Rezolva in timp problemele administrative neprevazute;
  • Comunica directorului problemele aparute, ce depasesc nivelul decizional;
  • Selecteaza informatiile necesare si redacteaza rapoarte pe subiectul solicitat de catre director, in legatura cu activitatea departamentului; efectueaza traduceri ale documentelor uzuale, atunci cand este necesar;
  • Propune modalitati de imbunatatire a activitatii administrative si implementeaza schimbarile aprobate de director; 
  • Asistarea directorului general in desfasurarea activitatii si in proiectele pe care acesta le intreprinde; 
  • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; 
  • Derularea activitatilor administrative si de protocol;
  • Identifica necesarul, centralizeaza si transmite comenzile catre furnizorul de papetarie;
  • Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
  • Tine diverse evidente administrative;
  • Preia si mentine fluxul corespondentei;
  • Mentine un sistem eficient si sigur al indosarierii tuturor documentelor;
  • Supravegheaza si asigura rezolvarea sarcinilor administrative;
  • Participa la diverse proiecte
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist resurse umane si salarizare

București
expirat: 16.09.2017
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Intocmeste contractele individuale de munca, actele aditionale, notele interne, deciziile si adeverintele necesare in raport cu prevederile Codului Muncii;
  • Salarizare resurse umane: colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, fara plata, modificari de salarii, prime, bonusuri, etc.);
  • Intocmeste adeverinte de salariu, medicale, vechime etc. pentru salariati, fluturasi salarii, copii ale documentelor din dosarul personal al angajatilor;
  • Intocmeste si transmite salariatilor activi si fostilor salariati documentele prin care se certifica anumite informatii privind statutul si conditiile de angajare (de ex.: extras Reges, adeverinte privind activitatea depusa in cadrul companiei emise in vederea constituirii/certificarii vechimii in munca, adeverinte non-standard etc. ), la solicitarea acestora sau a diferitelor autoritati, in special din domeniul relatiilor de munca, sau in vederea indeplinirii unor obligatii legale;
  • Efectueaza toate activitatile privind administrarea eficienta si corecta a dosarelor de personal (actualizarea dosarelor de personal cu toate documentele de resurse umane emise pentru salariati, respectiv, dar fara a se limita la: toate documentele aferente angajarii, modificarii CIM si a statutului de angajare, drepturilor acordate, incetarii CIM, precum si alte documente cu caracter individual si/sau personal, certificari/adeverinte emise, corespondente diverse cu salariatul etc.);
  • Participa la intocmirea, actualizarea si implementarea diverselor instrumente de formalizare a personalului (ROI, fise de post, proceduri, etc );
  • Verifica si actualizeaza procedurile si instructiunile interne conform legislatiei in vigoare;
  • Implementarea schimbarilor privind legislatia muncii;
  • Contactarea si sustinerea interviurilor, cu candidatii potriviti cerintelor postului;
  • Administrarea si interpretarea de teste pentru evaluarea abilitatilor candidatilor;
  • Informeaza AJOFM cu privire la locurile de munca vacante;
  • Raportari diverse cu privire la situatia zilelor CO efectuate, CM, CFP, suspendari, costuri/salariat, precum si alte situatii solicitate de Management
  • Mentinerea relatiei dintre personal si Management;
  • Intocmeste si actualizeaza baza de date cu angajatii care au contractele de munca suspendate pentru concediul de crestere si ingrijire copil;
  • Intocmeste deciziile de suspendare si incetare a activitatii in termenele stabilite de lege;
  • Intocmeste documentele necesare efectuarii cercetarii disciplinare prealabile;
  • Participa in comisiile de cercetare disciplinara;
  • Asigura si respecta fluxul documentelor (inregistrare, intocmire, semnare, distribuire, arhivare etc.);
  • Rezolva prompt cererile venite din partea celorlalti angajati si le trateaza nediscriminatoriu;
  • Cunoaste si asigura consiliere in ceea ce priveste legislatia in domeniu relatiilor de munca ori de cate ori se solicita acest lucru;
  • Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii medicale precum si cu persoana responsabila de SSM;
  • Programeaza si urmareste efectuare analizelor de medicina muncii la angajare si periodic;
  • Furnizeaza salariatilor copii dupa documentele din dosarul de personal, respectand procesele de resurse umane specifice si legislatia muncii in vigoare;
  • Asigura o evidenta exacta si la zi a gestiunii de dosare de personal;
  • Elaborarea documentelor si rapoartelor specifice  activitatii din departamentul de resurse umane;
  • Informeaza conducerea de respectarea procedurilor de resurse umane stabilite la nivelul companiei;
  • Reprezinta si pune la dispozitie actele necesare in fata Institutiilor statului;
  • Elaboreaza rapoarte si statistici de personal catre Instutiile statului si superiori
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Manager Financiar

București
expirat: 25.08.2017
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Contabil

București
expirat: 24.08.2017
Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Gestionar

București
expirat: 24.08.2017
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer ofertare propunere tehnica si financiara

București
expirat: 12.08.2017
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer utilaj tehnologic in constructii(debutant)

Piața Victoriei, București,
expirat: 06.08.2017
Entry (0-2 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer constructor devizist

București
expirat: 31.07.2017
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer constructor executie lucrari

București
expirat: 31.07.2017
Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

SOFER PROFESIONIST

Strada Buzești, București
expirat: 02.03.2014
Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul BIO GARDEN DISTRIBUTION SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.