Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Efectueaza verificarile necesare, astfel incat, toate livrarile de produse petroliere sa fie inregistrate corespunzator in sistemul SAP;
Compara zilnic comenzile de livrare aprobate din sistemul SAP, cu cele existente in sistemul COTAS, identificand si aducand la cunostinta conducerii depozitului si Sefului de schimb orice neconcordanta;
Colecteaza documentele de livrare emise de sistemul COTAS si verifica corectitudinea lor, in conformitate cu legislatia in vigoare si a Procedurilor si instructiunilor de lucru;
Se asigura de disponibilitatea, in camera soferilor, a documentelor de calitate si a documentelor care contin datele de securitate ale produselor petroliere livrate, in vederea preluarii de catre clienti/soferi;
Verifica si compara zilnic, in colaborare cu Seful de schimb, datele inregistrate in fisa de magazie/sistemul SAP/ sistemul COTAS, astfel incat, operatiile inregistrate in fisele de magazie/ sistemul SAP si sistemul COTAS sa fie corecte;
La solicitarea conducerii depozitului, furnizeaza rapoarte specifice sistemului SAP, asigurand suport pentru desfasurarea activitatii altor persoane din cadrul depozitului, care au atributii privind receptia, manipularea, depozitarea si livrarea produselor petroliere
Pregateste setul documentelor privind livrarile de produse petroliere din depozit in vederea pastrarii acestora pana la arhivarea lor ( Aviz de insotire a marfii, Nota de incarcare, tichet skid si CMR);
Arhiveaza documentele privind activitatea sa si le preda persoanei desemnate pentru evidenta documentelor ce se supun procedurilor de arhivare, conform reglementarilor in vigoare;
Pastreaza confidentialitatea informatiilor privind activitatea desfasurata;
Planifica si clarifica, impreuna cu superiorul direct/departamentul comercial, toate aspectele necesare pentru desfasurarea activitatii in conditii optime, inainte de inceperea operatiunilor;
Isi insuseste cunostinte temeinice privind metodología, instructiunile de lucru si standardele nationale/internationale in vigoare aplicabile activitatilor de inspectie a produselor petroliere;
Cunoaste si intelege prescriptiile tehnice si de operare ale echipamentelor de masura si control, precum si ale echipamentelor de laborator utilizate de o terta parte pentru determinarea caracteristicilor fizico chimice ale produselor petroliere inspectate;
Se asigura ca echipamentul din dotare este in stare de functionare inainte de inceperea activitatii;
Raspunde de desfasurarea activitatii in conformitate cu cerintele clientului, exprimate prin nominarea catre SGS;
Actioneaza la timp si suficient pentru a opri orice deviatie a activitatii in afara limitelor impuse de client/standardele de lucru;
Trimite notele si informatiile necesare privind activitatile in curs de desfasurare/statusul inspectiei catre persoanele responsabile din cadrul companiei si asigura suport acestora in pregatirea rapoartelor catre client/superiorul direct, daca este cazul;
Raporteaza, la momentul constatarii, superiorului direct orice neconformitate sesizata in aria sa de activitate
Inregistreaza documentele contabile lunare in sistem pe centre de cost si verifica reflectarea corecta in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate;
Analizeaza si propune masuri/solutii de imbunatatire a activitatii financiare si de executie bugetara; este implicat in dezvoltarea business-ului prin validarea de fluxurile contabile;
Intocmeste situatii contabile diverse privind: mijloace fixe, obiecte de inventar, reconcilieri conturi terti, alte situatii cerute de catre superiorul ierarhic sau management;
Participa la inventarierea generala anuala a patrimoniului;
Gestioneaza pregatirea situatiilor financiare statutare si raportarea lunara catre grup si autoritati (ANCOM, Statistici, BNR) atunci cand acest lucru este solicitat de superiorul ierarhic;
Realizeaza raportarea financiara lunara in conformitate cu politicile de grup, inclusiv controlul si monitorizarea realizarii bugetului de cheltuieli atunci cand acest lucru este solicitat de superiorul ierarhic sau in lipsa acestuia;
Verifica exactitatea tranzactiilor financiare si identifica eventualele erori si discrepante;
Acorda asistenta in activitatile de audit prin furnizarea informatiilor necesare si pregatirea documentatiilor solicitate (atat audit local, cat si audit de grup);
Cunoaste si respecta cadrul legal specific si procedurile interne
Gestioneaza comunicarea intre echipa de vanzari, clienti si Business Manager;
Acorda suport echipei de vanzari prin realizarea activitatilor de secretariat si administrative (gestionarea contractelor, ofertelor noi, dosarelor clientilor etc.);
Realizeaza rapoarte lunare privind ofertele, contractele noi, recertificarile etc.;
Verifica permanent modificarile aparute in procedurilor globale;
Supervizeaza si instruieste personalul din subordine, pentru a asigura respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru;
Reprezinta compania in relatiile cu proprietarul depozitului, cu autoritatile si alti contractori, conform prevederilor contractului de prestari servicii;
Supervizeaza demersurile facute pentru mentinerea utilajelor si a echipamentelor ce deservesc depozitele in functiune cu timpi minimi de oprire;
Reprezinta compania angajatoare si proprietarul depozitului, in relatia cu reprezentantii institutiilor abilitate prin lege sa efectueze controale in cadrul depozitelor si/sau sa acorde autorizatiile specifice functionarii depozitelor de produse petroliere;
Verifica, controleaza si monitorizeaza permanent, factorii implicati in mentinerea in functiune a depozitelor in operare;
Supervizeaza depozitarea, manipularea corespunzatoare, organizarea capacitatilor de stocare si gestionarea eficienta a produselor petroliere;
Supervizeaza toate activitatile din cadrul depozitelor si verifica permanent incadrarea in buget;
Gestioneaza eficient personalul din cadrul depozitului, cu respectarea prevederilor legale in domeniu si a procedurilor si reglementarilor interne
Planifica si clarifica, impreuna cu superiorul direct/departamentul comercial, toate aspectele necesare pentru desfasurarea activitatii in conditii optime, inainte de inceperea operatiunilor;
Isi insuseste cunostinte temeinice privind metodología, instructiunile de lucru si standardele nationale/internationale in vigoare aplicabile activitatilor de inspectie a produselor petroliere;
Cunoaste si intelege prescriptiile tehnice si de operare ale echipamentelor de masura si control, precum si ale echipamentelor de laborator utilizate de o terta parte pentru determinarea caracteristicilor fizico chimice ale produselor petroliere inspectate;
Se asigura ca echipamentul din dotare este in stare de functionare inainte de inceperea activitatii;
Raspunde de desfasurarea activitatii in conformitate cu cerintele clientului, exprimate prin nominarea catre SGS;
Actioneaza la timp si suficient pentru a opri orice deviatie a activitatii in afara limitelor impuse de client/standardele de lucru;
Trimite notele si informatiile necesare privind activitatile in curs de desfasurare/statusul inspectiei catre persoanele responsabile din cadrul companiei si asigura suport acestora in pregatirea rapoartelor catre client/superiorul direct, daca este cazul;
Raporteaza, la momentul constatarii, superiorului direct orice neconformitate sesizata in aria sa de activitate
Prеluarеa atributiilor Dеpot Manаgеrului in аbsеnta acestuia, fiind rаspunzаtor dе ducereа la indeplinire а sаrcinilor proprii cat si a sarcinilor cаre dеcurg din аceasta preluare;
Instruirea, verificarea, controlul si monitorizarea permanenta a factorilor implicati in mentinerea in functiune a depozitului;
Mentinerea in functiune a utilajelor si echipamentelor ce deservesc depozitul in functiune cu timpi minimi de oprire;
Asigurarea depozitarii si manipularii corespunzatoare, organizarea capacitatilor de stocare si gestionarea eficienta a produselor petroliere;
Coordonarea tuturor activitatilor din cadrul depozitului si incadrarea in prevederile Contractului prestari servicii management depozit produse petroliere;
Utilizarea eficienta a resursei umane din cadrul depozitului cu respectarea prevederilor legale in domeniu;
Reprezentarea companiei in relatia cu clientul si autoritatile.
Efectueaza inspectiile stabilite, pe linie operationala, conform cu procedurile specifice: inspectii off-lease, inspectii vehicule noi, inventariere, preluari vehicule, diagnoza, predari vehicule, activitati administrativ – logistice de stocaj, sau altele etc.;
Executa operatiunile repartizate (inventariere autovehicule, control de daunalitate autovehicule, inspectii si preinspectii auto off-lease, preluari de vehicule noi si la sfarsitul perioadei de leasing, inspectii autovehicule noi in conformitate cu diferite standarde, operatiuni de curatare exterior si interior autovehicule la momentul predarii acestora, operatiuni administrativ - logistice stocaj auto, alte operatiuni specifice centrului de inspectii si diviziei in general);
Intocmeste rapoarte de control si informeaza zilnic sau ori de cate ori este nevoie, superiorii asupra stadiului lucrarilor repartizate.
Asigura suport de coordonare si back-office pentru activitatile comerciale si operationale. SGS Romania ofera o gama larga de servicii in industria de transporturi pentru a asigura calitatea, siguranta, fiabilitatea si conformitatea. Avem propriul centru de inspectii auto si servicii logistice in Bucuresti cu o zona de stocaj de minim 500 unitati;
Administreaza fluxul ordinelor de inspectie si gestioneaza dosarele de inspectie;
Transmite instructiunile aferente comenzilor de la clienti catre echipa de inspectii;
Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul executarii contractelor;
La finalul inspectiilor trimite clientilor rapoartele necesare;
Emite facturi (sau proforme) si se ocupa de distributia acestora catre clienti precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
Primeste (in scris sau telefonic) cereri de oferta si transmite cotatiile catre clienti.