Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

GOLDEN FISH S.R.L.

Sat Ştefăneştii de Jos, Comuna Ştefăneştii de Jos, Linia de Centură, Nr. 5, Parcul industrial CTPark Bucharest North, Unitatea D, etajul 1,

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (11) Active ( 0 ) Arhivă ( 11 )

Manager Produs

Ștefăneștii de Jos
expirat: 14.12.2023
Middle (2-5 ani)
855 - 945 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Reprezentant comercial

Ștefăneștii de Jos
expirat: 14.12.2023
Middle (2-5 ani)
825 - 915 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Tehnician Service (echipamente cu motor termic)

Ștefăneștii de Jos
expirat: 15.06.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

MANIPULANT MARFA - magazin Micul Fermier (Doraly)

Afumați
expirat: 31.05.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Participarea la operațiuni de recepție a mărfii;
  • Manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente;
  • Asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță;
  • Selectarea și ambalarea mărfurilor conform comenzilor;
  • Participarea la încărcarea / descărcarea mărfurilor în / din autovehiculele de livrare;
  • Participarea la operațiuni de inventariere a mărfii;
  • Menținerea și asigurarea curățeniei la locul de munca
Afișați mai multe >>
500 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Operator Facturare

Ștefăneștii de Jos
expirat: 31.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Operarea si emiterea facturilor pe baza comenzilor extrase din sistemul de gestiune;
  • Factureaza comenzile de retur;
  • Transmite clientilor facturile fiscale, avizele de insotire, certificatele de garantie, instructiunile de folosire si alte documente necesare aferente marfii ce urmeaza a fi livrata;
  • Indosariaza si arhiveaza borderourile de vanzari zilnice;
  • Ofera informatii si suport colegilor din departamentul vanzari; 
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

SORTATOR PRODUSE

Ștefăneștii de Jos
expirat: 18.07.2020
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

PICKER (DEPOZIT) - Ștefăneștii de Jos, Ilfov

Ștefăneștii de Jos
expirat: 17.07.2020
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Participarea la operațiuni de recepție a mărfii;
  • Manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente;
  • Asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță;
  • Selectarea și ambalarea mărfurilor conform comenzilor;
  • Participarea la încărcarea / descărcarea mărfurilor în / din autovehiculele de livrare;
  • Participarea la operațiuni de inventariere a mărfii;
  • Menținerea și asigurarea curățeniei în depozit
Afișați mai multe >>
500 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

FACTURIST - Ștefăneștii de Jos,

Ștefăneștii de Jos
expirat: 31.05.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Opereaza si emite (in baza comenzilor tiparite, anterior procesate in sistemul informatic de gestiune)  facturile fiscale si/sau avizele de insotire marfa,  dupa pregatirea comenzilor fizice  (spre livrare) de catre lucratorii din depozit
  • Factureaza comenzile de retur
  • Inmaneaza clientului / delegatului distribuitorului / reprezentantului firmei transportatoare facturile fiscale / avizele de insotire, certificatele de garantie, instructiunile de folosire .  documente necesare specifice aferente marfii ce urmeaza a fi livrata
  • Indosariaza si arhiveaza borderourile de vanzari zilnice din activitatea de distributie si vanzare de la sediu (de pe fiecare masina in parte)
  • Efectuarea de alte operatiuni legate de programul informatic de gestionare ;
  • Efectueaza orice alta sarcina specifica departamentului solicitata de superiorul direct;
  • Respecta procedurile si instructiunile de lucru
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

DIRECTOR ACHIZIȚII - Ștefăneștii de Jos, Ilfov

Ștefăneștii de Jos
expirat: 31.05.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Identifică necesarul de aprovizionare,
  • Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia,
  • Ia măsurile necesare ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului, si a celorlalte criterii de timp si spatiu de depozitare etc. stabilite impreuna cu Directorul General
  • Recomandă alegerea produselor, in functie de indicatorii stabiliti impreuna cu Directorul General si Directorul de Vanzari
  • Întocmește și analizează cererile de ofertă,
  • Supervizează derularea contractelor de achizitii,
  • Elaborează politicile, procedurile și instrumentele de lucru necesare gestionării activității de achiziție la nivel de companie,
  • Elaborează propuneri de îmbunătățire a procedurilor și instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor,
  • Organizează și participă la licitații,
  • Analizează piața și sistemul de livrare si impreuna cu Managerul de Produs evaluează valabilitatea actuală și viitoare a produselor,
  • Coordoneaza și urmărește comenzile de aprovizionare import/export,
  • Urmărește livrările și se asigură ca documentele pentru formalitățile vamale sunt intocmite corect si la timp,
  • Intocmeste rapoarte lunare/trimestriale de activitate, dupa caz,
  • Urmărește ca derularea tuturor activităților să se facă cu respectarea normelor legale de SSM și SU,
  • Asigură instruirea corespunzătoare a personalului din subordine,
  • Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post,
  • Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane. Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine,
  • Informeaza de indata superiorul ierarhic despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut
  • Executa si alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept,
  • Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei,
  • Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru,
  • Identifica nevoile de instruire a personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia,
  • Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participând (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare
  • Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului,
  • Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia si politicile generale ale companiei,
  • Participa la inventariere marfurilor din depozit,
  • Respecta programul de lucru stabilit,
  • Respecta procedurile interne de lucru ale departamentului,
  • Ia măsuri în raport de situații ce nu fac obiectul obligațiilor și răspunderilor sale directe numai în cazurile de forță majoră și stare de necesitate dovedite, raportând în cel mai scurt timp șefului ierarhic superior;
  • In cazul unor situatii de exceptie ce impun rezolvarea operativa a altor situatii sau probleme ivite, va raspunde acestor cerinte inclusiv in zilele nelucratoare, prin prelungirea programului de munca stabilite saptamanal, la solicitarea conducerii;
  • Respecta si asigura confidentialitatea informatiilor obtinute cu ocazia exercitarii atributiilor si sarcinilor de serviciu;
  • Asigură păstrarea confidențialității informațiilor și datelor profesionale privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru
  • Răspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu si respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea proprie si din dotarea departamentului si asigura respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine (aproba convorbirile internationale, instalarea de noi softuri, utilizarea internetului si a echipamentului din departamentul pe care il coordoneaza etc.)
  • Este obligat sa repare integral paguba produsa prin distrugeri, degradari, disparitii sau furturi ale echipamentelor, instrumenttelor si a tuturor obiectivelor de inventar aflate in dotarea sa;
  • Păstrează confidențialitatea datelor la care a avut acces pe cale profesională și se îngrijește de păstrarea documentelor cu care intră în contact,
  • Își desfășoară activitatea în regim de calitate și conform procedurilor aplicabile,
  • Răspunde conform reglementărilor în vigoare, pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a sarcinilor ce-i revin,
  • spunde disciplinar, material si penal pentru pagubele cauzate societății din vina sa,
  • Respectă cerințele Regulamentului interior, Regulamentului de organizare și Funcționare și ale Contractului Colectiv de Muncă si asigura cunoasterea si respectarea acestor documente de catre personalul din subordine,
  • Implementeaza si urmareste respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei,
  • Foloseşte timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens, nu se ocupă în timpul serviciului de activităţi care nu sunt cuprinse în atribuţiile şi îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de șeful ierarhic,
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

DIRECTOR MARKETING - Ștefăneștii de Jos, Ilfov

Ștefăneștii de Jos
expirat: 31.05.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Coordoneaza în mod constant studii de piată în domeniul de activitate al firmei
  • Elaboreaza strategia si politicile de marketing ale firmei si asigura implementarea acestora
  • Elaboreaza si asigura realizarea planului de marketing
  • Monitorizeaza permanent piata si concurenta in vederea actualizarii si/sau modificarii strategiei si politicilor de marketing ale firmei
  • Raspunde de monitorizarea si controlul activitatilor de marketing
  • Analizeaza oportunitatea introducerii de noi produse sau servicii, impreuna cu Directorul General si Directorul de Vanzari
  • Mentine o vizibilitate ridicata a brandului prin diverse evenimente
  • Dezvolta politici de cross-selling pentru clientii existenti
  • Dezvolta politici de fidelizare a clientilor impreuna cu Directorul de Vanzari
  • Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post
  • Intocmeste rapoarte lunare/trimestriale de activitate, dupa caz
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal. Executa si alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept
  • Informeaza de indata superiorul ierarhic despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut
  • Cunoasterea produselor din portofoliul firmei
  • Asigura comunicarea planurilor de marketing la nivelul tuturor departamentelor si companiei, dupa cum este decizia Directorului General
  • Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei
  • Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru
  • Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.)
  • Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului
  • Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia si politicile generale ale companiei
  • Participa la inventariere marfurilor din depozit
  • Respecta programul de lucru stabilit
  • Respecta procedurile interne de lucru ale departamentului
  • Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine
  • Coordoneaza echipa din subordine, acorda sprijin si indrumare in vederea atingerii obiectivelor de marketing
  • Identifica nevoile de instruire a personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia
  • Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participând (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare
  • Ia măsuri în raport de situații ce nu fac obiectul obligațiilor și răspunderilor sale directe numai în cazurile de forță majoră și stare de necesitate dovedite, raportând în cel mai scurt timp șefului ierarhic superior
  • Duce la îndeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhică
  • In cazul unor situatii de exceptie ce impun rezolvarea operativa a altor situatii sau probleme ivite, va raspunde acestor cerinte inclusiv in zilele nelucratoare, prin prelungirea programului de munca stabilite saptamanal, la solicitarea conducerii
  • Respecta confidentialitatea informatiilor obtinute cu ocazia exercitarii atributiilor si sarcinilor de serviciu si
  • Asigură păstrarea confidențialității informațiilor și datelor profesionale privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru
  • Răspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu
  • Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea proprie si din dotarea departamentului si asigura respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine (aproba convorbirile internationale, instalarea de noi softuri, utilizarea internetului si a echipamentului din departamentul pe care il coordoneaza etc.)
  • Este obligat sa repare integral paguba produsa prin distrugeri, degradari, disparitii sau furturi ale echipamentelor, instrumenttelor si a tuturor obiectivelor de inventar aflate in dotarea sa
  • Păstrează confidențialitatea datelor la care a avut acces pe cale profesională și se îngrijește de păstrarea documentelor cu care intră în contact
  • Își desfășoară activitatea în regim de calitate și conform procedurilor aplicabile
  • Răspunde conform reglementărilor în vigoare, pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a sarcinilor ce-i revin
  • spunde disciplinar, material si penal pentru pagubele cauzate societății din vina sa;
  • Respectă cerințele Regulamentului interior, Regulamentului de organizare și Funcționare și ale Contractului Colectiv de Muncă si asigura cunoasterea si respectarea acestor documente de catre personalul din subordine
  • Implementeaza si urmareste respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei
  • Foloseşte timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens, nu se ocupă în timpul serviciului de activităţi care nu sunt cuprinse în atribuţiile şi îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de șeful ierarhic
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Preparator - Picker

Ștefăneștii de Jos
expirat: 17.05.2018
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate